Stiki za pomoč strankam pri uporabi Adyen plačilne platforme preko družbenih medijev, baze znanja ter kontaktne informacije za neposredni stik s podjetjem.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Adyen. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Adyen. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Adyen in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Adyen stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Adyen je plačilna platforma, ki ponuja sodobno celovito infrastrukturo, ki se neposredno povezuje z Visa, Mastercard in globalno prednostnimi plačilnimi sredstvi potrošnikov.
Adyen je plačilna platforma, ki ponuja sodobno celovito infrastrukturo, ki se neposredno povezuje z Visa, Mastercard in globalno prednostnimi plačilnimi sredstvi potrošnikov.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Adyen ponuja naslednje kanale podpore: klicni center, podporo za družabne medije, podporo za forume in samopostrežno podporo.
Na Adyen se lahko obrnete tako, da pokličete njihovo telefonsko številko ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na Adyen se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec: https://www.adyen.help/hc/en-us/requests/new
Ne, Adyen ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihove telefonske številke za pomoč: https://www.adyen.com/contact
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih