Kontaktne informacije za podporo strankam podjetja Slack v Sloveniji
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Slack. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Slack. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Slack in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Slack stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Slack je nov način komuniciranja z vašo ekipo. Je hitrejši, bolje organiziran in varnejši od e -pošte.
Slack je nov način komuniciranja z vašo ekipo. Je hitrejši, bolje organiziran in varnejši od e -pošte.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Slack ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na Slack se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto, začnete klepet z agentom v živo na njihovem spletnem mestu ali jim pustite sporočilo na eni od platform družabnih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da pošljete e -poštno sporočilo na feedback@slack.com.
Da, Slack ima podporo za klepet v živo. Pojdi na dno strani: https://slack.com/intl/en-sk/ and find the chat button.
Slack nima telefonske podpore.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih