Fontumi integration
Kaj je Fontumi?
Fontumi je kolumbijski ponudnik internetne telefonije | VoIP | SIP trunk, ki ustvarja napredne telekomunikacijske storitve za Kolumbijo in druge države Latinske Amerike, kot so Peru, Čile ali Mehika.
Fontumi oblikuje aplikacije in telekomunikacijske storitve za podjetja in klicne centre katere koli velikosti.
Fontumi ponuja:
- Brez stalnosti ali mesečne klavzule.
- ID klicatelja po meri
- Samodejni klici
- Virtualni PBX, DID in snemanje.
- Gumb za klic
- Samodejne telefonske ankete.
Kako ga lahko uporabite?
LiveAgent in Fontumi sta zdaj partnerja, kar je olajšalo integracijo Fontumija kot kdaj koli prej. LiveAgent ne zaračuna dodatnih stroškov za povezavo Vont številke Fontumi VoIP z vašim klicnim centrom.
Če želite Fontumi povezati s klicnim centrom LiveAgent, se preprosto prijavite v svoj račun LiveAgent n sledite navodilom.
1. Prijavite se v vaš LiveAgent račun
2. Pojdite na Številke

3. Poiščite Fontumi

4. Kliknite na Dodaj
5. Vnesite zahtevane podatke za dostop

Stroški integracije Fontumi:
Fontumi in LiveAgent sta partnerja. Če imate naročnino na LiveAgent, je integracija brezplačna. Vendar Fontumi svoje storitve zaračunava, ker podjetje deluje ločeno.
Prednosti Fontumi
- Stroškovna učinkovitost
- Izboljšan CX
- dostop po vsej Kolumbiji
- zelo zanesljivo
Če bi želeli izvedeti več o tem, kako deluje klicni center, si poglejte spodnji video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Fontumi integration!
Frequently Asked Questions
Kaj je Fontumi?
Fontumi je kolumbijski ponudnik internetne telefonije | VoIP | SIP trunk, ki ustvarja napredne telekomunikacijske storitve za Kolumbijo in druge države Latinske Amerike, kot so Peru, Čile ali Mehika.
Koliko stane integracija Fontumi z LiveAgent?
LiveAgent je že vključil Fontumi. Tako je integracija brezplačna. Vendar ne pozabite, da Fontumi svoje storitve zaračunava.
Kako lahko implementirate Fontumi VoIP številko v LiveAgent?
Kot smo že omenili, je Fontumi že del LiveAgent. Preprosto se prijavite in sledite spodnjim navodilom: 1. Pojdite na Konfiguracije > Klic > Številke > Fontumi 2. Dodajte številko VoIP in jo uporabite takoj
MeTA1 je zanesljiv e-poštni agent za varno in razširljivo komunikacijo, ki se integrira z LiveAgent za izboljšano podporo strankam. Omogoča učinkovito upravljanje e-pošte, klepeta in socialnih medijev, kar zagotavlja hitre in zanesljive odgovore. Preizkusite brezplačno in izkoristite njegove prednosti za boljše poslovanje.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Odkrijte vloge agentov za pomoč uporabnikom z LiveAgent! Agenti nudijo tehnično podporo in odgovarjajo na vprašanja strank o vaših izdelkih ali storitvah. Preverite, kako konfigurirati sistem, upravljati zahtevke in povečati produktivnost. Preizkusite brezplačno različico in izboljšajte svojo podporo strankam.