• Predloge
  • Predloge e-pošte z zaprto vsebino

Predloge e-pošte z zaprto vsebino

Ustvarjanje dragocene vsebine, ki pritegne uporabnike v vaše podjetje in jih spodbudi k želenim dejanjem, kot je nakupovanje ali naročanje na storitev, je oblika vhodnih marketinških dejavnosti. V nekaterih primerih je morda koristno omejiti dostop do določene vsebine na vašem spletnem mestu v upanju, da boste ustvarili nove potencialne stranke ali dodatne podatke. Takšna vsebina se imenuje zaprta vsebina ali premium vsebina.

Zaprto poročilo Exponea
Zaprto poročilo Exponea

Kaj je zaprta vsebina?

Univerzalne definicije zaprte vsebine ni, vendar bomo na kratko opredelili njene glavne značilnosti. Vsaka vsebina, do katere je mogoče dostopati šele potem, ko daste nekaj v zameno, na primer e-poštni naslov, je označena kot zaprta vsebina. Najpogostejša informacija, ki se zahteva od ljudi, ki želijo dostopati do zaprte vsebine, je njihov e-poštni naslov, čeprav druge strategije vključujejo zahtevo po telefonski številki, všečkanje ali spremljanje strani družbenih medijev ali deljenje objav na različnih platformah družbenih medijev.

Namen zaprte vsebine je pridobivanje potencialnih strank s pridobivanjem kontaktnih podatkov potencialnih strank. Potencialne stranke so  ljudje, ki so obiskali vaše spletno mesto po iskanju v Googlu ali našli vaše podjetje na zunanjih spletnih mestih, kot so družbeni mediji itd.

Primer zaprte vsebine bi lahko bila objava v spletnem dnevniku, ki je prosto dostopna in nudi dragocene vpoglede. Če pa želi bralec prebrati več vaših člankov ali dostopati do dodatne vsebine (na primer kontrolnega seznama), vam bo moral posredovati e-poštni naslov, da ga bo prejel. Kot taka lahko zaprta vsebina spodbudi generiranje relevantnih potencialnih strank, saj se uporabniki, katerih podatke pridobite, že zanimajo za vaše podjetje in kaj ponujate.

Kaj je zaprta vsebina? - App - Uploads - 2020 - 12 - Screenshot 2020 12 09 At 10.22.03.png
Economist prosi svoje bralce, da plačajo naročnino ali se registrirajo za brezplačen račun za nadaljevanje branja članka

Zadeva e-pošte z zaprto vsebino

  • Tukaj je [ebook/white paper], ki ste jo zahtevali!
  • Odlična vsebina vas čaka notri, kot obljubljeno
  • Oglejte si naš videoposnetek za nasvete o reševanju [pain point]
  • Gostimo videoposnetek v živo in vabljeni k ogledu
  • Dobrodošli na tečaju [topic] od [company name]
  • Hvala, ker ste se prijavili za prejemanje naših [daily/weekly/monthly] e-poštnih sporočil o [topic]

Predloge e-pošte z zaprto vsebino

Predloge e-pošte z zaprto vsebino 1 – prenos vsebine


Hi [name],

Thanks for requesting the [company name] [ebook/white paper] about [topic]. As promised, this email contains the materials that you signed up to receive.

We sincerely hope that you find this content useful and that you head on to our site [link] to find other [blog posts/articles/templates] on the same subject.

Please find the attached documents at the bottom of this email.

Kind regards,
[Name], [position] at [company]

Attachment 1
Attachment 2
Attachment 3…

Predloge e-pošte z zaprto vsebino 2 – povezava do videa


Hello [name],

You now have access to the [webinar/explainer video/documentary] that you requested to watch.

The video can be accessed on the following [link] and [will go live at [time] on [date] is available now].

Check out our website for more videos related to the subject of [topic].

[More videos]

Thanks for watching!
[Company]

Predloge e-pošte z zaprto vsebino 3 – serija e-poštnih sporočil


Dear [name],

Thank you for signing up to receive this series of our [daily/weekly/monthly] emails covering the subject of [topic].

We’ll be sending you regular content containing great insights and actionable tips that will be of great help when solving [pain points].

You can expect to find the following topic covered in our upcoming emails:

Sub-topic 1
Sub-topic 2
Sub-topic 3…

We’re sure that you’ll find this series of emails very useful, but if you want to learn more without waiting for new content to land in your inbox, then please head on over to our website [link] or reply to this email.

Best,
The [company] team

Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.

Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required. Test our email templates, ticketing, live chat, and more!

Frequently asked questions

Koliko moje vsebine naj bo zaprto?

Odvisno je od ciljev vaše marketinške strategije, vendar ni priporočljivo, da vse vaše vsebine naredite zaprte. To je zato, ker morate najprej ponuditi dovolj, da zainteresirate potencialne stranke, da bodo pripravljene posredovati svoje e-poštne naslove. Toda koliko vsebine mora biti prosto dostopno, je odvisno od tega, ali so vaši cilji bolj osredotočeni na generiranje potencialnih strank ali bolje rečeno na prepoznavnost blagovne znamke in SEO.

Nekaj primerov zaprte vsebine?

Zgornje predloge so že pokrivale e-poštne serije, e-knjige in bele knjige ter različne video vsebine, kot so spletni seminarji in dokumentarni filmi. Poleg teh nekaj drugih predlogov zaprte vsebine, ki bi jih lahko ponudili, so:

  • Vsebinske nadgradnje – dostop do dodatnega gradiva
  • Demos/preizkusi – obdobje za brezplačen preizkus izdelka ali storitve
  • Predloge preglednic – prihranite čas uporabnikom, tako da zagotovite obrazec s praznimi prostori, ki jih je treba izpolniti
  • Obdelujte dokumente in povlecite datoteke – na primer predlogo za vključitev

Ali lahko zaračunam zaprto vsebino?

Po definiciji zaprta vsebina ni nekaj, kar zahteva plačilo. Namesto tega je nekaj, kar zagotovite v zameno za dokončanje želenega dejanja, kot je posredovanje e-poštnega naslova, za dostop do določenih materialov. Uporabnikom lahko zaračunavate dostop do vsebine, vendar bi to pomenilo, da gre za plačljivo vsebino, kar je še ena oblika vhodnega trženja in je popolnoma drugačna strategija od zagotavljanja zaprte vsebine.

Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    ×
    Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

    Na voljo smo v več terminih

    Rezervirajte si demo različico