Partner
Kaj je Bold BI?
Bold BI pomaga zbrati podatke, ki jih je mogoče spremeniti v enkratno nadzorno ploščo s podatki v realnem času.
Kako ga lahko uporabite?
Uporabite podatke iz LiveAgent za ustvarjanje nadzorne plošče z informacijami v realnem času o vaših dohodnih poizvedbah.
Kako integrirati Bold BI z LiveAgent
Sledite spodnjim navodilom, da začnete uporabljati Bold BI z LiveAgent. Preden začnete, se morate prijaviti v svoj račun Bold BI in pripraviti vaš LiveAgent API ključ. Če potrebujete pomoč pri iskanju ključa Live Agent API dokumentacijo.
- V Bold BI kliknite gumb Vir podatkov na konfiguracijski plošči, da dodate novo podatkovno povezavo.

- Kliknite USTVARI NOVO, da zaženete novo povezavo.

- Na plošči vrste povezave izberite gumb za povezavo Live Agent.

- Odpre se okno NOV PODATKOVNI VIR.

- Vnesite API v URL tekstovno polje, ki je veljaven REST API.
- Obrnite se na Live Agent API dokumentacijo.

- Izberite medodo za REST API.

- Če je potrebno, dodajte podatke v glavi, tako da kliknete DODAJ.

- Izberite Osveži nastavitve zaREST API.

- Izberite JS0N ali CSV kot Podatkovni format za REST API.

- Izberite tip avtentikacije za REST API.

- Kliknite gumb Predogled & Povezava v NOV PODATKOVNI VIR v konfiguracijskem panelu.

- Odpre se novo okno – Izberi shemo(e). Izberite shemo in kliknite poveži.

- Odprite okno pogleda oblikovanja podatkov z izbrano shemo tabele. Povlecite in spustite tabelo.

- Kliknite gumb Shrani, da shranite vir podatkov z veljavnim imenom.

Frequently asked questions
Kaj je Bold BI?
BoldBI je platforma, ki vam pomaga zbrati podatke na nadzorni plošči, ki jih lahko tudi delite. Posledično lahko zagotovi dejanski vpogled v uspešnost vašega podjetja.
Zakaj naj integrirate Bold BI z LiveAgent?
LiveAgent vam dnevno zagotavlja veliko podatkov. Z Bold BI lahko izkoristite te podatke s selitvijo informacij, da si jih ogledate na preprosti, berljivi nadzorni plošči.
Odkrijte najboljšo alternativo za klepet v živo
Intercom, Zendesk, Olark, LiveAgent in LiveChat Inc. so ponudniki proaktivnih vabil za klepet, vendar Intercom ne ponuja souporabe zaslona. Samodejno preusmerjanje in prenašanje klepetov ter integracije s tretjimi ponudniki so na voljo pri vseh ponudnikih. Vpogledi v sporočila so na voljo le pri LiveAgentu in LiveChat Inc., medtem ko je neomejena zgodovina klepeta na voljo pri vseh, razen v najnižji tarifi pri LiveChat Inc.
Iščete boljši program za podporo strankam?
Podjetja so prešla na LiveAgent zaradi boljših funkcij, cene in podpore strankam v primerjavi s konkurenčnim Zendeskom. Uporabniki LiveAgenta pohvalijo enostavno uporabo, avtomatizacijo in podporo na različnih platformah. Sistem ima številne funkcije, vključno z klepetom v živo, integracijo s socialnim omrežjem in bazo podatkov ter splošno stabilnost. Uporabniki so prej uporabljali druge podporne sisteme, vendar je LiveAgent osvojil njihovo naklonjenost zaradi dobre vrednosti za denar.
Ste pripravljeni na nov sistem za izdelavo zahtevkov?
Podjetja iz različnih panog pohvalijo LiveAgent kot eno izmed najboljših rešitev za podporo strankam. Uporaba tega orodja je pomagala izboljšati komunikacijo, optimizirati odzivne čase, povečati zadovoljstvo strank ter tudi prodajo in stopnje konverzije. Poleg tega ima LiveAgent pregleden portal za podporo strankam ter je cenovno ugoden in enostaven za uporabo.
Potrebujete alternativo za sodelovanje?
LiveAgent se ponaša s pozitivnimi ocenami strank na različnih platformah programske opreme. Uporabniki pohvalijo celovitost storitve, odlično integracijo s socialnimi omrežji, vključno z bazo podatkov in klepetom v živo. Storitev je prilagojena tudi mobilnim platformam. Uporabniki primerjajo LiveAgent z drugimi podpornimi sistemi, vendar ugotavljajo, da je ta orodje najboljše zaradi cene, funkcij in strankarske podpore. LiveAgent je priljubljena izbira tudi za podporo drugim podjetjem.