• Predloge
  • Predloge za pozitivne povratne informacije v družbenih omrežjih

Predloge za pozitivne povratne informacije v družbenih omrežjih

Nedavna študija skupine Sitel je pokazala, da 49 % ljudi bolj verjetno deli svoje pozitivne izkušnje s podjetji kot negativne (30 % anketirancev).

Ne glede na to, ali so pozitivne ali negativne, so vse povratne informacije dragocene, saj vam lahko pomagajo videti, kaj delate prav in kaj je mogoče izboljšati.

Kaj so povratne informacije?

V poslovnem kontekstu se povratne informacije nanašajo na  stranko, ki uporablja izdelek ali storitev in sporoča svojo stopnjo zadovoljstva z njo. Stranke pogosto dajejo tudi predloge za izboljšave.

Na primer, v primeru spletne trgovine bi lahko med drugim izrazili mnenje o kupljenem izdelku, storitvi, ki jo zagotavljajo predstavniki podpore, oblikovanju spletne strani ali ceni izdelka. Na splošno je odvisno od vsakega podjetja, da določi, za kaj želi biti ocenjeno, in aktivno išče povratne informacije od strank. Stranke lahko tudi delijo svoje povratne informacije, ne da bi jih zanje prosili, v tem primeru bodo še bolj dragocene.

Zakaj so povratne informacije strank pomembne?

Komentarji strank so koristne informacije, ki vam lahko pomagajo razumeti, kako zadovoljne so vaše stranke z vašimi izdelki in/ali storitvami. Ti vpogledi zagotavljajo splošno predstavo o tem, kako vaše stranke dojemajo vaše izdelke in vaše podjetje.

Poleg tega povratne informacije strank:

Pomagajo optimizirati vaše izdelke in/ali storitve

Zagon novega izdelka in/ali storitve je običajno podprt s predhodnimi raziskavami potreb in interesov vaše ciljne publike. Rezultati takšne študije so lahko zelo spodbudni in vzpodbudni. Ko pa vaše občinstvo uporabi vaš izdelek in/ali storitev, se lahko njihovo dejansko mnenje spremeni.

Z analizo povratnih informacij strank lahko ugotovite tako prednosti kot slabosti vaše ponudbe. Najpomembneje je , da lahko tudi razumete, kaj so vaše stranke izkusile med uporabo vaših izdelkov in/ali storitev. Na podlagi teh informacij lahko optimizirate, kar je potrebno, da zagotovite, da boste svojim strankam še naprej zagotavljali kakovostno izkušnjo.

Prispeva k merjenju zadovoljstva strank

Ena najpomembnejših meritev, ki vam pomaga izvedeti, kako uspešni so vaši izdelki in/ali storitve, je zadovoljstvo vaših strank. Poskrbeti morate, da so vaše stranke zadovoljne z vašo ponudbo, tudi če to vključuje reševanje težav in izpolnjevanje njihovih potreb.

Krepi povezavo med uporabniki in blagovno znamko

Stranke želijo, da njihove najljubše blagovne znamke ponujajo bolj osebno,  manj avtomatizirano izkušnjo. Z upoštevanjem mnenj strank jim pokažete, da vam je mar in da ste zavezani zagotavljanju storitev, ki jih pričakujejo.

Poleg tega vključitev strank v optimizacijo notranjih strategij poveča njihovo navezanost na podjetje.

Posledično bodo postali ambasadorji vaše blagovne znamke, ki bodo širili informacije o vaših izdelkih in storitvah na koristen način »od ust do ust«, ne da bi bili o tem niti zaprošeni.

Spodbuja poslovno odločanje

Sprejemanje poslovnih odločitev izključno na podlagi mnenj strank ima posledico: propad podjetja, pa naj bo to kratkoročno ali dolgoročno. Na konkurenčnih trgih je nedonosno sprejemati pomembne odločitve na podlagi mnenj strank.

Vendar pa lahko mnenja strank zagotovijo dragocene podatke v podporo razvoju prihodnjih strategij.

Ideje predlog odgovorov s pozitivnimi povratnimi informacijami v družbenih medijih

Predloga odgovora s pozitivnimi povratnimi informacijami v družbenih medijih 1


Hi [name],

Thank you very much for sharing your experience with us.

We are really happy that your interaction with our brand was so positive.

I just want to let you know that we are acting upon your feedback to make some vital changes to the way we operate [list of changes].

As you can see, the opinions of our clients help us to provide better experiences and grow as a company.

Regards,
[rep’s name], the [company] customer service team

Predloga odgovora s pozitivnimi povratnimi informacijami v družbenih medijih 2


Dear [name],

Having you and your family [stay/dine] with us was a pleasure for [company]. We really value the fact that you are being so open with us and taking the time to share your feedback.

I’m glad that you felt [positive point mentioned in the customer’s message].

Hope to see you soon!

Best,
[company’s owner]

Predloga odgovora s pozitivnimi povratnimi informacijami v družbenih medijih 3


Hi [name],

We’re happy you are satisfied with the quality of our [product/service]. It means a lot!

Thank you for choosing [company], we’re so thankful for outstanding customers like you.

Let us know if you need anything else.

Sincerely,
[name, position]

Predloga odgovora s pozitivnimi povratnimi informacijami v družbenih medijih 4


Hello [name],

I’m really proud that we were able to meet your high expectations! Thank you for taking the time to share your opinion with our customer service team.

It’s such a pleasure to have customers like you.

We will do our best to make your future experience with us even better.

Best,
The [company] customer service team

Predloga odgovora s pozitivnimi povratnimi informacijami v družbenih medijih 6


Dear [name],

Thank you for sharing your story and experience with us! I’m so happy that our [product/service] has made such a difference for you.

There’s one part of your comment that really caught my attention. Do you mind if we share your story with our team, and possibly, on external channels like our website or social media profiles?

Thank you very much for your trust.

Best,
[Reps’ name and contact number]

Pozitivne povratne informacije na družbenih omrežjih – pogosto zastavljena vprašanja

Ali naj odgovorim na vsa sporočila s pozitivnimi povratnimi informacijami?

Rešena zahtevek

Obrnimo to vprašanje – kako ne bi odgovorili na sporočilo s pozitivnimi povratnimi informacijami? Če je stranka tako zadovoljna z vašim izdelkom ali storitvijo, da se je odločila, da z vami deli svoje mnenje, je brez dvoma, da morate odgovoriti na njeno sporočilo in se ji zahvaliti, da je delila svoje misli.

Ali lahko javno delim pozitivna mnenja strank?

Ali lahko javno delim pozitivna mnenja strank?

Če je stranka v komentarju že javnega profila pustila povratne informacije, imate pravico, da svoje mnenje delite s svetom. Vendar ne bi škodilo, če avtorja komentarja prosite za dovoljenje, da ga deli na vaših družbenih omrežjih. Če prejmete pozitivne povratne informacije prek zasebnega sporočila, morate vsekakor vprašati stranko, preden javno objavite njen komentar. Ta pravila ne veljajo za anonimna mnenja ali pričevanja, vendar si vedno prizadevajte deliti pozitivne povratne informacije z imeni avtorjev, saj so bolj verodostojne.

Ali naj storim več kot le zahvalo stranki za pozitivne povratne informacije?

Vrednost

Odvisno je od notranje politike vašega podjetja. Obstajajo podjetja, ki na primer svojim strankam pošiljajo bone kot “hvala”, vendar je to del večje strategije. Lahko naredite nekaj za odlično stranko in jim spontano pošljete majhno darilo, vendar ne pozabite, da boste verjetno morali enako storiti za vsako stranko, ki bo delila novo pozitivno oceno. Če tega ne storite, tvegate, da se soočite z negativnim odzivom.

Ready to put our positive feedback reply templates to use?

Use the templates in conjunction with our social media customer service software. Answer clients on Instagram, Facebook, and Twitter directly from LiveAgent.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ali naj odgovorim na vsa sporočila s pozitivnimi povratnimi informacijami?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Če je stranka tako zadovoljna z vašim izdelkom ali storitvijo, da se je odločila, da z vami deli svoje mnenje, je brez dvoma, da odgovorite na njeno sporočilo in se ji zahvalite, da je delila svoje misli.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ali lahko javno delim pozitivna mnenja strank?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Če je stranka v komentarju že javnega profila pustila povratne informacije, imate pravico, da svoje mnenje delite s svetom. Vendar ne bi škodilo, če avtorja komentarja prosite za dovoljenje, da ga deli na vaših družbenih omrežjih.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I do more than just thank a customer for positive feedback?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Odvisno je od notranje politike vašega podjetja. Lahko pa na primer pošljete kupone kot zahvalo svojim strankam.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    ×
    Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

    Na voljo smo v več terminih

    Rezervirajte si demo različico