Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • TIDAL kontakt za podporo strankam

TIDAL kontakt za podporo strankam

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja TIDAL. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja TIDAL. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto TIDAL in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja TIDAL stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

TIDAL kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke TIDAL po e-pošti

TIDAL Podpora preko e-pošte

N/A

Klepetajte s predtavnikom podjetja TIDAL

TIDAL Podpora preko klepeta v živo

N/A

Pokličite podporo TIDAL

TIDAL Podpora preko klicnega centra

N/A

Sodelujte v forumskih razpravah skupnosti TIDAL

TIDAL Forum

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

TIDAL Instagram

TIDAL Instagram

instagram.com/tidal/

TIDAL Facebook Stran

TIDAL Facebook Stran

facebook.com/TIDAL

TIDAL Twitter

TIDAL Twitter

twitter.com/TIDAL

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

TIDAL Pogoji in določila

TIDAL Pogoji in določila

N/A

TIDAL Politika zasebnosti

TIDAL Politika zasebnosti

N/A

TIDAL Varnostna politika

TIDAL Varnostna politika

N/A

TIDAL GDPR

TIDAL GDPR

N/A

TIDAL Wikipedia stran

TIDAL Wikipedia stran

N/A

TIDAL Partnerski program

TIDAL Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je TIDAL?

TIDAL je globalna, izkustvena in zabavna platforma, zgrajena za oboževalce, neposredno od umetnikov po vsem svetu.

Kakšno podporo ponuja TIDAL?

Ekipa za pomoč strankam podjetja TIDAL ponuja naslednje kanale podpore: e-poštno sporočilo prek obrazca, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.

Kako kontaktiram TIDAL?

Na TIDAL se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

 

Kakšen je e-poštni naslov TIDAL?

Na TIDAL se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec: https://support.tidal.com/hc/sk/requests/new

Ali ima TIDAL klepet v živo?

Ne, TIDAL nima podpore za klepet v živo.

 

Kako naj govorim z nekom pri TIDAL?

TIDAL nima telefonske podpore za stranke.

 

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico