Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Stiki v službi za pomoč uporabnikom LINE

Stiki v službi za pomoč uporabnikom LINE

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Line. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Line. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Line in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Line stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

Line kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke Line po e-pošti

Line Podpora preko e-pošte

N/A

Klepetajte s predtavnikom podjetja Line

Line Podpora preko klepeta v živo

N/A

Pokličite podporo Line

Line Podpora preko klicnega centra

N/A

Sodelujte v forumskih razpravah skupnosti Line

Line Forum

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

Line Instagram

Line Instagram

N/A

Line Facebook Stran

Line Facebook Stran

facebook.com/line.worldwide

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

Line Pogoji in določila

Line Pogoji in določila

N/A

Line Politika zasebnosti

Line Politika zasebnosti

N/A

Line Varnostna politika

Line Varnostna politika

N/A

Line GDPR

Line GDPR

N/A

Line Wikipedia stran

Line Wikipedia stran

N/A

Line Partnerski program

Line Partnerski program

N/A

Pogosta vprašanja

Kaj je Line?

Line je programska oprema & amp; internetno podjetje. Line je brezplačna aplikacija za takojšnjo komunikacijo na elektronskih napravah, kot so pametni telefoni, tablični računalniki in osebni računalniki.

Kakšno podporo ponuja Line?

Ekipa za pomoč strankam Line ponuja naslednje kanale podpore: podporo za družbene medije in samopostrežno podporo.

Kako stopim v stik z Line?

Lahko se obrnete na skupino za podporo Line, tako da jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

Kakšen je Line e-poštni naslov?

Line nima e-poštne podpore.

Ali Line vsebuje klepet v živo?

Ne, Line ne vsebuje podpore za klepet v živo.

Kako naj govorim z nekom iz Line?

Line nima telefonske podpore za stranke.

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico