Stiki službe za pomoč in podpora Strato preko e-pošte, klepeta v živo, klicnega centra in družbenih medijev. Podjetje Strato ponuja programske rešitve baze znanja, ticketing sistem in podporo preko družbenih medijev. Sedež podjetja je v Berlinu, Nemčija.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Strato. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Strato. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Strato in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Strato stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Strato AG je ponudnik storitev spletnega gostovanja s sedežem v Berlinu v Nemčiji. Je hčerinsko podjetje United Internet AG.
Strato AG je ponudnik storitev spletnega gostovanja s sedežem v Berlinu v Nemčiji. Je hčerinsko podjetje United Internet AG.
Ekipa za podporo strankam podjetja Strato ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na Strato se lahko obrnete po e -pošti. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na Strato se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec: https://www.strato.com/faq/en_us/help/index.html
Ne, Strato nima podpore za klepet v živo.
Strato nima telefonske podpore za stranke.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih