Idosell
  • Scenariji primerov uporabe
  • Idosell

Idosell

“Naše podjetje dinamično razvija spletne prodajne storitve, ki so na voljo prek sistema SaaS (programska oprema kot storitev). Delniška družba IAI S.A. ustvarja profesionalni sistem za upravljanje spletnih trgovin ali trgovin na debelo. Na tujih trgih je storitev, ki jo zagotavlja družba IAI S.A., znana pod imenom IdoSell Shop.”

Idosell je začel uporabljati programsko opremo LiveAgent v prvi polovici leta 2016. Njihovo ekipo za podporo sestavlja 14 visoko usposobljenih agentov ki so pripravljeni in sposobni pomagati z neverjetno učinkovitostjo. Ta skupina strokovnjakov lahko odlične storitve več kot 4.000 strankam iz 10 različnih držav. Tudi pri velikem številu zahtevkov za podporo, so še vedno zelo spretni in imajo dobre rezultate. Idosellova podpora vsak mesec reši več kot 1.500 različnih vprašanj..

“Na poljskem trgu smo vodilni ponudnik sistema elektronskega poslovanja. Delniška družba IAI S.A. je bila ustanovljena leta 2000 in je bila od 16. decembra 2009 uvrščena na borzo NewConnect.”

Vprašanja strank večinoma pridobivajo na star, že uveljavljen način, prek elektronske pošte. Vendar se zdi, da tudi njihovi telefoni nikoli ne nehajo zvoniti, saj se agenti odzovejo na več kot 250 klicev na mesec. Tudi uporaba klepeta v živo dela čudeže za Idosell, saj na mesec prinese več kot 180 klepetov.

Njihov razlog za prehod na storitve, ki jih ponuja LiveAgent je bil banalen, vendar logičen. Skupni poštni predali v Outlooku preprosto niso več dovolj. Kaj pa najpomembnejši del, raven zadovoljstva strank? Idosell lahko ponosno pove, da vsak dan zagotavlja najboljše rezultate. Glede na njihov merski sistem so potrebe strank izpolnjene na popolni 100-odstotni ravni zadovoljstva. “Držimo se standardov 24-urnega odzivnega časa. Vsakdo lahko spremlja čas obdelave primerov, določi prednostne naloge in odstrani primere, ki niso več veljavni,” je povedal Paweł Fornalski.

Neverjeten uspeh v neverjetnem obsegu

Ko zgradite soliden izdelek, ki se široko uporablja v različnih tržnih segmentih, poslovnih modelih, državah ali celo na fokusnih področjih, se lahko zgodi, da se vam na obrazu pojavi rahel nasmešek. Verjamemo, da je nasmeh popoln “dokaz koncepta”, ko gre za ustvarjanje univerzalne rešitve, ki se tudi dobro širi. Zgodba o podjetjih LiveAgent in Idosell je prijetna zgodba, ki poudarja ambicije našega podjetja, ki so se dejansko uresničile.

Družba IAI S.A. je leta 2013 predstavila povsem novo storitev – IdoSell Booking. Storitev omogoča prodajo rezervacij prek spleta, mobilnih naprav ali družbenih medijev. Namenjena je vsem vrstam letovišč. Trenutno je aplikacija na voljo le na Poljskem in v Nemčiji, vendar se razvija tudi za britanski trg.

“Smo ponudnik storitev SaaS za spletne trgovine, hotele in nastanitvene obrate. Na Poljskem smo številka 1, zato sodelujemo s številnimi razvijalci in potencialnimi ponudniki. Biti moramo sposobni zagotoviti zelo zapletene odgovore in izmenjati veliko sporočil, dokler nam stranka ne zaupa dovolj, da naroči naše storitve za svoje podjetje.”

Predstavnike podjetja Idosell smo vprašali, kaj se je spremenilo po uvedbi programa LiveAgent. “Na prodajna povpraševanja strank lahko odgovorimo veliko hitreje, prav tako lahko enostavno vključimo Facebook sporočila, ki do prihoda programa LiveAgent niso bila dobro obdelana. Običajno smo na ta sporočila odgovorili z vnaprej pripravljenimi sporočili in stranko pozvali, naj nas kontaktira po pošti ali pa gre neposredno na naš Portal za stranke in ustvari zahtevke v našem notranjem sistemu. Zdaj se sporočila na Facebooku obdelujejo na enak način kot elektronska pošta. Poleg tega smo lahko na našo spletno stran dodali tudi klepet v živo, kar je bil res manjkajoči del sestavljanke,” je povedal Paweł Fornalski.

Podpora strankam je le ena plat medalje. Toda programska oprema za pomoč uporabnikom z odličnimi sposobnostmi za rast lahko služi kot odlično orodje za doseganje višjih prihodkov.“ LiveAgent je močno izboljšal odzivnost našega prodajnega oddelka. Pridobimo lahko več strank, ne da bi izgubili nadzor, zato lahko še hitreje rastemo. LiveAgent je pravi božji dar, ko gradimo spletna

In katere so njihove najljubše funkcije?

Radi uporabljamo “prenos zahtevkov” in “interne komentarje!” Ti funkciji sta bili med glavnimi razlogi, zakaj smo prešli na programsko opremo LiveAgent. Pred tem smo imeli težave z dodeljevanjem in koordinacijo različnih poslovnih povpraševanj od primera do primera, uporabljali smo različne poštne mape v programu Outlook. Vodje pa so zlahka zgubile nadzor in niso več videle “celotne slike.” Še ena zelo uporabna funkcija je “preloženi zahtevki”.

V e-poštnih mapah se je bilo zelo težko spomniti, da se je treba k nekaterim zadevam vrniti pozneje. Običajno smo to počeli z opomniki CRM v našem sistemu. Zdaj, z LiveAgentom, vodja vidi vse in nihče ne pozabi, da se mora vrniti k stranki. Všeč sta nam tudi integracija Facebook sporočil in klepeta.” Je dodal, Paweł Fornalski.

Kaj pa njihovo osebje za podporo? Ali so zadovoljni z uporabo LiveAgenta?

Všeč so jim vse majhne podrobnosti in odzivnost vmesnika, zaradi česar je delo v podpori pravi užitek. Nekateri agenti so celo povedali, da nestrpno čakajo na nasleden poziv, saj z veseljem odgovorijo.

Paweł Fornalski – ustanovitelj in izvršni direktor @ IAI S.A

Preverite preostale zgodbe

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x