Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Spoznajte zakaj je LiveAgent najboljša alternativa za Dashly na tržišču.

  • ✓ Brez stroškov postavitve    
  • ✓ Podpora strankam 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Odpoved kadarkoli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete alternativo za Dashly?

Iščete drugačno programsko opremo za podporo in komunikacijo s strankami?

LiveAgent je popolna rešitev za podporo strankam za vaše podjetje. Ponudite podporo in komunicirajte s strankami preko več kanalov, kot so elektronska pošta, klepet v živo ali celo preko Instagram-a. Prehod k LiveAgent je enostaven in hiter.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Komunikacijska marketinška platforma z vgrajenim klicnim centrom.
Odkrijte LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Zmogljiva alternativa za Dashly

Pridobite več za vaše podjetje. LiveAgent je odlično komunikacijsko orodje, ki podpira elektronsko pošto, družbena omrežja, bazo znanja, klepet v živo in klicni center. Z več kot 175 funkcijami in več kot 40 integracijami, bo vaše podjetje imelo vse za nudenje podpore.

Vse to pride po ceni, ki vas ne bo prestrašila.

Boljša podpora za stranke

Podpora strankam je pomemben del vsakega uspešnega podjetja, zato se je ne sme zanemariti. Z uporabo posebne programske opreme za ponujanje boljše podpore strankam lahko povečate zadovoljstvo strank in povrnitev investicije.

Ohranite stranke srečne s pravo programsko opremo.

Customer providing review for service on mobile phone

3 razlogi zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Večje zadovoljstvo

LiveAgent poveča zadovoljstvo strank in število konverzij.

Povečana produktivnost

Prihranite čas vašim agentom in z univerzalnim predalom rešite več zahtevkov vaših strank.

Bogat nabor funkcij

Več kot 175 funkcij, da bo vaše delo enostavnejše in bolj prijetno.

Do more customer support for less money

Dobite več za pošteno ceno

Če boste svojemu podjetju omogočili vrhunsko programsko opremo za komunikacijo in pomoč strankam, to ne pomeni, da vas bo udarilo po žepu. LiveAgent vam ponuja tri plačljive pakete, ki vsebujejo orodja, funkcije in integracije, ki vam bodo pomagale nuditi boljšo podporo.

Poglejte si naše pakete in spoznajte več.

Iščete boljšo programsko opremo za pomoč uporabnikom?

LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Bodite blizu vašim strankam in jim ponudite hitrejšo podporo z LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Poglejte si zakaj se podjetja odločajo za prehod na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Povezani članki zDashly alternativa
Liveagent ponuja več možnosti, ko gre za zagotavljanje podpore strankam. To je najboljša rešitev za vaše podjetje. Izberite enega izmed treh plačljivih paketov ali izberite ločene funkcije.

Iščete alternativo Vision?

CRM sistem omogoča konkurenčno prednost podjetjem pri upravljanju odnosov s strankami. Odlična brezplačna programska oprema za upravljanje strank vključuje e-pošto, klice, portal za stranke in komunikacijo v klepetu v živo. LiveAgent je platforma, ki lahko koristi vašemu podjetju, lahko si rezervirate klic ali uporabite klepet v živo. Spletna stran uporablja piškotke, ki jih morate sprejeti, preden nadaljujete s klepetom.

Preidite na programsko opremo z vrhunskim klepetom v živo in večkanalnim vstopničnim sistemom. Izboljšajte vašo službo za pomoč strankam z elektronsko pošto, družbenimi omrežji in še veliko več.

Iščete uporabniško podobno alternativo?

CRM sistem omogoča podjetjem različnih velikosti konkurenčno prednost pri upravljanju odnosov s strankami s pomočjo e-pošte, klicev, klepeta v živo in združevanja/razdeljevanja zahtevkov. LiveAgent je zmogljivo orodje za podporo strankam, ki omogoča enostavno nudenje podpore prek e-pošte, klepeta in družbenih omrežij ter podpira tudi Facebook, Twitter, Instagram in kmalu tudi Viber. Po registraciji na platformi LiveAgent bo na vaš e-poštni naslov poslano sporočilo s podatki za prijavo.

Poglejte zakaj je LiveAgent najboljša alternativa za Desk.com. Spoznajte prednosti in se prijavite za brezplačni 14-dnevni preizkus že danes.

Iščete boljši program za podporo strankam?

Podjetje ponuja različne rešitve za pomoč strankam, vključno s klepetom v živo, klicnim centrom in samopostrežno pomočjo ter vstopničnim sistemom. Poleg tega nudijo tudi brezplačno migracijo storitev iz večine platform za pomoč strankam, vključno z Desk.com na LiveAgent. Storitev selitve je popolnoma brezplačna in avtomatizirana, pripravijo pa tudi predstavitev za vaše zaposlene v podporni službi.

Iščete alternativo za Olark? Poglejte si LiveAgent zmogljivosti, orodja, funkcije in večkanalno podporo za ugodno ceno.

Iščete Olark alternativo?

LiveAgent je najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču, čas prikaza je samo 2.5 sekunde. Ponuja tri plačljive pakete z odličnimi orodji, funkcijami in integracijami za izboljšanje delovnega toka. Ugodna cena za vse orodja.

Ne izgubljajte časa z iskanjem alternative za Channels. Poglejte si LiveAgent in njegovo večkanalno podporo, orodja in funkcije.

Iščete alternativo za Channels?

LiveAgent je programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Nudi funkcionalnost vseh modulov kot eno storitev, vključno s kontaktnimi obrazci, klepetom v živo, bazami podatkov in integracijo s socialnim omrežjem ter je stabilna tudi na mobilnih platformah. Uporabniki so izrazili zadovoljstvo z njihovo podporno ekipo in integracijami. Poleg tega ima podporo v 43 jezikih ter poslovne stranke, kot so BMW, Huawei, Yamaha in tudi Oxford University. Najbolje ocenjena je programska oprema za pomoč strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020 in je priporočljiva alternativa tudi za druge podporne sisteme, kot so Zendesk, Freshdesk, Desk.com, SupportBee, Customerly, Pure Chat in Drift.

LiveAgent ponuja več kot 175 uporabnih funkcij in najhitrejši vmesnik za klepet v živo na tržišču, klicni center in podporo kanalom, kot je Instagram.

Iščete alternativo za LiveChat?

LiveAgent je programska oprema za podporo strankam, ki je v letu 2020 priljubljena med velikimi podjetji, kot sta Huawei in BMW. Ponuja brezplačno preizkusno obdobje in tri plačljive pakete s številnimi orodji ter integracijami po nizki ceni. Uporabniki so zadovoljni z enostavno uporabo, visoko vrednostjo za denar in močno izvedbo podpore in pomoči. Primerjavo z drugimi programi si lahko ogledate na platformi Capterra. LiveAgent je alternativa za Smartsupp, SolarWinds in Qonvo.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico