• Predloge
  • Predloge za povzetek po e-pošti

Predloge za povzetek po e-pošti

Companies can build their brand awareness and increase customer trust by regularly sharing valuable and easily readable – or digestible – content via email. These snippets of information contain summaries of recent news or important updates according to an established schedule and are known as email digests.

Posebna vrsta vsebine, ki je vključena v takšna sporočila, je odvisna od specifične panoge, v kateri je podjetje, pogostost teh povzetkov pa je lahko dnevna, tedenska ali mesečna, odvisno od tega, koliko informacij je treba deliti.

Nedvomno poznate povzetke po e-pošti, saj jih mnoga uspešna podjetja uporabljajo zelo učinkovito – vendar je morda terminologija takšna, ki je ne poznate.

Zakaj pošiljati povzetke po e-pošti?

Redna povzetka sporočil služijo več namenom, odvisno od poslovnega sektorja in pogostosti, s katero se pošiljajo. Nekateri najboljši razlogi za pošiljanje povzetkov po e-pošti so:

  • Gradite odnose in zaupanje s strankami in naročniki (tako, da jih ohranjate v redni kontaktni zanki)
  • Bodite vljudni in pokažite, da vam je mar za čas vaših uporabnikov (ker so povzete pomembne informacije za bralca)
  • Increase traffic to your website, as a result of providing snippets of info and linking to more details on your page.
  • Spodbujanje zavedanja.
  • Encourage sales.
  • Lahko se popolnoma prilagodi tako, da vsebuje osebne podatke o prejšnjih interakcijah stranke z vašim podjetjem in njegovimi izdelki ali storitvami.

Kako oblikovati povzetek po e-pošti

E-poštni povzetki pogosto vsebujejo velike količine informacij, povzetih v zlahka berljivih oblikah. Seveda to pogosto vključuje grafične elemente – navsezadnje slika pove tisoč besed. Kako naj torej oblikujete to vrsto e-pošte?

  • Uravnotežite količino besedila in vizualnih elementov, pri čemer kopija dopolnjuje grafiko.
  • Ustvarite dosledno postavitev z uporabo barve, velikosti, položaja in poravnave itd., da bo vsebina enostavna za oko.
  • Vključite dovolj belega prostora (kar ne pomeni nujno bele barve), da zagotovite prostor med pomembnimi elementi e-pošte – to so kopija, slike, CTA-ji in povezave.
Slovnični povzetek elektronske pošte
Povzetek po e-pošti iz Grammarlyja

Zadeva povzetka po e-pošti

  • [Company name] Posodobitev [Month] [Year]
  • Vse, kar ste morda zamudili [today/this week/this month]
  • Bili smo zaposleni z nekaj spremembami …
  • Povzetek nedavnih posodobitev [company].
  • Vaš [daily/weekly/monthly] [activity] povzetek
  • Takole vam gre [today/this week/this month]
  • Čestitam! Bili ste med najboljšimi [X]% of [activity] za [today/this week/this month]
  • Želite vedeti, kako gre drugim?

Predloge za povzetek po e-pošti

Predloga za povzetek po e-pošti 1 – poslovno uspešnost


Dear [name],

It’s time for your regular roundup from [company]. Here is the month in numbers:

Statistic 1
Statistic 2
Statistic 3…

Below you can see the changes in some important metrics:

[Graphic of company data]

Look out for another update landing in your inbox next month.

Best,
[Name], [position] at [company]

Predloga za povzetek po e-pošti 2 – posodobitev podjetja


Hello [name],

Have you heard everything that’s been going on at [company name] recently? Maybe you missed the news about [announcement].

We’ve also made some updates to our [product/service], which, as a current user, we’re sure that you’ll be interested in:

New feature
Update
Fix…

What’s more, we’re already well underway on our plans for the next [week/month], including:

Plan 1
Plan 2
Plan 3…

As usual, we’ll update you again next [week/month], when those changes will hopefully have been implemented.

Regards,
The [company] team

Predloga za povzetek po e-pošti 3 – povzetek dejavnosti


Hi [name],

Do you know how you got on [today/this week/this month]? Well, there’s no need to guess, as we’ve got all the important numbers for you right here.

Here is your [day/week/month] in numbers:

[Visualization of personal stats]

For full details of your [daily/weekly/monthly] roundup, you can read the report that we’ve generated for you here: [link]

We’ll be in touch again [tomorrow/next week/ next month].

[Name] at [company]

Predloga za povzetek po e-pošti 4 – primerjava z drugimi

 


Hey [name],

Think that you’ve been performing well [today/this week/this month]? No doubt that you have! But here’s how you got on compared to others:

[Graphical comparison]

As you can see above, you were in the top [X]% of all [product/service] users for [achievement] over the course of the [day/previous week/previous month]. Congrats!

Can you do even better [tomorrow/next week/ next month]? We’ll be sure to let you know!
The [company] team

Predloge za povzetek – Pogosto zastavljena vprašanja

Kako pogosto je treba pošiljati povzetek po e-pošti?

Standardna pogostost rednih e-poštnih sporočil s povzetkom je dnevno, tedensko ali mesečno, odvisno od tega, koliko informacij je treba posodobiti prejemniku. To bo odvisno tudi od panoge, v kateri se nahajate. Pogosteje pošiljanje e-poštnih izvlečkov kot vsak dan se lahko šteje za neželeno pošto, tudi če je za deliti veliko, medtem ko manj pogosto kot mesečno lahko pomeni, da ste pozabljeni.

Ali bi morali biti e-poštni izvlečki prilagojeni?

Povzetki e-pošte bi morali biti zelo prilagojeni določenemu prejemniku, začenši z njegovim imenom in nadaljevanjem z osebnimi podatki in statistiko, če je primerno. Ideja tovrstne komunikacije je zagotoviti vrednost v zlahka berljivi obliki, ki bo pripomogla k izgradnji odnosa in zaupanja s potrošnikom. To je proces, ki je močno podprt s personalizacijo vaših sporočil, zaradi česar se prejemniki počutijo bolj cenjene.

Ali je najbolje, da ohranim isto obliko za povzetke e-pošte?

Čeprav je doslednost dobra, je prav tako dobro, da občasno osvežite svojo komunikacijo. Z ohranjanjem enake postavitve in deljenjem istih statističnih podatkov, na primer, bralec hitreje ugotovi informacije, ki jih je navajen prejemati iz vaših e-poštnih sporočil, in primerja med posodobitvami. Vendar pa ne želite, da bi se sporočila preveč ponavljala in zastarela, zato je pomembno, da stvari občasno popestrite.

Free templates and a free 14-day trial?

That's right! Test LiveAgent's ticketing features, including our email templates. Save our email digests, customize them, and send them out directly from your dashboard today. With LiveAgent, fostering customer relationships is easy.

Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    ×
    Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

    Na voljo smo v več terminih

    Rezervirajte si demo različico