Kontakti podpore za stranke podjetja Habr vključujejo e-pošto, socialne medije in klicni center. Preverite tudi njihovo bazo znanja za samopostrežno podporo.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Habr. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Habr. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Habr in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Habr stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Habr je velika spletna platforma z večmilijonsko in večkulturno publiko.
Habr je velika spletna platforma z večmilijonsko in večkulturno publiko.
Ekipa za podporo strankam Habr ponuja naslednje podporne kanale: email, klicni center, podporo na socialnih omrežjih in samopostrežno podporo.
Habr lahko kontaktirate preko email sporočil, klicem v njihov klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od socialnih platform. Alternativno lahko uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Njihovo podporo lahko kontaktirate preko emaila na info@habr.com
Ne, Habr Zapier nima podpore preko klepeta v živo.
Če imate raje telefonsko podporo, kličite klicni center na +7 499 653-59-61
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih