Huawei
  • Scenariji primerov uporabe
  • Huawei

Huawei

Huawei je kitajski proizvajalec telekomunikacijske in mrežne opreme in ponudnik telekomunikacijskih storitev, ki ponuja svoje rešitve v 170 državah po svetu.

Začeten profesionalne podpore strankam

Kot vodilni globalni ponudnik telekomunikacijskih rešitev, je Huawei ugotovil, kako pomemben je kontakt s strankami v realnem času. Začeli so iskati programsko opremo za pomoč strankam ki bi povečala učinkovitost njihove podporne ekipe in omogočala podporo preko klepeta v živo . Leta 2013, so se po mnogih raziskavah tržišča, odločili za LiveAgent.

“Hitro smo se navadili na enostavnost pregledovanja in odgovarjanja na zahtevke strank preko več komunikacijskih kanalov.”

Klepet v živo in proaktivna povabila h klepetu

Huawei dnevno uporablja klepet v živo in povabila h klepetu, kar jim pomaga, da imajo proaktiven odnos do svojih strank. S tem jim je tudi uspelo zmanjšati število klicev v njihovem klicnem centru, kar pomeni, da vsak dan prihranijo ogromno časa. (V klepetu v živo lahko komunicirate s 3x več strankami, kot po telefonu.)

“Z implementacijo realnočasovne rešitve smo povečali zadovoljstvo strank za 29%.”

Izboljšave, ki smo jih dosegli z implementacijo LiveAgent:

  • Izboljšana spletna izkušnja strank
  • Povečana stopnja konverzije navskrižne prodaje in doprodaje
  • Zmanjšanje števila klicev v kontaktni center in zmanjšanje email vstopnic
  • Komunikacija v realnem času, ki poveča zaupanje in zvestobo stranki

Zadovoljstvo stranke in cilji

Huawei ocenjuje splošno zadovoljstvo strank z uporabo LiveAgent funkcije povratnih informacij. Pridobivanje negativnih in pozitivnih ocen omogoča povečanje kvalitete storitev zaposlenih v podporni službi Huawei. Nadrejeni dobijo pregled nad tem, kdo dela dobro in kdo potrebuje dodatno izobraževanje. Pozitivne ocene po zaključku klepeta še dodatno motivirajo zaposlene v podporni službi.

Huawei ima, zahvaljujoč Twitter in Facebook integraciji, pregled nad objavami in vprašanji strank direktno v LiveAgent.

“Odlično orodje, ki je povečalo učinkovitost naše podporne ekipe.”

Gokulnaath Gopal – Solution Manager @Huawei

Preverite preostale zgodbe

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x