Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Dashlane. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Dashlane. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Dashlane in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Dashlane stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Upravitelj gesel za dom, mobilno, poslovno. Shranite in vnesite vsa gesla, osebne podatke in plačila.
Upravitelj gesel za dom, mobilno, poslovno. Shranite in vnesite vsa gesla, osebne podatke in plačila.
Ekipa za podporo strankam podjetja Dashlane ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klepet v živo, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na Dashlane se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto, začnete klepet z agentom v živo na njihovem spletnem mestu ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo na support@dashlane.com.
Da, Dashlane ima podporo za klepet v živo. Pojdite na dno strani: https://support.dashlane.com/hc/en-us in poiščite gumb za sporočilo.
Dashlane nima telefonske podpore za stranke.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih