Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja ADP. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja ADP. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto ADP in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja ADP stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
ADP ponuja vodilne spletne rešitve za plače in kadrovske rešitve ter davke, skladnost, upravljanje ugodnosti in še več.
ADP ponuja vodilne spletne rešitve za plače in kadrovske rešitve ter davke, skladnost, upravljanje ugodnosti in še več.
Ekipa za podporo strankam ADP ponuja naslednje podporne kanale: klicni center za pomoč, podporo na socialnih omrežjih, forumu in samopostrežno podporo.
ADP lahko kontaktirate s klicem v klicni center za pomoč ali jim pustite sporočilo na eni od socialnih platform. Alternativno lahko uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
ADP nima email podpore.
Ne ADP nima podpore s klepetom v živo.
Če imate raje telefonsko podporo, kličine linijo za pomoč:
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih