Niste zadovoljni z ZenDesk Talk? Iščete drugačno rešitev za svoj klicni center?
LiveAgent je najboljša rešitev za pomoč uporabnikom v vašem podjetju. Zagotovite podporo prek e-pošte, klepeta v živo, družabnih omrežij, baze znanja in klicnega centra z enotno ugodno ceno.
Poleg številnih drugih funkcij LiveAgent podpira tudi integracijo klicnega centra. Nastavitev je hitra in enostavna!
Več kot 175+ funkcij za lažje in prijetnejše delo.
LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank in izboljšuje stopnje pretvorbe.
Če iščete zanesljivo in cenejšo rešitev za svojo trenutno programsko opremo, je vaše iskanje končano.
LiveAgent je ena najbolj pregledovanih rešitev za podporo strankam, saj je poceni in opremljena z zmogljivimi orodji. LiveAgent ima več kot 175 funkcij in več kot 40 integracij, ki vam olajšajo potek dela in omogočajo boljšo podporo.
Ne obupajte nad klicnim centrom. LiveAgent vam omogoča hitro namestitev in brez težav. Po namestitvi lahko podporo zagotovite prek brskalnika, telefona ali katere koli druge opreme, ki jo izberete.
Ni potrebe po ponudnikih tretjih oseb, LiveAgent poskrbi za vse namesto vas. Vse kar morate storiti je, da se povežete in opravite delo, kjer ste najboljši.
Če svojemu podjetju zagotovite tisto, kar potrebuje za najboljšo skrb za stranke, vam ni treba pokvariti proračuna. Načrtovalni načrti LiveAgent so polni uporabnih orodij, funkcij in integracij po pošteni ceni.
Ne preplačujte programske opreme, ki jo imate za cenejšo. Oglejte si naše cenovne načrte in izvedite več.
LiveAgent je najbolj ocenjena in ocenjena programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.
Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.
How does the chat routing work?
LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team