RingCentral integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kaj je RingCentral?
RingCentral je programska oprema klicnega centra z več funkcijami. Ponuja glasovne klice, faks, tekstovna sporočila, konference in spletne pogovore. Podjetjem pomaga urejati vse, od klicnega centra do dnevnih sestankov.
Kako ga uporabljati?
Sledite klicem, glasovnim sporočilom, SMS in strankam. Lahko tudi opravljate klice, pošiljate faks sporočila in upravljate s strankami.
Prednosti
- Skrbite za klice, tekstovna sporočila in več, brez menjave programske opreme
- V okolju LiveAgent dobivajte sporočila o dogajanju
Frequently Asked Questions
Kaj je RingCentral?
RingCentral je ponudnik združenih komunikacij od leta 2003 in ponuja storitve klicnega centra podjetjem po vsem svetu.
Kakšne so prednosti uporabe RingCentral?
- dobivajte obvestila v LiveAgent - upravljajte s strankami v enem vmesniku - izboljšajte učinkovitost podporne službe
Telematica ponuja rešitve na področju telekomunikacij, s poudarkom na internetnih in telefonskih storitvah. Nudi stacionarne širokopasovne internetne povezave, spletno gostovanje in rešitve VoIP telefonije. Podjetje je doživelo organizacijsko prenovo in si zastavilo nove cilje za izboljšanje procesnih tokov. LiveAgent omogoča integracijo Telematice v delovanje klicnega centra brez dodatnih stroškov.