Partner
Kaj je RingCentral?
RingCentral je programska oprema klicnega centra z več funkcijami. Ponuja glasovne klice, faks, tekstovna sporočila, konference in spletne pogovore. Podjetjem pomaga urejati vse, od klicnega centra do dnevnih sestankov.
Kako ga uporabljati?
Sledite klicem, glasovnim sporočilom, SMS in strankam. Lahko tudi opravljate klice, pošiljate faks sporočila in upravljate s strankami.
Prednosti
- Skrbite za klice, tekstovna sporočila in več, brez menjave programske opreme
- V okolju LiveAgent dobivajte sporočila o dogajanju
Frequently asked questions
Kaj je RingCentral?
RingCentral je ponudnik združenih komunikacij od leta 2003 in ponuja storitve klicnega centra podjetjem po vsem svetu.
Kakšne so prednosti uporabe RingCentral?
- dobivajte obvestila v LiveAgent
- upravljajte s strankami v enem vmesniku
- izboljšajte učinkovitost podporne službe
Avtomatizacija klicnega centra
Avtomatizacija klicev v klicnih centrih lahko izboljša storitve za stranke na različne načine, vključno s sprostitvijo časa zaposlenim, avtomatiziranjem usmerjanja klicev in omogočanjem povratnega klica ter uporabo več komunikacijskih kanalov. Prednosti avtomatizacije vključujejo skrajšanje časa obravnave na stranko, nižje stroške in izboljšanje zadovoljstva zaposlenih. Trenutni glavni trendi avtomatizacije vključujejo digitalno transformacijo, poenostavljeno interakcijo s strankami, podporo za različne komunikacijske kanale in prilagajanje prek analize poti strank.
Klicni center je centralizirana pisarna, ki za podjetja obravnava velike količine dohodnih in odhodnih telefonskih klicev za izboljšanje storitev za stranke. Funkcije klicnega centra vključujejo samodejno distribucijo klicev, poročanje in analitiko, snemanje klicev, prenos klicev, urejanje kontaktov in interaktivni glasovni odziv. Klicne centre uporabljajo stranke, podjetja, organizacije in celo vladne agencije v različnih panogah.
LiveAgent je programska oprema za upravljanje klicnih centrov, ki vključuje funkcijo oznak, predloge za prvi kontakt s strankami in odjemalski portal. Obstajata dve vrsti telefonskih klicalnikov: ročni in avtomatski, ki lahko povečata produktivnost agentov do 300%. Odločitev o uporabi telefonske ali računalniške podpore strankam je odvisna od vrste podjetja in potreb strank.