Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ravni

Da bodo novi Agentsi lažje ugotavljali spretnost drugih agentov in imeli tudi zabaven naslov, smo imenom agentov dodali “ravni”. Zdaj lahko zlahka opazite doseženega Dragon Slayerja za podporo strankam!

Ravni so del funkcionalnosti Gamifikacije in lahko motivirajo vaše agente, da se potrudijo in tekmujejo med seboj.

Obstaja 12 vnaprej določenih stopenj, ki segajo od Novice preko Apprentice do Professional in Wizard, pa vse do King of Customer Support. Ravni so zaslužene in trajne, zaradi neaktivnosti jih ne morete izgubiti.

Primer

Če agenti odgovorijo na več kot 500 zahtevkov, dosežejo profesionalno raven (prikazano v njihovem statusu) z motivacijskim sporočilom: “Zdaj ste profesionalec. Vaši odgovori so natančni in točni. Kupci trepetajo v pričakovanju vaših odgovorov. Odgovorite na 500 zahtevkov ali opravite 500 klepetov, da dosežete to raven.”

Ravni lahko spreminja skrbnik, ki lahko nastavi njihove parametre.

Seznam možnih pogojev ravni (lahko uporabite)

  • matematični operatorji (+,-,/,*)
  • logični operatorji (||,&&)
  • oklepaj

in naslednje spremenljivke:

  • $worktime (delovni čas)
  • $answers (odgovori)
  • $answers_ph (odgovori na uro)
  • $chats (klepeti)
  • $chats_ph (Klepeti na uro)
  • $missed_chats (zgrešeni klepeti)
  • $chat_answers (Sporočila)
  • $chat_answers_ph (Sporočila na uro)
  • $calls (Klici)
  • $calls_ph (klici na uro)
  • $call_seconds (klici na sekundo)
  • $call_seconds_ph (klici na sekundo in uro)
  • $missed_calls (zgrešeni klici)
  • $rewards (nagrade)
  • $rewards_p (nagrade %)
  • $punishments (graje)
  • $punishments_p (graje %)
  • $not_ranked (ni uvrščeno)
  • $not_ranked_p (ni uvrščeno %)

Create healthy competitions amongst teams

Create company-wide competitions and get all departments involved! See who’s the leader in the number of tickets resolved, and more. Try it today for free.

Start free 14-day trial

Seznam vnaprej določenih ravni

  • Novice (1) – V sistemu ste novi in ste pripravljeni narediti prve korake.
  • Vajenec (2) – Ne nekaj zahtevkov ste že odgovorili, a vaše učenje se je šele začelo.
  • Pripravnik (3) – Dobro se učite. Nadaljujte z dobrim delom in v prihodnosti boste odlični.
  • Beginner (4) – Končali ste fazo učenja. Zdaj je čas, da pokažete, kaj znate.
  • Amateur (5) – Zdi se, da poznate svoje delo. Nadaljujte z izboljševanjem.
  • Professional (6) – Zdaj ste profesionalec. Vaši odgovori so natančni in točni. Kupci trepetajo v pričakovanju vaših odgovorov.
  • Master (7) – Zaslužili ste si spoštovanje. Vaši kolegi se zgledujejo po vam. Pomagajte jim, da postanejo tako dobri kot vi.
  • Wizard (8) – Vaše sposobnosti počasi presegajo ta svet. Nekateri vaši odgovori so čarobni.
  • Mage (9) – Na zahtevke odgovarjate s pridihom misli. Vaša magija je zrasla na najvišjo možno raven.
  • White Mage (10) – Dokazali ste svoje čarovniške sposobnosti. Zdaj lahko nosite bel klobuk.
  • Regent (11) – Vi vladate temu sistemu. Zahtevki prihajajo in odhajajo pod vašim ukazom.
  • King (12) – Ti si kralj. Zdaj je čas, da zavzamete ta položaj in ga zaščitite, da vam ne bo nihče prevzel prestola.

Lestvica najboljših

Agenti lahko vidijo ravni drug drugega in tekmujejo med seboj.

Lestvica najboljših
Lestvica najboljših

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico