Stiki službe za pomoč Lyft zahtevajo, da se obrnete preko e-pošte, klicnega centra ali baze znanja. Podpora preko klepeta v živo trenutno ni na voljo, lahko pa jim pišete na družbenih medijih kot sta Instagram in Twitter.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Lyft. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Lyft. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Lyft in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Lyft stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Lyft je vaš prijatelj z avtomobilom, kadar koli ga potrebujete.
Lyft je vaš prijatelj z avtomobilom, kadar koli ga potrebujete. Delite si prevoz z Lyftom in prihranite denar.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Lyft ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na Lyft se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -poštno sporočilo, pokličete njihovo vročo linijo ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da pošljete e -poštno sporočilo na supportlyftup@lyft.com
Ne, Lyft ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč (855) 865-9553.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih