Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Line. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Line. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Line in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Line stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Line je programska oprema & amp; internetno podjetje. Line je brezplačna aplikacija za takojšnjo komunikacijo na elektronskih napravah, kot so pametni telefoni, tablični računalniki in osebni računalniki.
Ekipa za pomoč strankam Line ponuja naslednje kanale podpore: podporo za družbene medije in samopostrežno podporo.
Lahko se obrnete na skupino za podporo Line, tako da jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Line nima e-poštne podpore.
Ne, Line ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Line nima telefonske podpore za stranke.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih