Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Stiki službe za pomoč Slack

Stiki službe za pomoč Slack

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Slack. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Slack. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Slack in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Slack stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

Slack kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke Slack po e-pošti

Slack Podpora preko e-pošte

feedback@slack.com

Klepetajte s predtavnikom podjetja Slack

Slack Podpora preko klepeta v živo

Gumb za klepet v živo na spletni strani

Pokličite podporo Slack

Slack Podpora preko klicnega centra

N/A

Izvedite več o izdelkih Slack

Slack Baza znanja

https://api.slack.com/

Sodelujte v forumskih razpravah skupnosti Slack

Slack Forum

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

Slack Instagram

Slack Instagram

instagram.com/slackhq/

Slack Facebook Stran

Slack Facebook Stran

facebook.com/slackhq

Slack Twitter

Slack Twitter

twitter.com/slackhq

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

Slack Pogoji in določila

Slack Pogoji in določila

N/A

Slack Politika zasebnosti

Slack Politika zasebnosti

N/A

Slack Varnostna politika

Slack Varnostna politika

N/A

Slack GDPR

Slack GDPR

N/A

Slack Wikipedia stran

Slack Wikipedia stran

N/A

Slack Partnerski program

Slack Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je Slack?

Slack je nov način komuniciranja z vašo ekipo. Je hitrejši, bolje organiziran in varnejši od e -pošte.

Kakšno podporo ponuja Slack?

Ekipa za pomoč strankam podjetja Slack ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.

Kako stopim v stik s Slack?

Na Slack se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -pošto, začnete klepet z agentom v živo na njihovem spletnem mestu ali jim pustite sporočilo na eni od platform družabnih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

Kakšen je e-poštni naslov Slack?

Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da pošljete e -poštno sporočilo na feedback@slack.com.

Ali Slack vsebuje klepet v živo?

Da, Slack ima podporo za klepet v živo. Pojdi na dno strani: https://slack.com/intl/en-sk/ and find the chat button.

 

Kako naj govorim z nekom iz Slack?

Slack nima telefonske podpore.

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico