Iščete CallHub alternativo?

Potrebujete namenski klicni center po ugodni ceni? LiveAgent vam ponuja možnost postavitve virtualnega klicnega centra za nudenje učinkovito in preprosto nudenje pomoči vašim strankam.

Brezplačno preizkusite LiveAgent že danes in spoznajte vsa odlična orodja in lastnosti po eni ceni.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Ne omejujte se samo na klice.
Razširite se na več kanalov. Z LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Zmogljiva alternativa CallHub

Če se ne želite osredotočati le na klice in bi želeli svojim strankam ponuditi nekaj več, je LiveAgent prava izbira. Povežite vse, kar potrebujete – račune elektronske pošte, najhitrejši klepet v živo, klicni center, podporo po družbenih medijih in bazo znanja.

Vse to po razumni ceni. LiveAgent ponuja tri plačljive pakete, ki vas ne bodo udarili po žepu. Za paket plačate enkrat na mesec in ga uporabljate kolikor želite.

Podpora klicnega centra

Vašim strankam ponudite pomoč preko telefona. Postavitev je enostavna in vam vzame le nekaj minut. Ko ga postavite, lahko nudite podporo preko brskalnika, telefona ali druge opreme.

Nobene potrebe ni po tretjih ponudnikih. LiveAgent poskrbi za vse.

Voice and video calls supported

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Podpora klicnega centra

Poleg množice ostalih funkcij, LiveAgent podpira tudi integracijo klicnega centra. Postavitev je hitra in enostavna.

Bogat nabor funkcij

Več kot 175 funkcij, ki vam olajšajo potek dela in ga naredijo prijetnejšega.

Cenovno ugodno

LiveAgent je na voljo po razumnih cenah. Izberite enega od naših treh plačljivih paketov ali pa izberite posamezne funkcije za oblikovanje vaše službe za pomoč strankam.

Do more customer support for less money

Dobite vse po določeni ceni

Vašim agentom priskrbite vse za nudenje najboljše podpore strankam po vnaprej določeni ceni. Ko plačate paket, ni več nobenih dodatnih stroškov, ki bi posegli v vaš proračun.

LiveAgent ponuja tri plačljive pakete, ki vsebujejo funkcije, primerne za vsak tip posla. V primeru, če želite še kaj več, lahko dokupite posamezne funkcije in jih uporabljate kolikor želite. Po eni ceni.

Ste pripravljeni na spremembe?

LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za pomoč strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Približajte se vašim strankam in jim z LiveAgent pomagajte hitreje.

Ready to switch to LiveAgent

Poglejte si zakaj se podjetja odločajo za prehod na LiveAgent

Želite primerjavo LiveAgent z ostalo programsko opremo za klicne centre?

Vas zanima kako se LiveAgent odreže v primerjavi z ostalimi rešitvami za klicni center? Poglejte si naše primerjalne strani in spoznajte, kaj vse ponujamo.

    Povezani članki zCallHub alternativa
    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x