Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa ZenDesk Talk na trgu.

  • ✓ Brez stroškov namestitve    
  • ✓ Podpora 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Začnite | 14 dni brezplačno Oglejte si v akciji
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete alternativo ZenDesk Talk?

Niste zadovoljni z ZenDesk Talk? Iščete drugačno rešitev za svoj klicni center?

LiveAgent je najboljša rešitev za pomoč uporabnikom v vašem podjetju. Zagotovite podporo prek e-pošte, klepeta v živo, družabnih omrežij, baze znanja in klicnega centra z enotno ugodno ceno.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Podpora klicnega centra

Poleg številnih drugih funkcij LiveAgent podpira tudi integracijo klicnega centra. Nastavitev je hitra in enostavna!

Bogat nabor funkcij

Več kot 175+ funkcij za lažje in prijetnejše delo.

Izboljšano zadovoljstvo

LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank in izboljšuje stopnje pretvorbe.

smart phone calling

Zmogljiva alternativa ZenDesk Talk

Če iščete zanesljivo in cenejšo rešitev za svojo trenutno programsko opremo, je vaše iskanje končano.

LiveAgent je ena najbolj pregledovanih rešitev za podporo strankam, saj je poceni in opremljena z zmogljivimi orodji. LiveAgent ima več kot 175 funkcij in več kot 40 integracij, ki vam olajšajo potek dela in omogočajo boljšo podporo.

Podpora klicnega centra

Ne obupajte nad klicnim centrom. LiveAgent vam omogoča hitro namestitev in brez težav. Po namestitvi lahko podporo zagotovite prek brskalnika, telefona ali katere koli druge opreme, ki jo izberete.

Ni potrebe po ponudnikih tretjih oseb, LiveAgent poskrbi za vse namesto vas. Vse kar morate storiti je, da se povežete in opravite delo, kjer ste najboljši.

Book demo with LiveAgent -illustration
Savings illustration

Pridobite tisto, kar potrebujete za manj denarja

Če svojemu podjetju zagotovite tisto, kar potrebuje za najboljšo skrb za stranke, vam ni treba pokvariti proračuna. Načrtovalni načrti LiveAgent so polni uporabnih orodij, funkcij in integracij po pošteni ceni.

Ne preplačujte programske opreme, ki jo imate za cenejšo. Oglejte si naše cenovne načrte in izvedite več.

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

LiveAgent Is Competitive Advantage

Ali iščete drugo programsko opremo za pomoč uporabnikom?

LiveAgent je najbolj ocenjena in ocenjena programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.

Oglejte si druge primerjave službe za pomoč uporabnikom

Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.

Povezani članki zZenDesk Talk alternativa
Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

To solve button

LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

How does the chat routing work?

LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

How to automatically assign a ticket to agent after reply

Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it

Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x