Kontaktni podatki za podporo strankam podjetja ADP, vključno s telefonsko številko klicnega centra in povezavami do njihove politike zasebnosti ter pogojev poslovanja.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja ADP. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja ADP. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto ADP in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja ADP stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
ADP ponuja vodilne spletne rešitve za plače in kadrovske rešitve ter davke, skladnost, upravljanje ugodnosti in še več.
ADP ponuja vodilne spletne rešitve za plače in kadrovske rešitve ter davke, skladnost, upravljanje ugodnosti in še več.
Ekipa za podporo strankam ADP ponuja naslednje podporne kanale: klicni center za pomoč, podporo na socialnih omrežjih, forumu in samopostrežno podporo.
ADP lahko kontaktirate s klicem v klicni center za pomoč ali jim pustite sporočilo na eni od socialnih platform. Alternativno lahko uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
ADP nima email podpore.
Ne ADP nima podpore s klepetom v živo.
Če imate raje telefonsko podporo, kličine linijo za pomoč: https://www.adp.com/about-adp/office-locations.aspx
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih