Poslovite se od osTicket

Preklopite na LiveAgent & preselite svoje podatke še danes.

  • ✓ Ni pristojbin za vzpostavitev
  • ✓ Pomoč strankam 24/7
  • ✓ Ni zahtevana kreditna kartica
  • ✓ Preklic kadarkoli
Uporabljajo
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Migration background

Si želite migracijo iz osTicket?

Razmišljate o prehodu iz osTicket na drugačno rešitev? LiveAgent je tu, da vam pomaga učinkovito poskrbeti za poizvedbe o storitvah za stranke. Preklopite na multi-kanalno rešitev za zahtevke in preselite podatke še danes. Zagotovite boljšo podporo strankam s popolno rešitvijo za pomoč uporabnikom. Dobite dostop do sistema za zahtevke, ki z lahkoto upravlja z emaili, klepetom v živo, klicnim centrom, socialnimi omrežji in portalom za stranke. Preizkusite ga prezplačno z našim 14-dnevnim testom že danes.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Zakaj bi mogrirali na LiveAgent

To so 3 osnovne prednosti uporabe LiveAgent.

Povečano zadovoljstvo

Zanesljiva programska oprema za storitve strankam pomeni boljši potek dela, zadovoljnejše stranke in boljša konverzija.

Prihranek časa in denarja

LiveAgent ponuja bogat paket po dostopni ceni, zato je odlična programska oprema za storitve za stranke

Boljša stopnja konverzije

Zagotovite najboljšo podporo strankam in spremenite obiskovalce in potencialne stranke v kupce.

Primerjava osTicket in LiveAgent

Funkcije LiveAgent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
osTicket
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
osTicket ponuja vstopnice v načrtu za 9 USD/agenta/mesec.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
osTicket ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
osTicket ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, ki ga lahko vaše stranke uporabljajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
osTicket ponuja samopostrežni portal v načrtu za 9 USD/agenta/mesec.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
osTicket ne ponuja integracije Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
osTicket ne ponuja integracije Twitterja.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
osTicket ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
osTicket ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
osTicket ponuja bazo znanja v načrtu za 9 USD/agenta/mesec.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
osTicket ponuja forum za stranke v načrtu za 9 USD/agenta/mesec.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
osTicket ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu za 9 USD/agenta/mesec.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
osTicket ponuja funkcije API v načrtu za 9 USD/agenta/mesec.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
osTicket ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
osTicket ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
osTicket ne ponuja neomejene zgodovine.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
osTicket ne ponuja neomejenih spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
osTicket ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
osTicket ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil v paketu za 9 USD/mesec.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
osTicket ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
osTicket ne ponuja neomejene podpore 24/7.
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Začnite preizkus in migrirajte

Prenesite vse, kar potrebujete, da lahko takoj začnete reševati težave s strankami. Začnite spoznavati LiveAgent.

Če naletite na težave ali se želite naučiti česa novega, nas kontaktirajte. Naša skupina za podporo strankam je na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu za vsa vprašanja o LiveAgentu.

Prednosti migracije na LiveAgent

Oglejte si, kaj dobite, če se odločite za migracijo na LiveAgent
ticket thread

Multi-kanalni sistem za zahtevke

Emaili, klepet v živo, klicni center, portal za stranke, Facebook, Instagram, Twitter in Viber
money icon

Stroškovno učinkovita podpora strankam

Plačate, kar potrebujete in nič drugega. V paket dodajte funkcije po meri, če jih potrebujete
On time resolution

Povečana učinkovitost s funkcijami

Vsa orodja so podprta s storilnostnimi funkcijami, ki vam pomagajo avtomatizirati in olajšati potek dela
Extension puzzle piece

Integracija z več kot 140 aplikacijami

Integrirajte aplikacije z našimi vtičniki, ki vam pomagajo, da ste osredotočeni in manj preklapljate med okni

Dobite dostop do našega večkanalnega sistema za zahtevke

Ko migrirate, se lahko veselite razširitve svojega dosega in pokrivanja več komunikacijskih kanalov kot prej. Upravljajte z emaili zahtevki, klepetom v živo, klicnim centrom, portalom za stranke, Facebook, Twitter, Instagram in Viber Med selitvijo vaših podatkov se seznanite z novim naborom orodij in se naučite, kako zagotoviti podporo na vseh pomembnih komunikacijskih kanalih.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Zagotovite podporo na vseh pomembnih kanalih

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Pripravljeni? Pa migrirajmo vaše podatke

Začnite svoj brezplačni 14-dnevni preizkus in se seznanite z LiveAgent. Ko se odločite, da želite preseliti svoje podatke, nas pokličite ali nam pustite sporočilo preko klepeta v živo ali email. Pogovorili se bomo o vaši selitvi podatkov in poskrbeli, da boste vse podatke iz osTicket dobili v LiveAgent. Want to find out more first? Have a look at our Tour video or browse through features, integrations or other pages to find out more about LiveAgent

Selitev z druge službe za pomoč?

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Povezani članki zosTicket migracija
Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x