Strani s pogostimi vprašanji (FAQ) so ključnega pomena za podjetja, saj omogočajo strankam samopostrežno reševanje težav in iskanje informacij, hkrati pa povečujejo zadovoljstvo in prihranijo čas zaposlenim.
Današnji potrošniki se obračajo na samopostrežne možnosti, ko morajo rešiti manjše težave ali poiskati informacije o izdelku/storitvi. Zaradi tega je obsežna stran s pogostimi vprašanji nujna za vsa podjetja. Strani s pogostimi vprašanji so dejansko koristne tako strankam kot zaposlenim. Stranke osvobodijo nepotrebnega stika s /academy/customer-service-vs-customer-support/podporo za stranke in zaposlenim prihranijo izgubljanje časa z odgovarjanjem na pogosto zastavljena vprašanja.
Ustvarite seznam najpogosteje zastavljenih vprašanj. Morda boste pridobili vpoglede od skupine za pomoč strankam, da boste ugotovili ponavljajoča se vprašanja in težave, s katerimi se vaše stranke nenehno obračajo na vas.
Organizirajte in kategorizirajte svoja pogosta vprašanja. Določite pogoste teme na seznamu vprašanj in jih združite na logičen način, da bodo uporabniki zlahka brskali po strani in našli, kar iščejo.
Odgovori naj bodo kratki in jedrnati. Glede na zapletenost vprašanja lahko za oris odgovora uporabite od 1-2 stavkov do 2-4 kratkih odstavkov. Povezava do ustreznih virov v svoji bazi znanja za podrobnejše informacije.
Ohranite pogosta vprašanja in posodobite vsebino. Redno popravljajte svojo stran s pogostimi vprašanji, ko vaše podjetje ali izdelek raste in se spreminja, da zagotovite, da bo vsebina sčasoma ustrezna in posodobljena.
Glede na vaš tip podjetja, vaš industrijski sektor in posebne potrebe vaše ciljne publike lahko vaša predloga s pogostimi vprašanji vključuje različne razdelke, ki pokrivajo različne teme. Vključujejo lahko splošne informacije, uporabo izdelkov ali storitev, podrobnosti o cenah in pošiljanju, vračila in vračila in še več. Spodaj je nekaj primerov pogosto zastavljenih vprašanj, ki jih lahko uporabite, ko začnete ustvarjati svojo stran s pogostimi vprašanji.
Ustvarite lahko razdelek s pogostimi vprašanji z uporabo obsežne baze znanja LiveAgent v vašem računu LiveAgent.
Ustvarjanje pogostih vprašanj je odličen način, da izboljšate svojo bazo znanja in strankam zagotovite odgovore na pogosta vprašanja. Pogosta vprašanja vašim strankam omogočajo dostop do informacij, ki jih iščejo, s hitrim iskanjem, namesto da bi jim bilo treba pošiljati e-pošto. Poleg tega so strani s pogostimi vprašanji eno najučinkovitejših orodij za ustvarjanje ozaveščenosti o izdelkih in ustvarjanje prometa.
Če imate na svojem spletnem mestu stran s pogostimi vprašanji, lahko odgovorite na najpogostejša vprašanja ljudi o vašem podjetju ali izdelku.
Ready to build your knowledge base?
LiveAgent allows you to build multiple knowledge bases with FAQs, forums, and even suggestion boxes. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.<br>
Odkrijte vloge agentov za pomoč uporabnikom z LiveAgent! Agenti nudijo tehnično podporo in odgovarjajo na vprašanja strank o vaših izdelkih ali storitvah. Preverite, kako konfigurirati sistem, upravljati zahtevke in povečati produktivnost. Preizkusite brezplačno različico in izboljšajte svojo podporo strankam.
Odgovori na vprašanja o izdelkih/storitvah
Odkrijte, kako lahko z LiveAgentom izboljšate samopostrežbo in zmanjšate stroške storitev za stranke. Naša programska oprema vam omogoča ustvarjanje baze znanja, ki strankam ponuja odgovore na vprašanja o izdelkih/storitvah. Preizkusite brezplačne predloge in začnite z 14-dnevnim brezplačnim preizkusom brez obveznosti. Učinkovito upravljanje pritožb in integracija omogočata prihranek časa in denarja. Pridružite se številnim zadovoljnim podjetjem in izboljšajte svojo podporo strankam.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.