Areto Systems
  • Scenariji primerov uporabe
  • Areto Systems

Areto System

Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Z močnim spletnim prehodom za plačila lahko Areto Systems nudi storitve spletnega plačevanja za račune trgovcev z nizkim tveganjem in račune trgovcev z visokim tveganjem.

Znašli smo se v situaciji, ki je bila hkrati prijetna in zahtevna. Naše podjetje je hitro raslo in morali smo zaposliti več osebja, saj je prihajalo vedno več prošenj in prodajnih sledi. S tem smo se poskušali spoprijeti z uporabo e-pošte, a to je bilo odkrito povedano nemogoče. LiveAgent je prišel ravno pravi trenutek v vlogi našega rešitelja (smeh), je dejal Justin Farrugia.

Iskanje primernih orodij in zagotavljanje odlične izkušnje za stranke je še posebej težko v finančnem svetu. Kljub temu pa imajo podjetja, kot je Areto Systems, velike izzive. Lansko leto smo se odločili za uporabo storitve LiveAgent-a kot glavnega orodja za podporo z enim samim ciljem – se čim bolj približati popolni storitvi. Opozorilo spojlerja: uspeli so.

Areto Systems lahko s svojimi tremi zastopniki reši vse potrebe, ki izhajajo iz storitve podpore. Naj še enkrat poudarimo, da podjetje deluje na zelo občutljivem področju finančnega poslovanja. Aretovi strokovnjaki za podporo lahko rešijo več kot 300 zapletenih zahtevkov za podporo na mesec, medtem ko obslužujejo stranke iz več kot 140 držav. Zaupanje, zvestoba in zadovoljstvo so, ko pride stvar do denarja, trikrat bolj pomembni. Areto Systems uspeva na teh verjetno najpomembnejših področjih s stopnjo zadovoljstva strank nad 99%.

“LiveAgent nam nudi več nadzora in na splošno nam omogoča, da imamo vse organizirano. Učinkovito usmerjanje zahtevkov za podporo in s tem bolj učinkovito upravljanje virov sta prav tako pomembna dejavnika. Zmožnost poročanja, funkcija oddelka in enostavna avtomatizacija so za nas božji dar.”

Dame in gospodje imajo pri Aretu radi to, da lahko po vsakem zaključku delovnega dne pustijo za seboj pospravljeno mizo.

“Na vsa vprašanja odgovorimo v le nekaj urah in ob koncu dneva ne pustimo neodgovorjenega nobenega zahtevka,” je dodal Justin Farrugia. ”

Za ustrezen zaključek smo Areto povprašali o njihovih ciljih glede podpore strankam.

“Pri odzivnosti želimo biti kar se da bolj učinkoviti, saj se zavedamo, da odzivnost in učinkovitost da strankam občutek dobrega počutja. LiveAgent nam pomaga doseči želeno raven učinkovitosti in hitro ponuditi storitve številnim strankam z majhno ekipo. ”

Želimo vam vso srečo na tem svetu. Gremo Areto!

Justin Farrugia – Generalni direktor @ Areto Systems

Preverite preostale zgodbe

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x