Iščete zmogljivo alternativo Qonvo, ki vam bo ponujala več izbire pri načinu komunikacije s strankami? LiveAgent je prava odločitev za vaše podjetje.
Odličen vstopnični sistem, pokrivanje najpomembnejših komunikacijskih kanalov in enostavnost so elementi, ki odlikujejo LiveAgent, kot popolno rešitev za podporno službo.
Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Poleg veliko ostalih funkcij, LiveAgent podpira tudi integracijo klicnega centra. Ta je hitra in enostavna.
Več kot 175 funkcij, da bo vaše delo enostavnejše in bolj prijetno.
LiveAgent ponuja veliko za razumno ceno. Izberite enega naših treh plačljivih paketov ali pa izberite posamezne funkcije ter jih prilagodite svoji podporni službi.
LiveAgent vam ponuja vse, da boste lahko ponudili boljšo podporo in se osredotočali na pomembne stvari.
Ponudite podporo z zmogljivimi orodji, ki so vam na voljo. To so elektronska pošta, klepet v živo, družbena omrežja (Facebook, Instagram in Twitter), klicni center in baza znanja. Vse se nadzira preko zanesljivega vstopničnega sistema, zato vam ni treba skrbeti, da bi prišlo do zmede v komunikaciji.
Klepet v živo je osnovno in eno najbolj uporabnih orodij za komunikacijo s strankami. Ker gre za instantno komunikacijo, mora biti to orodje tudi hitro.
LiveAgent ima najhitreši pripomoček za klepet v živo na tržišču. Čas prikaza je samo 2.5 sekunde. S tem boste resnično ponudili hitro podporo.
Ne plačujte za programsko opremo, ki ni popolna. Začnite uporabljati takšno, ki vam ponuja ogromno orodij po nizki ceni.
LiveAgent ima tri plačljive pakete, ki vsebujejo orodja, funkcije in integracije, ki vam bodo olajšale delo. Izberite tistega, ki vam najbolj ustreza. Poglejte si naše pakete in spoznajte več.
“Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert
“Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik
“Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron
“Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam
“Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad
“Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga
“Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal
“Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison
LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Bodite blizu vašim strankam in jim ponudite hitrejšo podporo z LiveAgent.
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Vas zanima kako se odrežemo v primerjavi z drugimi rešitvami za klepet v živo? Preverite naše primerjalne strani in si poglejte, kaj ponujamo.
LiveAgent je alternativa Qonvo za stranke, ki iščejo programsko opremo z veliko funkcijami in bi radi ponudili vrhunsko podporo. Vaši ekipi omogoča ponuditi učinkovito podporo, ne glede na to, kater komunikacijski kanal uporabijo vaše stranke.
LiveAgent ponuja več kot 180 funkcij, kot so: IVR, samodejna distribucija vstopnic, preusmerjanje klicev, klepet v živo, baza znanja, poročila in več.
LiveAgent je programska oprema za podporo strankam, ki omogoča podjetjem upravljanje s strankami in zaposlenimi, sledenje aktivnostim in analizo rezultatom.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih