Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Slack. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Slack. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Slack in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Slack stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Slack je nov način komuniciranja z vašo ekipo. Je hitrejši, bolje organiziran in varnejši od e -pošte.
Slack je nov način komuniciranja z vašo ekipo. Je hitrejši, bolje organiziran in varnejši od e -pošte.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Slack ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na Slack se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto, začnete klepet z agentom v živo na njihovem spletnem mestu ali jim pustite sporočilo na eni od platform družabnih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da pošljete e -poštno sporočilo na feedback@slack.com.
Da, Slack ima podporo za klepet v živo. Pojdi na dno strani: https://slack.com/intl/en-sk/ and find the chat button.
Slack nima telefonske podpore.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih