Partner
Kaj je MySQL?
MySQL je upravljalni sistem baz podatkov, ki temelji na SQL. Večinoma se uporablja za spletne baze podatkov in lahko shranjuje informacije o razpložljivih izdelkih v vaši spletni trgovini.
Kako jih uporabljati?
Ta integracija sledi sprememb novih strank in v stolpcih ter vrsticah v vaših poizvedbah. Omogoča vam tudi kreiranje novih vrstic, upravljanje s strankami, kreiranje konverzacij in iskanje vrstic v poizvedbah.
Prednosti
- Pomaga vam imeti organiziran inventar
- Nič več preklapljanja med aplikacijami, ker je vse na enem mestu
Frequently asked questions
Kaj je MySQL?
MySQL je storitev, ki se pretežno uporablja za spletne baze podatkov. Z njim lahko varno shranite celoten inventar vaše spletne trgovine.
Kakšne so prednosti integracije MySQL v LiveAgent?
- dobite obvestila o novih strankah
- prihranite čas vašim zaposlenim z enim vmesnikom
- upravljajte z vašimi strankami preko LiveAgent
LiveAgent je spletne pomoči in podpore. Njihove storitve vključujejo sistem IT zahtevkov, storitev klepeta, programsko opremo za upravljanje storitev in opremo za pomoč uporabnikom. Ponujajo tudi različne funkcije, kot so VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema in še več. Stranke lahko stopijo v stik s prodajnimi stiki in najnovejšimi novicami Naročite se.
Odgovori na vprašanja o izdelkih/storitvah
Baza znanja je vitalnega pomena za uporabnike, ki imajo vprašanja o izdelkih in storitvah. Stranke naj bodo obveščene o možnosti samopostrežnega preverjanja, da bi olajšale navigacijo in dnevno rabo izdelka. Odličnost uporabe baze znanja s strani vaših strank pomeni manj dela za vaše storitvene agente. Študija podjetij Oracle in Forrester Consulting navaja, da je spletna samopostrežba najcenejša, saj stane le $0.10 na kontakt.
Programska oprema za upravljanje storitev
LiveAgent programska oprema ponuja celovite rešitve za IT službe za pomoč uporabnikom in storitve, vključno s sistemom IT zahtevkov, servisno službo za IT, in programska podpora. Poleg tega ponuja tudi učinkovite storitve za stranke in je najboljša programska oprema za servisne storitve za leto 2022. Med funkcijami vključujejo cenik lastnosti, integracije in alternativne rešitve, podporo strankam, VoIP telefonske sisteme, ter samopostrežno in odjemalsko podporo. Podjetje ponuja tudi demo različico.
Na spletni strani je predstavljena programska oprema LiveAgent za pomoč strankam, VoIP telefonski sistemi in samopostrežna programska oprema. Potencialni kupci se lahko naročijo na novice o novih posodobitvah in popustih. LiveAgent trenutno izdeluje nadzorno ploščo za nove registrirane uporabnike, ki bodo po končani namestitvi prejeli podatke za prijavo na svoj e-poštni naslov. Spletna stran uporablja piškotke, kar je navedeno v njihovem pravilniku o zasebnosti in piškotkih.