Kontakti za podporo strankam podjetja Dashlane v Slovenščini - e-pošta, klepet v živo, podpora preko družbenih medijev, baza znanja in pravni kontakti.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Dashlane. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Dashlane. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Dashlane in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Dashlane stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Upravitelj gesel za dom, mobilno, poslovno. Shranite in vnesite vsa gesla, osebne podatke in plačila.
Upravitelj gesel za dom, mobilno, poslovno. Shranite in vnesite vsa gesla, osebne podatke in plačila.
Ekipa za podporo strankam podjetja Dashlane ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klepet v živo, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na Dashlane se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto, začnete klepet z agentom v živo na njihovem spletnem mestu ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo na support@dashlane.com.
Da, Dashlane ima podporo za klepet v živo. Pojdite na dno strani: https://support.dashlane.com/hc/en-us in poiščite gumb za sporočilo.
Dashlane nima telefonske podpore za stranke.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih