Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Gamifikacija v službi za pomoč uporabnikom

Kaj je gamifikacija?

Gamifikacija je uporaba mehanike/elementov iger za ne-igralne dejavnosti. Uporablja se lahko v številnih okoljih, ki niso povezana z igrami, kot so storitve za stranke, trženje, prodaja ali izobraževalne vsebine.

Zakaj je gamifikacija pomembna za službo za podporo uporabnikom?

Uporaba gamifikacije v storitvah za stranke lahko poveča sodelovanje agentov, spodbuja zdravo konkurenco med skupinami in posamezniki, poveča produktivnost in spodbuja sodelovanje za doseganje skupnega cilja.

Gamifikacija izkorišča naravne nagnjenosti ljudi k tekmovalnosti, kar lahko izboljša učinkovitost. Ker je služba za pomoč uporabnikom ponavljajoče se in zahtevno delo, je potrebno agente motivirati, jim priznati in pripisati zasluge, da lahko še naprej delujejo na visoki ravni.

Katere funkcije gamifikacije ponuja LiveAgent?

Funkcije gamifikacije LiveAgent-a so zasnovane tako, da pohvalijo, motivirajo, zabavajo, povečajo produktivnost in spodbujajo sodelovanje v skupinah.

Nagrade in značke

LiveAgent ponuja privzete značke, ki temeljijo na oceni uspešnosti posameznega agenta v zadnjih 7-ih dneh. Če niste ljubitelj privzetih značk, jih lahko prilagodite svojim željam.

Funkcije igranja - Nagrade in značke - LiveAgent
Značke igamifikacije

Tu je seznam naših trenutnih privzetih značk:

  • Traffic controller – dodeljena agentu, ki prenaša največ zahtevkov.
  • Siesta – dodeljena agentu, ki je imel najdaljše odmore.
  • Rebel without a cause – dodeljena agentu, ki je prejel najbolj negativne ocene.
  • Inspector – dodeljena agentu z najdaljšim povprečnim časom ogleda zahtevka.
  • Speedy Gonzales – Dodeljeno agentu, ki se je najhitreje odzval na zvoneče klepete.
  • Rewarded – podeljena agentu z najbolj pozitivnimi ocenami.
  • Coffee – dodeljena agentu, ki si vzame največ odmorov.
  • Novelist – dodeljena agentu, ki je dan prej napisal najdaljši odgovor na zahtevek.
  • Tagger – dodeljena agentu, ki je označil večino zahtevkov.
  • Quatrefoil – Ta značka je dodeljena naključno in se pojavlja zelo redko. Govori se, da prinaša srečo. Medtem ko imate to značko, vam bodo stranke postavljale le preprosta vprašanja 🙂
  • Express – dodeljena agentu, ki ima najkrajši čas ogleda zahtevka.
  • Hard worker – dodeljena agentu, ki je največ časa preživel na spletu.
  • Chatty – dodeljena agentu, ki je imel najdaljšo sejo klepeta v živo prejšnji dan.
  • Cleaner – dodeljena agentu, ki razreši/izbriše največ zahtevkov.
  • Talkative – dodeljena agentu, ki je imel najdaljši klic prejšnji dan
Lestvica najboljših

Ravni

Ravni so zabavni naslovi, ki so prikazani ob imenu vsakega agenta. Spodbujajo zdravo konkurenco in motivirajo vsakega posameznika, da doseže naslednjo stopnjo. Sčasoma se dosežejo ravni, ki določajo trenutne spretnosti vaših agentov. Ko je nivo dosežen, je trajen, kar pomeni, da ga ni mogoče izgubiti zaradi neaktivnosti.

Ravni gamifikacije - LiveAgent
Ravni gamifikacije

Trenutno LiveAgent ponuja 12 vnaprej pripravljenih stopenj. Popolnoma jih je mogoče prilagoditi, tako da, če želite ustvariti svoje osebne ravni, ki ustrezajo kulturi vašega podjetja, to lahko storite.

Merila uspešnosti in lestvice najboljših

Merila uspešnosti in lestvice najboljših prikazujejo dosežke vašega agenta neposredno na nadzorni plošči LiveAgent. Ogledate si lahko meritve, na primer, kako dolgo je vsak agent na spletu, na koliko sporočil se je odzval, koliko klicev je opravil, prodajo itd.

Merila uspešnosti so odličen motivator, saj vašim agentom v realnem času omogočijo vpogled v njihovo uspešnost v primerjavi s kolegi. Če agent vidi, da zaostaja, bo verjetno začel proaktivno izboljševati svojo uspešnost.

Lestvica najboljših
Lestvica najboljših za ravni

Dodatne funkcije, s katerimi lahko vaši agenti ostanejo produktivni

LiveAgent je bil ustvarjen z mislijo na produktivnost in timsko delo. Glavni cilj je bil ustvariti izdelek, ki olajša delo podpornim agentom – z ustvarjanjem orodij, ki ustvarjajo učinkovitejši potek dela. Poleg funkcij gamifikacije so tu še druge funkcije LiveAgent, s katerimi bo vaše delo še bolj učinkovito;

Interni klepet

Mehurčki namenjeni klepetu

Notranji klepeti omogočajo agentom v službi za podporo uporabnikam, da med seboj klepetajo neposredno znotraj storitve  LiveAgent. Tako omogočajo agentom, da se posvetujejo s svojimi kolegi, ne da bi morali zapustiti aplikacijo.

Agenti lahko klepetajo, prosijo za pomoč, pošiljajo priloge in si medsebojno pošiljajo povezave do zahtevkov s klikom, ki prejemnika usmerjajo na zadevni zahtevek.

Interni klic

Telefon s ponavljajočim se klicem v oblačku za klepet

Interni klici, tako kot interni klepeti, omogočajo agentom za podporo medsebojno klicanje prek aplikacije LiveAgent. Če agenti potrebujejo pomoč pri določenem zahtevku, lahko sprožijo interni klic neposredno iz vmesnika zahtevka.

Pravila avtomatizacije

Gamifikacija v službi za pomoč uporabnikom

LiveAgent ponuja tri vrste pravil avtomatizacije – čas, dejanje in SLA.

  • Časovna pravila so časovno pogojena in se izvajajo, če so izpolnjeni pogoji. Časovna pravila se običajno uporabljajo za vsakdanja in ponavljajoča se opravila, kot so čiščenje, spremljanje e-pošte in opomniki, reševanje zahtevkov itd. Kot primer lahko nastavite pravilo, ki samodejno pošlje povratno sporočilo vsaki stranki 24 ur po tem, ko smo rešili njihovo poizvedbo.
  • Pravila, ki jih sprožijo dejanja, izvajajo vnaprej določena dejanja, če so izpolnjeni njihovi pogoji. Kot primer lahko nastavite pravilo, ki bo samodejno usmerjalo vse zahtevke z besedami “naročnina”, “nadgradnja” in “plačilo” v prodajni oddelek.
  • Pravila SLA tesno sodelujejo z gumbom za rešitev, da se zagotovi, da se na zahtevke, ki so vezane na sporazume o ravni storitev, pravočasno odgovori.

Vnaprej določeni odzivi

Vnaprej določeni odziv

Vnaprej določeni odzivi omogočajo agentom, da ustvarijo vnaprej določene odgovore na pogosta vprašanja. Ko so ti odzivi shranjeni v sistem, jih agenti lahko uporabijo za odgovore na poizvedbe strank iz klepeta v živo, e-pošte in portala strank. Potreben je le en klik!

Univerzalna mapa

Gamifikacija v službi za pomoč uporabnikom

Naša univerzalna mapa univerzalna mapa Prejeto omogoča enostavno opravljanje več opravil. Agenti se lahko osredotočijo na odgovor na več zahtevkov z različnih kanalov hkrati. Na primer, agent lahko odgovori na več klepetov v živo, hkrati pa napiše dolg e-poštni odgovor. Kako? Z našo funkcijo zavihkov z več karticami

Hibridni vstopnični sistem

Gamifikacija v službi za pomoč uporabnikom

Hibridni vstopnični tok vam omogoča, da spremljate strankino potovanje po stikih/reševanju težav po različnih kanalih, medtem ko ostanete v isti niti zahtevkov. Če se stranka, ki ji pomagate, sklicuje na prejšnji pogovor z drugim agentom, jo lahko preprosto poiščete v hibridni niti.

CRM

Upravljanje odnosov s strankami

LiveAgent ima vgrajen CRM neposredno znotraj univerzalne mape “Prejeto”. Med klepetom s stranko v realnem času si lahko ogledate njene podatke, pretekle zahtevke, nakupe in vse druge dodatne informacije, ki ste jih zbrali. Poleg tega lahko podatke o CRM urejate in posodabljate sproti.

Integracije tretjih oseb

Integracija

LiveAgent se integrira z več kot  40 neodvisnimi aplikacijami, kot so MailChimp, PipeDrive, Braintree, Shopify, GoDaddy, Nicereply in drugimi. Z integracijo aplikacij, ki jih dnevno uporabljate, v LiveAgent lahko dostopate do vsebine vsake aplikacije in delate, ne da bi zapustili službo za pomoč.

Če na primer uporabljate PipeDrive in želite dodati nov posel v svoj cevovod, lahko to storite neposredno v LiveAgentu. Preprosto morate odpreti kontaktno kartico stika ali polje z informacijami o zahtevku in klikniti ikono PipeDrive. Ko kliknete ikono, boste lahko dodali nove ponudbe ali uredili obstoječe vrednosti poslov.

Z integracijo aplikacij, ki jih dnevno uporabljate z LiveAgent, boste na koncu prihranili čas – pomislite na manj klikanja, manj prijav in manj zavihkov.

Kako nastaviti gamifikacijo

Če potrebujete pomoč pri nastavitvi igranja v računu LiveAgent, sledite korakom, opisanim v tem videoposnetku ali pa sledite spodnjim korakom.

  1. Kliknite Konfiguracija> Sistem> Gamifikacija
  2. Pomaknite se do zavihka značk za urejanje značk (ime, slika, opis)
  3. Kliknite jeziček ravni, da uredite ravni, dodate nove ravni in uredite pogoje

Kako lahko vaše podjetje izkoristi funkcije gamifikacije?

Večja produktivnost

Poročilo o sreči - gamifikacija v službi za podporo uporabnikom

Ljudje smo naravno tekmovalni in funkcije gamifikacije v LiveAgentu uporabljajo to človeško lastnost za povečanje produktivnosti na delovnem mestu. Ko se bo en agent začel odlikovati, si bodo drugi prizadevali slediti. Posledično bo celotna ekipa še naprej motivirala drug drugega, da bo delala bolje in učinkoviteje.

Boljša morala

Zadovoljna stranka klepeta

Visoka morala pomeni energičen duh. Kadar imajo ekipe za pomoč strankam visoko moralo, se spodbujajo, so srečni in pripravljeni pomagati drug drugemu. Funkcije gamifikacije lahko povečajo moralo ekipe, ker zagotavljajo zadovoljstvo zaradi dokončanja “nalog”, izravnave in zasluženja značk/nagrad.

Na splošno je visoka morala motivacija, ker agentom za podporo strankam daje občutek, da prispevajo k nečemu večjemu, kar daje njihovemu delu večji pomen.

Vrhunska storitev

Gamifikacija v službi za pomoč uporabnikom

Uporaba ravni, značk, nagrad in lestvic najboljših lahko vašim agentom pomaga do boljših storitev za vaše stranke. Kako? Če zastopniki vedo, da lahko hitreje dosežejo višjo raven, tako da neprestano prejemajo pozitivne ocene in strankam zagotavljajo dobro obveščene in hitre odgovore, bodo verjetno zagotovili tovrstne storitve. Verjetneje je tudi, da se bodo še naprej izboljševali in na koncu postali boljši pri svojem delu, hkrati pa bodo pridobili edinstvene veščine.

Več inovacij

Gamifikacija v službi za pomoč uporabnikom

Ko postavite tedenske timske izzive, je verjetneje, da bodo agenti sodelovali pri reševanju zapletenih problemov. Različna stališča, spretnosti in ozadja lahko prinesejo nove rešitve obstoječih težav.

Srečnejše stranke

Gamifikacija v službi za pomoč uporabnikom

Bolj kot so vaši agenti učinkoviti pri reševanju problemov, bolj srečne so stranke. Če dobro pomislite, je končni cilj stranke, da težave vedno reši čim hitreje in učinkoviteje. Ko jim dodelijo predstavnika za podporo strankam, ki zagotavlja dobro obveščeno, hitro in osebno prilagojeno storitev, bodo zagotovo prijetno presenečeni in bodo vaše podjetje zelo cenili.

Ready to make customer support a game?

Try LiveAgent today. Our free 14-day trial allows you to unleash LiveAgent's full potential -- gamification included. Create your own badges, levels, and benchmarks today!

Free Trial

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico