Partner
Kaj je OptiTELECOM?
OptiTELECOM deluje od leta 2008, osredotočen je na rešitve IP in sicer na telefonske centrale in IP telefone.
OptiTELECOM si nenehno prizadeva ponuditi najbolj inovativne, a stabilne rešitve za svoje stranke, s spektakularno kombinacijo komercialnih in tehničnih funkcij, da bi vedno ponudili najboljše rešitve.
Ima na razpolago 24 ur na dan specializirano ekipo za tehnično podporo, ki podpira delovanje navidezne telefonske centrale vašega podjetja, saj je delovanje vašega podjetja naša skrb.
Storitev navidezne telefonske centrale in s tem povezane komunikacije zagotavlja nacionalni referenčni operater, ki je ustrezno registriran in pooblaščen za delovanje na Portugalskem.
Kako ga lahko uporabite?
Če iščete ponudnika VoIP za povezavo s svojim klicnim centrom LiveAgent, je OptiTELECOM odlična izbira. Klicni center LiveAgent bo obravnaval vaše klice in zahtevke, ostalo pa bo zagotovil OptiTELECOM. Mikrofoni in zvočniki za prenosni računalnik ali pametni telefon so vse, kar potrebujete za začetek klicnega centra. Če želite pozneje izboljšati kakovost klica, boste morda potrebovali drugo strojno opremo.
Kako lahko izkoristite prednosti klicnega centra LiveAgent?
LiveAgent olajša upravljanje in vodenje klicnega centra za podjetja s pomočjo svojih naprednih funkcij. Ustvarite lahko na primer IVR (Interactive Voice Response) drevesa po meri, ki bodo vaše stranke samodejno usmerila na prave oddelke in zastopnike.
Najboljši del? Funkcija IVA LiveAgent opravi vse delo in vašim strankam ustvari izkušnjo brez težav. Vse, kar morajo storiti, je, da poslušajo meni IVR in pritisnejo ustrezno tipko na tipkovnici (na primer pritisnite 1 za prodajo), da se povežete s pravo osebo za to delo.
Ali se je vaša stranka po nesreči povezala z napačnim oddelkom? Rešitev je preprosta, uporabite preusmeritev klica za usmerjanje stranke na enega od kolegov in prihranite stranki.
Se slabo spomnite, kaj so povedale vaše stranke? Brez skrbi, LiveAgent beleži vse dohodne in odhodne klice ter jih shrani v sistem. Če si želite osvežiti spomin, preprosto poiščite zahtevek in poslušajte celoten posnetek klica. Snemanje klicev se lahko uporablja tudi za usposabljanje novih agentov in njihovo prikazovanje pravilnih odzivov na klice strank.
Želite več informacij o funkcijah našega klicnega centra? Oglejte si našo stran s funkcijami klicnega centra, ki vsebuje vse informacije o zmogljivostih klicnega centra.
Kako integrirati OptiTELECOM VoIP z LiveAgent?
Če želite ustvariti klicni center LiveAgent z OptiTELECOM kot ponudnikom VoIP, sledite tem preprostim navodilom.
- Odprite LiveAgent in pojdite na Konfiguracija> Klic> Številke. Kliknite oranžni gumb Ustvari na vrhu.
- Izberite OptiTELECOM iz seznama VoIP ponudnikov

- Vnesite ime in številko, izberite oddelek, vnesite svoje podatke za prijavo in izberite klicno številko. Prav tako lahko potrdite ali počistite možnost snemanja vseh prejetih in opravljenih telefonskih klicev s te številke. Ko želite končati, kliknite gumb Dodaj spodaj.

Telefonska številka je v LiveAgent in je pripravljena za uporabo. Če želite, lahko dodate več telefonskih številk OptiTelecom ali dodate številke drugih ponudnikov VoIP.

Pridobite več informacij o programski opremi klicnega centra LiveAgent
Iščete več informacij o vzpostavitvi in vodenju klicnega centra? Če vas zanima, si oglejte akademijo LiveAgent za več informacij o klicnih centrih in drugih temah iz sveta podpore strankam.
Vas zanima, kaj lahko še stori LiveAgent? Oglejte si spodnji videoposnetek, če si želite ogledati celoten opis naše programske opreme za podporo strankam.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!
Frequently asked questions
Kaj je OptiTELECOM?
OptiTELECOM je portugalski operater, specializiran za VoiP od leta 2008, osredotočen na IP rešitve, še zlasti telefonske centrale in IP telefone.
Koliko stane integracija Flash Telecom z LiveAgent?
LiveAgent je OptiTELECOM že integriral v svoj produkt. Zato je integracija brezplačna. Vendar ne pozabite, da OptiTELECOM zaračunava svoje storitve.
Kako lahko v LiveAgent vnesete VoIP številko OptiTELECOM?
Kot smo že omenili, je OptiTELECOM že del LiveAgent. Preprosto se prijavite in sledite spodnjim navodilom:
1. Pojdite na Konfiguracije > Klic > Številke > OptiTELECOM
2.Dodajte VoIP številko in takoj začnite uporabljati
GBC Networks je ponudnik storitev IT, ki z načrtovanjem in varnostjo omrežij, storitvami v oblaku ter upravljanjem IT-ja pomaga izboljšati poslovanje podjetij. Njihove rešitve so prilagojene potrebam strank in so prijazne za uporabo. LiveAgent se je združil s GBC Networks, kar omogoča enostavno integracijo njihovih storitev v klicni center brez dodatnih stroškov. Storitve GBC Networks so sicer plačljive. LiveAgent ponuja brezplačno 14-dnevno preizkusno obdobje.
ShipStation je večkanalna programska oprema za pošiljanje paketov za spletne trgovce, ki omogoča enostavno urejanje pošiljanja iz spletnih strani. Uporabljate jo lahko za sledenje novicam in konverzacijam strank. Integracija z LiveAgent prek orodja Zapier je mogoča v nekaj minutah. Klepet za pomoč je ključni komunikacijski kanal za stranke in mora biti na voljo vsaki organizaciji. Klepet bi moral ponuditi vodenje v realnem času, pošiljanje pripravljenih odgovorov, nalaganje datotek, prilagajanje blagovni znamki in ocenjevanje storitev. ShipStation pomaga upravljati naložbe in čas v podporni službi ter povečati produktivnost.
LiveAgent je orodje za klepetalnice na spletu, ki omogoča hitro storitev za stranke v realnem času. Nudi številne funkcije, kot so proaktivna povabila in oblikovanje gumbov in oken za klepet, ki izboljšujejo podporo strankam. Brezplačen spletni klepet pa pomaga pri zmanjševanju števila opuščenih košaric in povečuje produktivnost storitev za stranke. LiveAgent je del celotnega nabora programske opreme za pomoč strankam, ki je ugodna in ima konkurenčno prednost.