Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Dashlane kontakti za podporo

Dashlane kontakti za podporo

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Dashlane. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Dashlane. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Dashlane in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Dashlane stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

Dashlane kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke Dashlane po e-pošti

Dashlane Podpora preko e-pošte

support@dashlane.com

Klepetajte s predtavnikom podjetja Dashlane

Dashlane Podpora preko klepeta v živo

Gumb za klepet v živo na spletni strani

Pokličite podporo Dashlane

Dashlane Podpora preko klicnega centra

N/A

Sodelujte v forumskih razpravah skupnosti Dashlane

Dashlane Forum

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

Dashlane Instagram

Dashlane Instagram

instagram.com/dashlane/

Dashlane Twitter

Dashlane Twitter

twitter.com/dashlane

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

Dashlane Pogoji in določila

Dashlane Pogoji in določila

N/A

Dashlane Politika zasebnosti

Dashlane Politika zasebnosti

N/A

Dashlane Varnostna politika

Dashlane Varnostna politika

N/A

Dashlane GDPR

Dashlane GDPR

N/A

Dashlane Wikipedia stran

Dashlane Wikipedia stran

N/A

Dashlane Partnerski program

Dashlane Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je Dashlane?

Upravitelj gesel za dom, mobilno, poslovno. Shranite in vnesite vsa gesla, osebne podatke in plačila. 

Kakšno podporo ponuja Dashlane?

Ekipa za podporo strankam podjetja Dashlane ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klepet v živo, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.

 

Kako stopim v stik z Dashlane?

Na Dashlane se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto, začnete klepet z agentom v živo na njihovem spletnem mestu ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

 

Kakšen je e-poštni naslov Dashlane?

Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo na support@dashlane.com.

Ali Dashlane ima klepet v živo?

Da, Dashlane ima podporo za klepet v živo. Pojdite na dno strani: https://support.dashlane.com/hc/en-us in poiščite gumb za sporočilo. 

Kako naj govorim z nekom pri Dashlane?

Dashlane nima telefonske podpore za stranke.

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico