Iščete enostavnejšo in bolj učinkovito rešitev za vašo podporno službo? LiveAgent je tu za vas. Z našo programsko opremo ponudite podporo preko vseh pomembnih komunikacijskih kanalov. Pokrivamo vse – elektronsko pošto, klepet v živo, družbena omrežja, klicni center in bazo znanja.
Berite naprej in spoznajte razloge za izbiro LiveAgent programske opreme.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
LiveAgent poveča zadovoljstvo strank in konverzije.
Prihranite čas vašim agentov in z univerzalnim predalom razrešite več zahtevkov vaših strank.
Podpora strankam bo, s pomočjo več kot 175 funkcij, postala lahko opravilo.
Features | Liveagent
Preizkusite najboljšo alternativo za pomoč strankam brezplačno! Kreditna kartica ni potrebna. | LiveHelpNow |
---|---|---|
Vstopnice
Vsebuje orodje, ki obdeluje in beleži zahtevke, ki prihajajo skozi vse kanale podpore strank. | LiveAgent ponuja vstopnični sistem v paketu za $15 na agenta/mesec. | LiveHelpNow ponuja vstopnični sistem za $21 na agenta/mesec. |
Klepet v živo
Realnočasovni pripomoček, ki ga lahko vključite na katerokoli spletno stran. | LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Vstopnice+klepet v živo za $29 na agenta/mesec. | LiveHelpNow ponuja klepet v živo
za $21 na agenta/mesec. |
Klicni center
Klicni center, ki se ga uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z avtomatskim dodeljevanjem klica. | LiveAgent ponuja klicni center. | LiveHelpNow ne ponuja klicnega centra. |
Samopostrežna podpora
Funkcija, ki omogoča postavitev portala za stranke, v katerega se stranke lahko registrirajo in vidijo pretekle vstopnice, ali pa dostopajo do vsebin baze znanja. | LiveAgent ponuja samopostrežni portal v paketu za $15 na agenta/mesec. | LiveHelpNow ponuja samopostrežni portal v paketu za $21 na agenta/mesec. |
Facebook
Facebook integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija omogoča tudi, da uporabniki odgovarjajo na vse komentarje in omembe kar iz programske opreme za podporo strankam. | LiveAgent ponuja Facebook integracijo v vstopničnem paketu za $39 na mesec/račun, v All-inclusive paketu pa brezplačno. | LiveHelpNow ponuja Facebook integracijo v paketu za $21 na agenta/mesec. |
Twitter
Twitter integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na tvite neposredno iz aplikacije za podporo strankam. | LiveAgent ponuja Twitter integracijo v vstopničnem paketu za $39 na mesec/račun, v All-inclusive paketu pa brezplačno. | LiveHelpNow ponuja Twitter integracijo v paketu za $21 na agenta/mesec. |
Instagram
Instagram integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na sporočila in omembe neposredno iz aplikacije za podporo strankam. | LiveAgent ponuja Instagram integracijo. | LiveHelpNow ne ponuja Instagram integracije. |
Viber
Viber integracija zajema in spreminja vsa sporočila v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na Viber sporočila neposredno iz programske opreme za podporo strankam. | LiveAgent ponuja Viber integracijo. | LiveHelpNow ne ponuja integracije. |
Baza znanja
Baza znanja vsebuje vse pomembne informacije, tudi vodiče, odgovore na pogosta vprašanja in članke z navodili. | LiveAgent ponuja bazo znanja v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec. | LiveHelpNow ponuja bazo znanja v paketu za $21 na agenta/mesec. |
Forum za stranke
Spletna deska za pogovore strank, ki je vključena neposredno v bazi znanja. | LiveAgent ponuja forum za stranke. | LiveHelpNow ne ponuja foruma za stranke. |
Avtomatizacija in pravila
Avtomatizacija nalog, ki omogoča odpravo ponavljajočih se opravil. | LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec. | LiveHelpNow ponuja avtomatizacijo in pravila v paketu za $21 na agenta/mesec. |
API
Skupek funkcij, ki omogoča, da različne aplikacije delujejo skupaj. | LiveAgent ponuja API funkcije v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec. | LiveHelpNow ponuja API funkcije v paketu za $21/mesec. |
Interaktivni glasovni odzivnik (IVR)
Tehnologija, ki omogoča klicočim izbirati možnosti v telefonskem sistemu, preden govorijo z operaterjem. | LiveAgent ponuja IVR. | LiveHelpNow ne ponuja IVR funkcije. |
Video klici
Klici, ki omogočajo prenos slike, podobno kot Skype, Zoom in Facetime klici. | LiveAgent ponuja video klice. | LiveHelpNow ne ponuja video klicev. |
Neomejena zgodovina
Vstopnice se ne izbrišejo in ne potečejo-- lahko jih pogledate kadarkoli. | LiveAgent nudi neomejeno zgodovino | LiveHelpNow ne nudi neomejene zgodovine. |
