Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Vonage. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Vonage. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Vonage in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Vonage stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Vonage ponuja prilagodljive in razširljive glasovne, sporočilne, video in podatkovne zmogljivosti za enotno komunikacijo, kontaktne centre in komunikacijske API.
Ekipa za pomoč strankam Vonage ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družbene medije in samopostrežno podporo.
Na Vonage se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto, pokličete klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na Vonage se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec:
https://www.vonage.com/contact-us/
Ne, Vonage nima podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihove telefonske številke za pomoč:
US brezplačna številka: 1-844-365-9460
UK brezplačna številka: +44 800 086 9444
Bodite prvi, ki boste prejemali ekskluzivne ponudbe in najnovejše novice o naših izdelkih in storitvah, neposredno v svoj poštni predal.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih