Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Spoznajte zakaj je LiveAgent najboljša alternativa LiveHelpNow.

  • ✓ Brez stroškov postavitve    
  • ✓ Podpora strankam 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Odpoved kadarkoli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete alternativo za LiveHelpNow?

Iščete enostavnejšo in bolj učinkovito rešitev za vašo podporno službo? LiveAgent je tu za vas. Z našo programsko opremo ponudite podporo preko vseh pomembnih komunikacijskih kanalov. Pokrivamo vse – elektronsko pošto, klepet v živo, družbena omrežja, klicni center in bazo znanja.

Berite naprej in spoznajte razloge za izbiro LiveAgent programske opreme.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Večje zadovoljstvo

LiveAgent poveča zadovoljstvo strank in konverzije.

Povečana produktivnost

Prihranite čas vašim agentov in z univerzalnim predalom razrešite več zahtevkov vaših strank.

Bogat nabor funkcij

Podpora strankam bo, s pomočjo več kot 175 funkcij, postala lahko opravilo.

LiveHelpNow proti LiveAgent - primerjava

Features Liveagent
Preizkusite najboljšo alternativo za pomoč strankam brezplačno! Kreditna kartica ni potrebna.
LiveHelpNow
Vstopnice
Vsebuje orodje, ki obdeluje in beleži zahtevke, ki prihajajo skozi vse kanale podpore strank.
LiveAgent ponuja vstopnični sistem v paketu za $15 na agenta/mesec.
LiveHelpNow ponuja vstopnični sistem za $21 na agenta/mesec.
Klepet v živo
Realnočasovni pripomoček, ki ga lahko vključite na katerokoli spletno stran.
LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Vstopnice+klepet v živo za $29 na agenta/mesec.
LiveHelpNow ponuja klepet v živo za $21 na agenta/mesec.
Klicni center
Klicni center, ki se ga uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z avtomatskim dodeljevanjem klica.
LiveAgent ponuja klicni center.
LiveHelpNow ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna podpora
Funkcija, ki omogoča postavitev portala za stranke, v katerega se stranke lahko registrirajo in vidijo pretekle vstopnice, ali pa dostopajo do vsebin baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal v paketu za $15 na agenta/mesec.
LiveHelpNow ponuja samopostrežni portal v paketu za $21 na agenta/mesec.
Facebook
Facebook integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija omogoča tudi, da uporabniki odgovarjajo na vse komentarje in omembe kar iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Facebook integracijo v vstopničnem paketu za $39 na mesec/račun, v All-inclusive paketu pa brezplačno.
LiveHelpNow ponuja Facebook integracijo v paketu za $21 na agenta/mesec.
Twitter
Twitter integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na tvite neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Twitter integracijo v vstopničnem paketu za $39 na mesec/račun, v All-inclusive paketu pa brezplačno.
LiveHelpNow ponuja Twitter integracijo v paketu za $21 na agenta/mesec.
Instagram
Instagram integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na sporočila in omembe neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Instagram integracijo.
LiveHelpNow ne ponuja Instagram integracije.
Viber
Viber integracija zajema in spreminja vsa sporočila v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na Viber sporočila neposredno iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Viber integracijo.
LiveHelpNow ne ponuja integracije.
Baza znanja
Baza znanja vsebuje vse pomembne informacije, tudi vodiče, odgovore na pogosta vprašanja in članke z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
LiveHelpNow ponuja bazo znanja v paketu za $21 na agenta/mesec.
Forum za stranke
Spletna deska za pogovore strank, ki je vključena neposredno v bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
LiveHelpNow ne ponuja foruma za stranke.
Avtomatizacija in pravila
Avtomatizacija nalog, ki omogoča odpravo ponavljajočih se opravil.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
LiveHelpNow ponuja avtomatizacijo in pravila v paketu za $21 na agenta/mesec.
API
Skupek funkcij, ki omogoča, da različne aplikacije delujejo skupaj.
LiveAgent ponuja API funkcije v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
LiveHelpNow ponuja API funkcije v paketu za $21/mesec.
Interaktivni glasovni odzivnik (IVR)
Tehnologija, ki omogoča klicočim izbirati možnosti v telefonskem sistemu, preden govorijo z operaterjem.
LiveAgent ponuja IVR.
LiveHelpNow ne ponuja IVR funkcije.
Video klici
Klici, ki omogočajo prenos slike, podobno kot Skype, Zoom in Facetime klici.
LiveAgent ponuja video klice.
LiveHelpNow ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice se ne izbrišejo in ne potečejo-- lahko jih pogledate kadarkoli.
LiveAgent nudi neomejeno zgodovino
LiveHelpNow ne nudi neomejene zgodovine.
Neomejeno število spletnih strani
Programsko opremo lahko uporabljate za neomejeno število spletnih strani.
LiveAgent ponuja uporabo na neomejenemu številu spletnih strani v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
LiveHelpNow ponuja neomejeno število spletnih strani za $36 na agenta/mesec.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na vaše spletne strani lahko namestite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet v paketu Vstopnice+klepet v živo za $29 na agenta/mesec.
LiveHelpNow ponuja neomejeno število gumbov v paketu za $36 na agenta/mesec.
Neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil
Sprejemanje neomejenega števila elektronskih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic in elektronskih sporočil v vstopničnem paketu $15 na agenta/mesec.
LiveHelpNow ponuja neomejeno število vstopnic in elektronskih sporočil v paketu $36 na agenta/mesec.
Neomejeno snemanje klicev
Snemajte vsak prihajajoči in odhajajoči klic in si zavrtite posnetek kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
LiveHelpNow ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve zahtevkov, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7 v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
LiveHelpNow ponuja neomejeno podporo 24/7 v paketu za $36 na agenta/mesec.
report on tablet-illustration

Zmogljiva alternativa LiveHelpNow

Postavite vašo podporo strankam na višji nivo. LiveAgent ponuja najboljša orodja in funkcije za nudenje najboljše podpore vašim strankam. Zanesljiv vstopnični sistem skrbi za vse vrste komunikacij, od elektronske pošte, klepeta v živo pa do družbenih omrežij, kot sta Instagram in Facebook.

LiveAgent vam olajša delo z več kot 175 funkcijami in več kot 40 integracijami.

Najhitrejši klepet v živo

Klepet v živo je en najboljših načinov za komunikacijo s strankami. Gre za instantno vzpostavitev stika, ki mora biti hitra.

LiveAgent ma najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču s hitrostjo prikaza le 2.5 sekunde. Ponudite podporo s svetlobno hitrostjo.

Watch the website loading time
Savings illustration

Dobite več za manj

Odlična podpora strankam ni nujno tgudi draga. LiveAgent ima tri plačljive pakete, ki vam ponujajo najboljša orodja in funkcije za nudenje podpore strankam. Izberite tistega, ki vam najbolj ustreza.

Če pa želite še kak dodatek, ga pa lahko vedno dokupite in dodate k svojemu paketu. Poglejte si naš cenik in spoznajte podrobnosti.

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

man and woman winners-illustration

Ste pripravljeni na zamenjavo?

LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za pomoč strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Bodite blizu strankam in jim pomagajte hitreje – z LiveAgent

Primerjajte nas z drugimi ponudniki

Vas zanima kako se odrežemo v primerjavi z ostalimi rešitvami? Preverite naše primerjalne strani in si poglejte, kaj ponujamo.

Povezani članki zLiveHelpNow alternativa
Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

To solve button

LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

How does the chat routing work?

LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

Areto System

Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it

Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x