Kaj je tarča?
Včasih je potrebno zabeležiti spremembo vstopnice v kakšnem drugem sistemu (recimo nov odgovor na vstopnico). Tarče so podobne pogojem.
Glede na pogoje, lahko hkrati izvedete več opravil neposredno v LiveAgent (z zagonom pravil) ali pa v drugih aplikacijah skozi programski vmesnik (API).
Frequently Asked Questions
Kako je definirana tarča?
Tarča je pomemben element, ki vam omogoča pregled, če je bil ciljni rezultat dosežen.
Kaj so prednosti uporabe tarč?
Cilji vam pomagajo ugotoviti, če je podjetje uspešno na določenem področju. Morajo biti merljivi, da lahko dobite kvantitativno analizo vašega napredka.
Lahko uporabljate tarče v LiveAgent?
Cilje v LiveAgent lahko uporabljate za oceno uspešnosti in preverbo rezultatov podjetja
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.