Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Okta Help kontakti za pomoč

Okta Help kontakti za pomoč

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Okta. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Okta. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Okta in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Okta stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

Okta kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke Okta po e-pošti

Okta Podpora preko e-pošte

info@okta.com

Klepetajte s predtavnikom podjetja Okta

Okta Podpora preko klepeta v živo

N/A

Pokličite podporo Okta

Okta Podpora preko klicnega centra

+1 (800) 425-1267

Kontakti podpore za družbene medije

Okta Instagram

Okta Instagram

instagram.com/oktainc/

Okta Facebook Stran

Okta Facebook Stran

facebook.com/Okta/

Okta Twitter

Okta Twitter

twitter.com/okta

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

Okta Pogoji in določila

Okta Pogoji in določila

N/A

Okta Politika zasebnosti

Okta Politika zasebnosti

N/A

Okta Varnostna politika

Okta Varnostna politika

N/A

Okta GDPR

Okta GDPR

N/A

Okta Wikipedia stran

Okta Wikipedia stran

N/A

Okta Partnerski program

Okta Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je Okta?

Okta je osnova za zanesljive povezave med ljudmi in tehnologijo.

Katere tipe podpore ponuja Okta?

Ekipa za podporo strankam Okta ponuja naslednje podporne kanale: email, klicni center, podporo na socialnih omrežjih, podporo na forumu in samopostrežno podporo.

 

Kako kontaktiram Okta?

Okta lahko kontaktirate preko email sporočil, pokličete njihovo vročo linijo ali jim pustite sporočilo na eni od platform socialnih omrežij. Alternativno lahko uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

 

Kakšen je Okta's email naslov?

Njihovo podporo lahko kontaktirate z email sporočilom na info@okta.com

Ali ima Okta klepet v živo?

Ne, Okta nima podpore s klepetom v živo.

 

Kako govorim z nekom pri Okta?

Če imate raje telefonsko podporo, lahko kontaktirate službo za pomoč +1 (800) 425-1267

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico