Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Predloge za povzetek po e-pošti

Predloge za povzetek po e-pošti

Podjetja lahko okrepijo prepoznavnost svoje blagovne znamke in povečajo zaupanje strank z rednim deljenjem dragocene in lahko berljive – ali prebavljive – vsebine po e-pošti. Ti izrezki informacij vsebujejo povzetke nedavnih novic ali pomembnih posodobitev po ustaljenem urniku in so znani kot povzetki e-pošte.

Posebna vrsta vsebine, ki je vključena v takšna sporočila, je odvisna od specifične panoge, v kateri je podjetje, pogostost teh povzetkov pa je lahko dnevna, tedenska ali mesečna, odvisno od tega, koliko informacij je treba deliti.

Nedvomno poznate povzetke po e-pošti, saj jih mnoga uspešna podjetja uporabljajo zelo učinkovito – vendar je morda terminologija takšna, ki je ne poznate.

Zakaj pošiljati povzetke po e-pošti?

Redna povzetka sporočil služijo več namenom, odvisno od poslovnega sektorja in pogostosti, s katero se pošiljajo. Nekateri najboljši razlogi za pošiljanje povzetkov po e-pošti so:

  • Gradite odnose in zaupanje s strankami in naročniki (tako, da jih ohranjate v redni kontaktni zanki)
  • Bodite vljudni in pokažite, da vam je mar za čas vaših uporabnikov (ker so povzete pomembne informacije za bralca)
  • Povečajte promet na svojem spletnem mestu zaradi zagotavljanja izrezkov informacij in povezav do več podrobnosti na vaši strani.

  • Spodbujanje zavedanja.
  • Spodbujajte prodajo.

  • Lahko se popolnoma prilagodi tako, da vsebuje osebne podatke o prejšnjih interakcijah stranke z vašim podjetjem in njegovimi izdelki ali storitvami.

Kako oblikovati povzetek po e-pošti

E-poštni povzetki pogosto vsebujejo velike količine informacij, povzetih v zlahka berljivih oblikah. Seveda to pogosto vključuje grafične elemente – navsezadnje slika pove tisoč besed. Kako naj torej oblikujete to vrsto e-pošte?

  • Uravnotežite količino besedila in vizualnih elementov, pri čemer kopija dopolnjuje grafiko.
  • Ustvarite dosledno postavitev z uporabo barve, velikosti, položaja in poravnave itd., da bo vsebina enostavna za oko.
  • Vključite dovolj belega prostora (kar ne pomeni nujno bele barve), da zagotovite prostor med pomembnimi elementi e-pošte – to so kopija, slike, CTA-ji in povezave.
Slovnični povzetek elektronske pošte
Povzetek po e-pošti iz Grammarlyja

Zadeva povzetka po e-pošti

  • [Company name] Posodobitev [Month] [Year]
  • Vse, kar ste morda zamudili [today/this week/this month]
  • Bili smo zaposleni z nekaj spremembami …
  • Povzetek nedavnih posodobitev [company].
  • Vaš [daily/weekly/monthly] [activity] povzetek
  • Takole vam gre [today/this week/this month]
  • Čestitam! Bili ste med najboljšimi [X]% of [activity] za [today/this week/this month]
  • Želite vedeti, kako gre drugim?

Predloge za povzetek po e-pošti

Predloga za povzetek po e-pošti 1 – poslovno uspešnost

Predloga za povzetek po e-pošti 2 – posodobitev podjetja

Predloga za povzetek po e-pošti 3 – povzetek dejavnosti

Predloga za povzetek po e-pošti 4 –  primerjava z drugimi


Predloge za povzetek – Pogosto zastavljena vprašanja

Kako pogosto je treba pošiljati povzetek po e-pošti?

Standardna pogostost rednih e-poštnih sporočil s povzetkom je dnevno, tedensko ali mesečno, odvisno od tega, koliko informacij je treba posodobiti prejemniku. To bo odvisno tudi od panoge, v kateri se nahajate. Pogosteje pošiljanje e-poštnih izvlečkov kot vsak dan se lahko šteje za neželeno pošto, tudi če je za deliti veliko, medtem ko manj pogosto kot mesečno lahko pomeni, da ste pozabljeni.

Ali bi morali biti e-poštni izvlečki prilagojeni?

Povzetki e-pošte bi morali biti zelo prilagojeni določenemu prejemniku, začenši z njegovim imenom in nadaljevanjem z osebnimi podatki in statistiko, če je primerno. Ideja tovrstne komunikacije je zagotoviti vrednost v zlahka berljivi obliki, ki bo pripomogla k izgradnji odnosa in zaupanja s potrošnikom. To je proces, ki je močno podprt s personalizacijo vaših sporočil, zaradi česar se prejemniki počutijo bolj cenjene.

Ali je najbolje, da ohranim isto obliko za povzetke e-pošte?

Čeprav je doslednost dobra, je prav tako dobro, da občasno osvežite svojo komunikacijo. Z ohranjanjem enake postavitve in deljenjem istih statističnih podatkov, na primer, bralec hitreje ugotovi informacije, ki jih je navajen prejemati iz vaših e-poštnih sporočil, in primerja med posodobitvami. Vendar pa ne želite, da bi se sporočila preveč ponavljala in zastarela, zato je pomembno, da stvari občasno popestrite.

Free templates and a free 14-day trial?

That's right! Test LiveAgent's ticketing features, including our email templates. Save our email digests, customize them, and send them out directly from your dashboard today. With LiveAgent, fostering customer relationships is easy.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kako pogosto je treba pošiljati povzetek po e-pošti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Standardna pogostost rednih e-poštnih sporočil s povzetkom je dnevno, tedensko ali mesečno, odvisno od tega, koliko informacij je treba posodobiti prejemniku. To bo odvisno tudi od panoge, v kateri se nahajate. Pogosteje pošiljanje e-poštnih izvlečkov kot vsak dan se lahko šteje za neželeno pošto, tudi če je treba deliti veliko, medtem ko manj pogosto kot mesečno lahko pomeni, da ste pozabljeni.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ali naj bodo e-poštni povzetki prilagojeni?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Povzetki e-pošte bi morali biti zelo prilagojeni določenemu prejemniku, začenši z njegovim imenom in nadaljevanjem z osebnimi podatki in statistiko, če je primerno.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ali je najbolje, da ohranim isto obliko za moje e-poštne izvlečke?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Čeprav je doslednost dobra, je prav tako dobro, da občasno osvežite svojo komunikacijo. Z ohranjanjem enake postavitve in deljenjem istih statističnih podatkov, na primer, bralec hitreje ugotovi informacije, ki jih je navajen prejemati iz vaših e-poštnih sporočil, in primerja med posodobitvami. Vendar pa ne želite, da bi se sporočila preveč ponavljala in zastarela, zato je pomembno, da stvari občasno popestrite.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico