Iščete alternativo SpiceWorks?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa SpiceWorks na trgu.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Preidite na namensko programsko opremo za podporo strankam in izboljšajte vašo podporo. LiveAgent vam ponuja napreden vstopnični sistem, ki pa je enostaven za uporabo. Imejte vse vaše komunikacijske kanale na enem mestu.
Ponudite podporo po elektronski pošti, klepetu v živo, telefonu, portalu strank, Viber-ju ali na družbenih omrežjih in tako pokrijte vse kanale, ki jih uporabljajo vaše stranke. Berite naprej in spoznajte več o LiveAgent ali pa začnite z brezplačnim 14-dnevnim preizkusom že danes.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Primerjava SpiceWorks in LiveAgent na prvi pogled

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
SpiceWorks
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice.
SpiceWorks ponuja vstopnice.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
SpiceWorks ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
SpiceWorks ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
SpiceWorks ponuja samopostrežni portal.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
SpiceWorks ne ponuja integracije Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
SpiceWorks ne ponuja integracije s Twitterjem.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
SpiceWorks ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in njihovo oddajanje neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
SpiceWorks ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
SpiceWorks ponuja bazo znanja.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
SpiceWorks ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
SpiceWorks ponuja avtomatizacijo in pravila.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
SpiceWorks ponuja funkcije API-ja.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
SpiceWorks ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
SpiceWorks ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
SpiceWorks ponuja neomejeno zgodovino.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
SpiceWorks ponuja neomejeno število spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
SpiceWorks ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
SpiceWorks ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
SpiceWorks ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
SpiceWorks ne ponuja neomejene podpore 24/7.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Enotna platforma, ki pokriva vse kanale

Izberite funkcije za upravljanje vstopnic, ki jih potrebujete, in zagotovite podporo strankam, kjer koli je to potrebno. Ali vam vaše stranke pošiljajo e-pošto ali vas raje najprej pokličejo? LiveAgent lahko obravnava vse vidike komunikacije s strankami, tako da se lahko osredotočite na zagotavljanje odgovorov.

Večkanalne zmogljivosti upravljanja vključujejo e-poštne vstopnice, klepet v živo, klicni center z Viber, portal za stranke in družabni mediji – Facebook, Twitter in Instagram.

Celovita rešitev s pametnim potekom dela

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Izboljšajte interakcijo s strankami s klepetom v živo

Klepet v živo je idealno orodje za hitro in odlično ponujanje storitev strankam. Naš pripomoček za klepet v živo je najhitrejši na trgu, kar pomeni, da vašim strankam ne bo treba čakati. Pripomoček nastavite na vašo spletno stran in upravljajte s prihajajočimi sporočili v LiveAgent. Lastnosti kot pregled tipkanja v realnem času ali proaktivna povabila na klepet vas vseskozi podpirajo. Preizkusite LiveAgent brezplačno že danes in si poglejte, kako deluje v praksi.
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Preizkusite naš klepet v živo z naprednimi funkcijami

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Širok nabor funkcij, ki podpirajo vaše delo

Vsak komunikacijski kanal je podprt z naprednimi funkcijami, ki povečajo učinkovitost in hitrost vašega dela. Uporabite filtriranje, oznake ali zaznamke in imejte organiziran vstopnični sistem. Izkoristite prednosti gamifikacijskih funkcij, spremljanje omrežja ali pa povežite vašo podporo strankam z drugimi aplikacijami, ki jih uporabljate vsakodnevno.

Ste vedeli?

LiveAgent, ustanovljen leta 2006, je bila prva platforma na tržišči, ki je ponudila klepet v živo in funkcije za podporo strankam. Leta 2021 je LiveAgent najbolje ocenjena rešitev za podporo strankam na tržišču. Uporablja jo 150 milijonov ljudi in 40.000 podjetij po vsem svetu.
30%

Ustvarite več prihodkov

Ponudite nepozabno izkušnjo, ki bo spodbudila rast prihodkov.

97%

Povečajte zadovoljstvo

Razveselite svoje stranke z izjemno hitrim odzivom.

16×

Povečajte "vrednost" strank

Povečajte prodajo z ohranjanjem zvestobe strank vaši znamki.

Prihranite več z LiveAgentom

Odlična podpora strankam je naša prioriteta

Da boste lahko ponudili najboljšo podporo strankam, morate dobiti najboljšo podporo, ko jo potrebujete. LiveAgent vam pomaga vedno, ko potrebujete pomoč. Naša služba za pomoč strankam (24/7) vam bo vedno ponudila odlično podporo. Kontaktirajte nas preko elektronske pošte, klepeta v živo ali pa nas pokličite, ko boste potrebovali pomoč ali pa se boste želeli naučiti česa novega.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, vstopnični sistem in avtomatizacijo, ki nam omogoča ponuditi našim strankam izjemno podporo.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Preizkusite LiveAgent brezplačno že danes

Poglejte si naše cenovno ugodne pakete in si izberite tistega, ki vam najbolj ustreza. Če želite videti LiveAgent v akciji, si poglejte naš predstavitveni video ali pa začnite z brezplačnim 14-dnevnim preizkusom že danes. Nobenega vnosa podatkov kreditne kartice in nobenih pasti.

Primerjajte LiveAgent s konkurenco

    Povezani članki zSpiceWorks alternativa
    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x