Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Vonage kontakti za podporo

Vonage kontakti za podporo

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Vonage. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Vonage. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Vonage in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Vonage stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

Vonage kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke Vonage po e-pošti

Vonage Podpora preko e-pošte

https://www.vonage.com/contact-us/

Klepetajte s predtavnikom podjetja Vonage

Vonage Podpora preko klepeta v živo

N/A

Pokličite podporo Vonage

Vonage Podpora preko klicnega centra

1-844-365-9460, +44 800 086 9444

Sodelujte v forumskih razpravah skupnosti Vonage

Vonage Forum

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

Vonage Instagram

Vonage Instagram

N/A

Vonage Facebook Stran

Vonage Facebook Stran

facebook.com/vonage

Vonage Twitter

Vonage Twitter

twitter.com/Vonage

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

Vonage Pogoji in določila

Vonage Pogoji in določila

N/A

Vonage Politika zasebnosti

Vonage Politika zasebnosti

N/A

Vonage Varnostna politika

Vonage Varnostna politika

N/A

Vonage GDPR

Vonage GDPR

N/A

Vonage Wikipedia stran

Vonage Wikipedia stran

N/A

Vonage Partnerski program

Vonage Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je Vonage?

Vonage ponuja prilagodljive in razširljive glasovne, sporočilne, video in podatkovne zmogljivosti za enotno komunikacijo, kontaktne centre in komunikacijske API.

Kakšno podporo ponuja Vonage?

Ekipa za pomoč strankam Vonage ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družbene medije in samopostrežno podporo.

 

 

Kako stopim v stik z Vonage?

Na Vonage se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto, pokličete klicni center ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

 

Kakšen je e-poštni naslov Vonage?

Na Vonage se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec:

https://www.vonage.com/contact-us/

Ali Vonage ima klepet v živo?

Ne, Vonage nima podpore za klepet v živo.

 

Kako naj govorim z nekom pri Vonage?

Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihove telefonske številke za pomoč:

US brezplačna številka: 1-844-365-9460

UK brezplačna številka: +44 800 086 9444

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico