Kako stopiti v stik s podporo strankam podjetja Canon preko e-pošte, klepeta v živo, klicnega centra ali družbenih medijev? Preverite kontaktne podatke in bazo znanja na spletni strani Canon.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Canon. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Canon. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Canon in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Canon stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Globalno spletno mesto podjetja Canon Inc., ki je vodilno na področju profesionalne opreme in slikovnih naprav za potrošnike in informacijskih sistemov.
Globalno spletno mesto podjetja Canon Inc., ki je vodilno na področju profesionalne opreme in slikovnih naprav za potrošnike in informacijskih sistemov.
Ekipa za podporo strankam podjetja Canon ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družbene medije in samopostrežno podporo.
Na Canon se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-poštno sporočilo, pokličete njihov klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Odvisno od države, iz katere pišete. Za več informacij obiščite to stran: https://global.canon/en/support/
Ne, Canon nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč+44 208 588 8000.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih