Kontaktni podatki za podporo strankam podjetja ZOLA vključno z e-pošto, klicnim centrom in podporo preko družbenih medijev.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja ZOLA. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja ZOLA. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto ZOLA in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja ZOLA stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Zola na novo odkriva načrtovanje porok in izkušnje z registrom.
Zola na novo odkriva načrtovanje porok in izkušnje z registrom.
Ekipa za podporo strankam Zola ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družbene medije in samopostrežno podporo.
Na Zolo se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto, pokličete na klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e -poštno sporočilo support@zola.com
Ne, Zola nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +1 408-657-9652
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih