Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Spoznajte zakaj je LiveAgent najboljša alternativa za Dashly na tržišču.

  • ✓ Brez stroškov postavitve    
  • ✓ Podpora strankam 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Odpoved kadarkoli
Uporablja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete alternativo za Dashly?

Iščete drugačno programsko opremo za podporo in komunikacijo s strankami?

LiveAgent je popolna rešitev za podporo strankam za vaše podjetje. Ponudite podporo in komunicirajte s strankami preko več kanalov, kot so elektronska pošta, klepet v živo ali celo preko Instagram-a. Prehod k LiveAgent je enostaven in hiter.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Komunikacijska marketinška platforma z vgrajenim klicnim centrom.
Odkrijte LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Zmogljiva alternativa za Dashly

Pridobite več za vaše podjetje. LiveAgent je odlično komunikacijsko orodje, ki podpira elektronsko pošto, družbena omrežja, bazo znanja, klepet v živo in klicni center. Z več kot 175 funkcijami in več kot 40 integracijami, bo vaše podjetje imelo vse za nudenje podpore.

Vse to pride po ceni, ki vas ne bo prestrašila.

Boljša podpora za stranke

Podpora strankam je pomemben del vsakega uspešnega podjetja, zato se je ne sme zanemariti. Z uporabo posebne programske opreme za ponujanje boljše podpore strankam lahko povečate zadovoljstvo strank in povrnitev investicije.

Ohranite stranke srečne s pravo programsko opremo.

Customer providing review for service on mobile phone

3 razlogi zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Union icon

Večje zadovoljstvo

LiveAgent poveča zadovoljstvo strank in število konverzij.

Increase icon

Povečana produktivnost

Prihranite čas vašim agentom in z univerzalnim predalom rešite več zahtevkov vaših strank.

Statistic icon

Bogat nabor funkcij

Več kot 175 funkcij, da bo vaše delo enostavnejše in bolj prijetno.

Do more customer support for less money

Dobite več za pošteno ceno

Če boste svojemu podjetju omogočili vrhunsko programsko opremo za komunikacijo in pomoč strankam, to ne pomeni, da vas bo udarilo po žepu. LiveAgent vam ponuja tri plačljive pakete, ki vsebujejo orodja, funkcije in integracije, ki vam bodo pomagale nuditi boljšo podporo.

Poglejte si naše pakete in spoznajte več.

Iščete boljšo programsko opremo za pomoč uporabnikom?

LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Bodite blizu vašim strankam in jim ponudite hitrejšo podporo z LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Poglejte si zakaj se podjetja odločajo za prehod na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Kako se LiveAgent primerja z Dashly?

LiveAgent ponuja naslednje funkcije (ki jih Dashly ne): neomejeno snemanje klicev, forum za stranke, IVR, video klici, Twitter in Instagram integracija.

Kakšne so dodatne prednosti uporabe LiveAgent pred Dashly?

Dodatne prednosti uporabe LiveAgent pred Dashly so: povečano zadovoljstvo in zvestoba strank, zmanjšani stroške službe za podporo, zmanjšana možnost odvrnitve od nakupa in bolj tekoč potek dela agentov.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico