Predloge zaprte vsebine so učinkovit način za pridobivanje e-poštnih naslovov strank. Ta oblika vhodnih marketinških dejavnosti s premium vsebino spodbuja uporabnike, da izpolnijo želeno dejanje za dostop do kakovostne vsebine. Zaprta vsebina lahko vključuje različne materiale, kot so vsebinske nadgradnje, demos in preizkusi, predloge preglednic in dokumentov. Ne glede na vrsto ponujene vsebine pa zaprta vsebina ne zahteva plačila, temveč povzroča večjo interakcijo uporabnikov.
Ustvarjanje dragocene vsebine, ki pritegne uporabnike v vaše podjetje in jih spodbudi k želenim dejanjem, kot je nakupovanje ali naročanje na storitev, je oblika vhodnih marketinških dejavnosti. V nekaterih primerih je morda koristno omejiti dostop do določene vsebine na vašem spletnem mestu v upanju, da boste ustvarili nove potencialne stranke ali dodatne podatke. Takšna vsebina se imenuje zaprta vsebina ali premium vsebina.
Univerzalne definicije zaprte vsebine ni, vendar bomo na kratko opredelili njene glavne značilnosti. Vsaka vsebina, do katere je mogoče dostopati šele potem, ko daste nekaj v zameno, na primer e-poštni naslov, je označena kot zaprta vsebina. Najpogostejša informacija, ki se zahteva od ljudi, ki želijo dostopati do zaprte vsebine, je njihov e-poštni naslov, čeprav druge strategije vključujejo zahtevo po telefonski številki, všečkanje ali spremljanje strani družbenih medijev ali deljenje objav na različnih platformah družbenih medijev.
Namen zaprte vsebine je pridobivanje potencialnih strank s pridobivanjem kontaktnih podatkov potencialnih strank. Potencialne stranke so ljudje, ki so obiskali vaše spletno mesto po iskanju v Googlu ali našli vaše podjetje na zunanjih spletnih mestih, kot so družbeni mediji itd.
Primer zaprte vsebine bi lahko bila objava v spletnem dnevniku, ki je prosto dostopna in nudi dragocene vpoglede. Če pa želi bralec prebrati več vaših člankov ali dostopati do dodatne vsebine (na primer kontrolnega seznama), vam bo moral posredovati e-poštni naslov, da ga bo prejel. Kot taka lahko zaprta vsebina spodbudi generiranje relevantnih potencialnih strank, saj se uporabniki, katerih podatke pridobite, že zanimajo za vaše podjetje in kaj ponujate.
Thanks for requesting the [company name] [ebook/white paper] about [topic]. As promised, this email contains the materials that you signed up to receive.
We sincerely hope that you find this content useful and that you head on to our site [link] to find other [blog posts/articles/templates] on the same subject.
Please find the attached documents at the bottom of this email.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Attachment 1
Attachment 2
Attachment 3…
You now have access to the [webinar/explainer video/documentary] that you requested to watch.
The video can be accessed on the following [link] and [will go live at [time] on [date] is available now].
Check out our website for more videos related to the subject of [topic].
[More videos]
Thanks for watching!
[Company]
Thank you for signing up to receive this series of our [daily/weekly/monthly] emails covering the subject of [topic].
We’ll be sending you regular content containing great insights and actionable tips that will be of great help when solving [pain points].
You can expect to find the following topic covered in our upcoming emails:
Sub-topic 1
Sub-topic 2
Sub-topic 3…
We’re sure that you’ll find this series of emails very useful, but if you want to learn more without waiting for new content to land in your inbox, then please head on over to our website [link] or reply to this email.
Best,
The [company] team
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.
Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required. Test our email templates, ticketing, live chat, and more!
Odvisno je od ciljev vaše marketinške strategije, vendar ni priporočljivo, da vse vaše vsebine naredite zaprte. To je zato, ker morate najprej ponuditi dovolj, da zainteresirate potencialne stranke, da bodo pripravljene posredovati svoje e-poštne naslove. Toda koliko vsebine mora biti prosto dostopno, je odvisno od tega, ali so vaši cilji bolj osredotočeni na generiranje potencialnih strank ali bolje rečeno na prepoznavnost blagovne znamke in SEO.
Zgornje predloge so že pokrivale e-poštne serije, e-knjige in bele knjige ter različne video vsebine, kot so spletni seminarji in dokumentarni filmi. Poleg teh nekaj drugih predlogov zaprte vsebine, ki bi jih lahko ponudili, so: Vsebinske nadgradnje – dostop do dodatnega gradivaDemos/preizkusi – obdobje za brezplačen preizkus izdelka ali storitvePredloge preglednic – prihranite čas uporabnikom, tako da zagotovite obrazec s praznimi prostori, ki jih je treba izpolnitiObdelujte dokumente in povlecite datoteke – na primer predlogo za vključitev
Po definiciji zaprta vsebina ni nekaj, kar zahteva plačilo. Namesto tega je nekaj, kar zagotovite v zameno za dokončanje želenega dejanja, kot je posredovanje e-poštnega naslova, za dostop do določenih materialov. Uporabnikom lahko zaračunavate dostop do vsebine, vendar bi to pomenilo, da gre za plačljivo vsebino, kar je še ena oblika vhodnega trženja in je popolnoma drugačna strategija od zagotavljanja zaprte vsebine.
Predloge e-poštnih sporočil z vsebino
Vsebinska e-poštna sporočila so učinkovita za oglaševalske akcije. Vključite prilagojen pozdrav, opomnik na izdelek ter močan CTA.
Predloge elektronske pošte portala za stranke
Predloge e-poštnih predlog za stranke omogočajo samopostrežno izmenjavo informacij, iskanje rešitev in postavljanje poizvedb. E-poštna sporočila za preverjanje, pozdravna in potrditvena sporočila ter ponastavitvena e-poštna sporočila z geslom so ključnega pomena. E-poštna sporočila s povratnimi informacijami in povabili so pomembna za vzpostavitev učinkovite komunikacije s strankami. Priporočljivo je uporabljati e-poštne predloge v obliki HTML za sporočila, ki spodbujajo k dejanju. Pomembno je tudi, da se e-poštna sporočila pošiljajo takoj, ko je to potrebno, da se uporabnikom omogoči nemoten dostop do portala za stranke.
Predloge za storitve za stranke
Predloge za storitve za stranke, vključno s vstopničnim sistemom, klicnim centrom, trženjem, prodajo, e-trgovino in bazo znanja. Pripravljene predloge e-pošte za poslovne kampanje, zahvale strankam, lansiranje izdelkov, zavrnitvena pisma in še več.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.