Kontaktne informacije za podporo strankam podjetja Vonage v Sloveniji
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Vonage. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Vonage. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Vonage in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Vonage stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Vonage ponuja prilagodljive in razširljive glasovne, sporočilne, video in podatkovne zmogljivosti za enotno komunikacijo, kontaktne centre in komunikacijske API.
Vonage ponuja prilagodljive in razširljive glasovne, sporočilne, video in podatkovne zmogljivosti za enotno komunikacijo, kontaktne centre in komunikacijske API.
Ekipa za pomoč strankam Vonage ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družbene medije in samopostrežno podporo.
Na Vonage se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto, pokličete klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na Vonage se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec: https://www.vonage.com/contact-us/
Ne, Vonage nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihove telefonske številke za pomoč: US brezplačna številka: 1-844-365-9460 UK brezplačna številka: +44 800 086 9444
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih