Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja ZOLA. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja ZOLA. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto ZOLA in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja ZOLA stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Zola na novo odkriva načrtovanje porok in izkušnje z registrom.
Zola na novo odkriva načrtovanje porok in izkušnje z registrom.
Ekipa za podporo strankam Zola ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družbene medije in samopostrežno podporo.
Na Zolo se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto, pokličete na klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e -poštno sporočilo support@zola.com
Ne, Zola nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +1 408-657-9652
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih