Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Spoznajte zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Qonvo na tržišču.

  • ✓ Brez stroškov postavitve
  • ✓ Podpora strankam 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Odpoved kadarkoli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete Qonvo alternativo?

Iščete zmogljivo alternativo Qonvo, ki vam bo ponujala več izbire pri načinu komunikacije s strankami? LiveAgent je prava odločitev za vaše podjetje.

Odličen vstopnični sistem, pokrivanje najpomembnejših komunikacijskih kanalov in enostavnost so elementi, ki odlikujejo LiveAgent, kot popolno rešitev za podporno službo.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Podpora klicnega centra

Poleg veliko ostalih funkcij, LiveAgent podpira tudi integracijo klicnega centra. Ta je hitra in enostavna.

Bogat nabor funkcij

Več kot 175 funkcij, da bo vaše delo enostavnejše in bolj prijetno.

Dostopne cene

LiveAgent ponuja veliko za razumno ceno. Izberite enega naših treh plačljivih paketov ali pa izberite posamezne funkcije ter jih prilagodite svoji podporni službi.

app installation - illustration

Zmogljiva Qonvo alternativa

LiveAgent vam ponuja vse, da boste lahko ponudili boljšo podporo in se osredotočali na pomembne stvari.

Ponudite podporo z zmogljivimi orodji, ki so vam na voljo. To so elektronska pošta, klepet v živo, družbena omrežja (Facebook, Instagram in Twitter), klicni center in baza znanja. Vse se nadzira preko zanesljivega vstopničnega sistema, zato vam ni treba skrbeti, da bi prišlo do zmede v komunikaciji.

Najhitrejši klepet v živo

Klepet v živo je osnovno in eno najbolj uporabnih orodij za komunikacijo s strankami. Ker gre za instantno komunikacijo, mora biti to orodje tudi hitro.

LiveAgent ima najhitreši pripomoček za klepet v živo na tržišču. Čas prikaza je samo 2.5 sekunde. S tem boste resnično ponudili hitro podporo.

Watch the website loading time
Savings illustration

Pridobite več, plačajte manj

Ne plačujte za programsko opremo, ki ni popolna. Začnite uporabljati takšno, ki vam ponuja ogromno orodij po nizki ceni.

LiveAgent ima tri plačljive pakete, ki vsebujejo orodja, funkcije in integracije, ki vam bodo olajšale delo. Izberite tistega, ki vam najbolj ustreza. Poglejte si naše pakete in spoznajte več.

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

man and woman winners-illustration

Ste pripravljeni dobiti več in narediti več?

LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Bodite blizu vašim strankam in jim ponudite hitrejšo podporo z LiveAgent.

Primerjajte nas z ostalimi rešitvami

Vas zanima kako se odrežemo v primerjavi z drugimi rešitvami za klepet v živo? Preverite naše primerjalne strani in si poglejte, kaj ponujamo.

    Povezani članki zQonvo alternativa
    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x