Neomejeno število spletnih strani
Programsko opremo lahko uporabljate za neomejeno število spletnih strani. | LiveAgent ponuja uporabo na neomejenemu številu spletnih strani v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec. | LiveHelpNow ponuja neomejeno število spletnih strani za $36 na agenta/mesec. |
Neomejeno število gumbov za klepet
Na vaše spletne strani lahko namestite neomejeno število gumbov za klepet. | LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet v paketu Vstopnice+klepet v živo za $29 na agenta/mesec. | LiveHelpNow ponuja neomejeno število gumbov v paketu za $36 na agenta/mesec. |
Neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil
Sprejemanje neomejenega števila elektronskih sporočil in vstopnic. | LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic in elektronskih sporočil v vstopničnem paketu $15 na agenta/mesec. | LiveHelpNow ponuja neomejeno število vstopnic in elektronskih sporočil v paketu $36 na agenta/mesec. |
Neomejeno snemanje klicev
Snemajte vsak prihajajoči in odhajajoči klic in si zavrtite posnetek kadarkoli. | LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev. | LiveHelpNow ne ponuja neomejenega snemanja klicev. |
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve zahtevkov, ki jih lahko pošljete. | LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7 v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec. | LiveHelpNow ponuja neomejeno podporo 24/7 v paketu za $36 na agenta/mesec. |
Postavite vašo podporo strankam na višji nivo. LiveAgent ponuja najboljša orodja in funkcije za nudenje najboljše podpore vašim strankam. Zanesljiv vstopnični sistem skrbi za vse vrste komunikacij, od elektronske pošte, klepeta v živo pa do družbenih omrežij, kot sta Instagram in Facebook.
LiveAgent vam olajša delo z več kot 175 funkcijami in več kot 40 integracijami.
Klepet v živo je en najboljših načinov za komunikacijo s strankami. Gre za instantno vzpostavitev stika, ki mora biti hitra.
LiveAgent ma najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču s hitrostjo prikaza le 2.5 sekunde. Ponudite podporo s svetlobno hitrostjo.
Odlična podpora strankam ni nujno tgudi draga. LiveAgent ima tri plačljive pakete, ki vam ponujajo najboljša orodja in funkcije za nudenje podpore strankam. Izberite tistega, ki vam najbolj ustreza.
Če pa želite še kak dodatek, ga pa lahko vedno dokupite in dodate k svojemu paketu. Poglejte si naš cenik in spoznajte podrobnosti.
“Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert
“Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik
“Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron
“Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam
“Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad
“Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga
“Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal
“Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison
LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za pomoč strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Bodite blizu strankam in jim pomagajte hitreje – z LiveAgent
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Vas zanima kako se odrežemo v primerjavi z ostalimi rešitvami? Preverite naše primerjalne strani in si poglejte, kaj ponujamo.
Kako deliti objavo na Facebook strani iz LiveAgent
Zveste stranke se lahko obrnejo na podporo prek porta za podporo in preverijo nadgradnje in popuste na strani podjetja LiveAgent.
Kako uporabiti vtičnik za Instagram v storitvi LiveAgent
LiveAgent je programska oprema za upravljanje e-pošte in pomoč strankam ter omogoča integracije in alternative. Obstaja brezplačna preskusna različica.
Predstavitev klepeta v živo LiveAgent
Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.
Kako aktivirati svoj vtičnik Instagram v LiveAgent
Učinkovito upravljanje operacij podpore strankam in izboljšanje zadovoljstva strank s spletnimi seminarji. Najnovejše novice o posodobitvah in popustih LiveAgent.
Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za Android
LiveAgentova aplikacija za klepet v živo za Android omogoča agentom za podporo strankam prilagodljivost in udobje pri klepetanju na poti. Aplikacija omogoča tudi večopravilnost in upravljanje več klepetov hkrati, kar izboljšuje produktivnost in hitrost reševanja.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih