Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

OptiTELECOM

Kaj je OptiTELECOM?

OptiTELECOM deluje od leta 2008, osredotočen je na rešitve IP in sicer na telefonske centrale in IP telefone.

OptiTELECOM si nenehno prizadeva ponuditi najbolj inovativne, a stabilne rešitve za svoje stranke, s spektakularno kombinacijo komercialnih in tehničnih funkcij, da bi vedno ponudili najboljše rešitve.

Ima na razpolago 24 ur na dan specializirano ekipo za tehnično podporo, ki podpira delovanje navidezne telefonske centrale vašega podjetja, saj je delovanje vašega podjetja naša skrb.

Storitev navidezne telefonske centrale in s tem povezane komunikacije zagotavlja nacionalni referenčni operater, ki je ustrezno registriran in pooblaščen za delovanje na Portugalskem.

Kako ga lahko uporabite?

Če iščete ponudnika VoIP za povezavo s svojim klicnim centrom LiveAgent, je OptiTELECOM odlična izbira. Klicni center LiveAgent bo obravnaval vaše klice in zahtevke, ostalo pa bo zagotovil OptiTELECOM. Mikrofoni in zvočniki za prenosni računalnik ali pametni telefon so vse, kar potrebujete za začetek klicnega centra. Če želite pozneje izboljšati kakovost klica, boste morda potrebovali drugo strojno opremo.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Kako lahko izkoristite prednosti klicnega centra LiveAgent?

LiveAgent olajša upravljanje in vodenje klicnega centra za podjetja s pomočjo svojih naprednih funkcij. Ustvarite lahko na primer IVR (Interactive Voice Response) drevesa po meri, ki bodo vaše stranke samodejno usmerila na prave oddelke in zastopnike.

Najboljši del? Funkcija IVA LiveAgent opravi vse delo in vašim strankam ustvari izkušnjo brez težav. Vse, kar morajo storiti, je, da poslušajo meni IVR in pritisnejo ustrezno tipko na tipkovnici (na primer pritisnite 1 za prodajo), da se povežete s pravo osebo za to delo.

Klicni center z IVR

Ali se je vaša stranka po nesreči povezala z napačnim oddelkom? Rešitev je preprosta, uporabite preusmeritev klica za usmerjanje stranke na enega od kolegov in prihranite stranki.

Se slabo spomnite, kaj so povedale vaše stranke? Brez skrbi, LiveAgent beleži vse dohodne in odhodne klice ter jih shrani v sistem. Če si želite osvežiti spomin, preprosto poiščite zahtevek in poslušajte celoten posnetek klica. Snemanje klicev se lahko uporablja tudi za usposabljanje novih agentov in njihovo prikazovanje pravilnih odzivov na klice strank.

Želite več informacij o funkcijah našega klicnega centra? Oglejte si našo stran s funkcijami klicnega centra, ki vsebuje vse informacije o zmogljivostih klicnega centra.

Kako integrirati OptiTELECOM VoIP z LiveAgent?

Če želite ustvariti klicni center LiveAgent z OptiTELECOM kot ponudnikom VoIP, sledite tem preprostim navodilom.

  • Odprite LiveAgent in pojdite na Konfiguracija> Klic> Številke. Kliknite oranžni gumb Ustvari na vrhu.
  • Izberite OptiTELECOM iz seznama VoIP ponudnikov
OptiTELECOM
Izberite OptiTelecom
  • Vnesite ime in številko, izberite oddelek, vnesite svoje podatke za prijavo in izberite  klicno številko. Prav tako lahko potrdite ali počistite možnost snemanja vseh prejetih in opravljenih telefonskih klicev s te številke. Ko želite končati, kliknite gumb Dodaj spodaj.
OptiTELECOM
Konfiguracija telefonske številke OptiTelecom

Telefonska številka je v LiveAgent in je pripravljena za uporabo. Če želite, lahko dodate več telefonskih številk OptiTelecom ali dodate številke drugih ponudnikov VoIP.

OptiTELECOM

Pridobite več informacij o programski opremi klicnega centra LiveAgent

Iščete več informacij o vzpostavitvi in vodenju klicnega centra? Če vas zanima, si oglejte akademijo LiveAgent za več informacij o klicnih centrih in drugih temah iz sveta podpore strankam.

Vas zanima, kaj lahko še stori LiveAgent? Oglejte si spodnji videoposnetek, če si želite ogledati celoten opis naše programske opreme za podporo strankam.

LiveAgent Product Tour

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!

Try it right now

Pogosta vprašanja

Kaj je OptiTELECOM?

OptiTELECOM je portugalski operater, specializiran za VoiP od leta 2008, osredotočen na IP rešitve, še zlasti telefonske centrale in IP telefone.

Koliko stane integracija Flash Telecom z LiveAgent?

LiveAgent je OptiTELECOM že integriral v svoj produkt. Zato je integracija brezplačna. Vendar ne pozabite, da OptiTELECOM zaračunava svoje storitve.

Kako lahko v LiveAgent vnesete VoIP številko OptiTELECOM?

Kot smo že omenili, je OptiTELECOM že del LiveAgent. Preprosto se prijavite in sledite spodnjim navodilom: 

1. Pojdite na Konfiguracije > Klic > Številke > OptiTELECOM

2.Dodajte VoIP številko in takoj začnite uporabljati

Nazaj k integracijam Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico