Bold BI integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kaj je Bold BI?
Bold BI pomaga zbrati podatke, ki jih je mogoče spremeniti v enkratno nadzorno ploščo s podatki v realnem času.
Kako ga lahko uporabite?
Uporabite podatke iz LiveAgent za ustvarjanje nadzorne plošče z informacijami v realnem času o vaših dohodnih poizvedbah.
Kako integrirati Bold BI z LiveAgent
Sledite spodnjim navodilom, da začnete uporabljati Bold BI z LiveAgent. Preden začnete, se morate prijaviti v svoj račun Bold BI in pripraviti vaš LiveAgent API ključ. Če potrebujete pomoč pri iskanju ključa Live Agent API dokumentacijo.
- V Bold BI kliknite gumb Vir podatkov na konfiguracijski plošči, da dodate novo podatkovno povezavo.
- Kliknite USTVARI NOVO, da zaženete novo povezavo.
- Na plošči vrste povezave izberite gumb za povezavo Live Agent.
- Odpre se okno NOV PODATKOVNI VIR.
- Vnesite API v URL tekstovno polje, ki je veljaven REST API.
- Obrnite se na Live Agent API dokumentacijo.
- Izberite medodo za REST API.
- Če je potrebno, dodajte podatke v glavi, tako da kliknete DODAJ.
- Izberite Osveži nastavitve zaREST API.
- Izberite JS0N ali CSV kot Podatkovni format za REST API.
- Izberite tip avtentikacije za REST API.
- Kliknite gumb Predogled & Povezava v NOV PODATKOVNI VIR v konfiguracijskem panelu.
- Odpre se novo okno – Izberi shemo(e). Izberite shemo in kliknite poveži.
- Odprite okno pogleda oblikovanja podatkov z izbrano shemo tabele. Povlecite in spustite tabelo.
- Kliknite gumb Shrani, da shranite vir podatkov z veljavnim imenom.
Frequently Asked Questions
Kaj je Bold BI?
BoldBI je platforma, ki vam pomaga zbrati podatke na nadzorni plošči, ki jih lahko tudi delite. Posledično lahko zagotovi dejanski vpogled v uspešnost vašega podjetja.
Zakaj naj integrirate Bold BI z LiveAgent?
LiveAgent vam dnevno zagotavlja veliko podatkov. Z Bold BI lahko izkoristite te podatke s selitvijo informacij, da si jih ogledate na preprosti, berljivi nadzorni plošči.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.