Dice kontaktni podatki za pomoč strankam vključujejo podporo preko e-pošte, klicnega centra in družbenih medijev. Prav tako ima bazo znanja za samopostrežno podporo. Klepet v živo ni na voljo. Za več informacij obiščite spletno stran Dice.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Dice. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Dice. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Dice in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Dice stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Dice povezuje najboljše tehnološke talente z zaposlitvenimi možnostmi po vsem svetu.
Dice povezuje najboljše tehnološke talente z zaposlitvenimi možnostmi po vsem svetu.
Ekipa za podporo strankam družbe Dice ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na Dice se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto, pokličete klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da napišete e-poštno sporočilo na support@dice.com
Ne, Dice nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč 888-321-DICE (3423)
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih