Intercom integration
Kaj je Intercom?
Intercom je komunikacijska platforma, ki jo podjetja uporabljajo za komunikacijo s strankami. Sporočila se lahko uporabljajo za zbiranje in filtriranje podatkov za ustvarjanje usmerjenih sporočil.
Kako jo uporabljati?
Uporabljajte to integracijo za urejanje in sledenje sporočilom. Dodajate lahko dogodke, zapiske, kreirate uporabnike, urejate oznake, posodabljate podjetja, sprejemate sporočila in več. Intercom integracija vas bo obvestila tudi o novicah, posodobitvah in novih strankah.
Prednosti
- Sledite sporočilom v podjetju
- Zbirajte podatke in urejajte stranke
- Nič več menjanja aplikacij
Frequently Asked Questions
Kaj je Intercom?
Intercom je komunikacijska platforma s katero lahko upravljate in shranjujete podate od leta 2011.
Kako lahko uporabljate Intercom integracijo v LiveAgent?
Z integracijo Intercom lahko: - odgovarjate strankam v LiveAgent - kreirate uporabnike, posodabljate podjetja dodajate oznake - zbirate podatke iz sporočil - izboljšate potek dela podporne službe
Odkrijte zmogljivosti orodja za klepet LiveAgent, ki omogoča komunikacijo v realnem času z več kot 15 naprednimi funkcijami, vključno s skupno rabo zaslona in vgrajenimi proaktivnimi povabili k klepetu. Izboljšajte storitve za stranke in povečajte konverzije z LiveAgent – preizkusite brezplačno zdaj!
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Odkrijte, kako izboljšati izkušnjo strank in povečati prihodke z LiveAgent. Spoznajte pomembnost dobre uporabniške izkušnje, njene prednosti ter kako programska oprema za pomoč strankam lahko izboljša vaše poslovanje. Preizkusite LiveAgent brezplačno in izkoristite njegove napredne funkcije za učinkovito podporo strankam.