Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Skladnost s klicnim centrom

Opredelitev skladnosti klicnega centra

Kakšna je torej definicija skladnosti klicnega centra? Skladnost pomeni upoštevati niz pravil/ukazov. Tako v bistvu pomeni upoštevati določena pravila klicnega centra. Na primer; varnost klicnega centra in skladnost s PCI.

Varnost klicnega centra

Varnostna komponenta programske opreme klicnega centra je zelo pomembna. Vedno lahko pridemo do velike ranljivosti, kot so sistemi za upravljanje znanja, portali za vstop zaposlenih in e -pošta. Za klicni center je pomembno, da ima najnovejšo generacijo varnostnih protokolov. Tako je mogoče podatke o podjetju shraniti v virtualno podatkovno sobo. To v zameno pomaga povečati produktivnost in znižati obratovalne stroške.

Ogroženi osebni podatki

Obstajajo kršitve, ki se pojavljajo v različnih podjetjih, kot so izvajalci zdravstvenih storitev, finančne ustanove in celo v podjetjih za storitve za potrošnike. Vendar te kršitve ponavadi vplivajo na klicne centre. Klicni centri imajo običajno osebno identificirane podatke (PII), da dvakrat preverijo poverilnice klicatelja. Če so bili podatki, ki so vsebovali podatke o bančnih karticah, e -poštnih naslovih in datumu rojstva, že ušli, obstaja nevarnost, da bodo podatki o stranki v veliki meri ogroženi.

Interna grožnja

Obstaja več internih groženj varnostni politiki klicnega centra. Lahko so različnih vrst:

Zaposleni za določen čas

Vsaka ustanova ima nabor delavcev za določen čas, ki si želijo pred odhodom iz službe čim bolje izkoristiti svoj kratek delovni čas v podjetju.

Naključni klikerji

Obstajajo posamezniki, ki nehote razkrijejo podatke o strankah, kar je precej občutljivo, s klikom na zlonamerne povezave.

Zamerljivi zaposleni

Ta grožnja prihaja od uslužbenca, ki je lahko globoko zamerljiv in ga pogosto primerjajo s trojanskim konjem, ko poskušajo dostopati do občutljivih podatkov.

Interni hekerji

Te grožnje se bodo verjetno pojavile v oddelku za IT. Tu bodo pametni hekerji skušali manipulirati z ranljivostjo ali izpostavljenimi deli podatkovnega centra.

Osnovni čistilec

Te grožnje prihajajo od ljudi, ki uporabljajo USB ključe USB nalaganje keyloggerjev in druge zlonamerne programske opreme za krajo zasebnih podatkov.

Zunanja grožnja

V zadnjem času je prišlo do velikega porasta zunanjih groženj. Prizadevajo si izkoristiti nove tehnološke ranljivosti v podjetju. Kriminalci so lahko našli veliko načinov, da bi zaobšli končno tehnologijo in varnostno tehnologijo omrežja, ki se je v zadnjih nekaj letih zelo povečala. Na primer; rastoče varnostne funkcije pri debetnih in kreditnih karticah so privedle do povečanja neposrednih goljufij v mobilnih napravah.

Razlogi za izboljšanje varnosti klicnega centra

Za delo in izboljšanje varnostnega statusa klicnega centra je več razlogov.

Najbolj pogosti razlogi so:
  • Izogibajte se izgubi ugleda, zgrajenem več let
  • Potencial za zvišanje glob ali kazni zaradi neupoštevanja regulativnih standardov
  • Slaba izkušnja strank lahko privede do izgube posla
  • Nezmožnost zadrževanja zaposlenih ali razvoja podjetja
  • Možnost žrtev na družbenih medijih

Skladnost s PCI – klicni center

V vseh panogah smo videli digitalno preobrazbo, ki pa je pustila tudi luknjo na področju kibernetske varnosti. PCI-DSS (Standard varnosti podatkov industrije plačilnih kartic) je nastal kot sredstvo za izboljšanje shranjevanja podatkov o plačilih. Ta skladnost je postala zelo pomembna v našem poslu. Standard PCI se uporablja za vse sektorje, ki hranijo podatke imetnika kartice. Pomembno je za doseganje skladnosti s klicnim centrom. Če tega ne dosežejo, bi lahko prišlo do načetega ugleda, izgube posla in celo kazni, ki se začnejo do 5000 USD/mesec.

Spremembe, ki jih prinaša skladnost s standardom PCI

Doseči moramo šest ciljev, da veljamo za enega najboljših v smislu ravnanja s podatki. Svet za varnostne standarde stoji za temi cilji, ki so sledeči:

Postavitev in vzdrževanje varnega omrežja

Vse občutljive podatke je treba hraniti za strogimi požarnimi zidovi in varnostnimi kontrolami. To zagotavlja, da so nedosegljivi radovednim očem.

Razvoj programa za upravljanje ranljivosti

Programski programi morajo biti posodobljeni s protivirusnim programom.

Zaščitite podatke imetnika kartice

Šifriranje podatkov o strankah je eden prvih korakov pred shranjevanjem podatkov v našem sistemu. Pisanje informacij na papir ni več sprejeta praksa.

Uporaba močnega gesla za nadzor dostopa

Fizični dostop do podatkov imetnika kartice ne bi smel biti na voljo. Vsakemu agentu v klicnem centru je treba pred dostopom do računalnika podeliti edinstven ID.

Uporaba politike varnosti podatkov

Ta poudarek je na zagotavljanju varnosti informacij izvajalcem in zaposlenim.

Prakse, ki se jim je treba izogniti zaradi skladnosti s PCI

Obstajajo tudi klicni centri, ki izvajajo prakse, ki ogrožajo varnost – vključno z idejo branja občutljivih podatkov. Obstajajo nekatere prakse, ki jih je treba odpraviti v skladu s PCI za klicni center. To so:

Glasovne transakcije brez šifriranja

Telefonskih podatkov o imetnikih kartice ni priporočljivo zbirati. Če se tej situaciji ni mogoče izogniti, je pomembno, da uporabite tehnologijo šifriranja.

Dostop do plačilnih podatkov

Tega ne bi smeli dajati, tudi če je stranka na telefonu.

Izmenjava podatkov imetnikov kartic

Tudi agenti ne bi smeli dobiti dostopa do informacij brez ustreznih varnostnih ukrepov in upravičenega namena.

Zapisovanje občutljivih podatkov

Podatkov o imetniku kartice pod nobenim pogojem ne smete zapisati na papir.

Uporaba mobilnih naprav

To je močan način za povečanje pojavnosti uhajanja informacij.

Zaključna misel

Vodenje podjetja je zahtevna pustolovščina. Skrb za stranke na pravi način je veliko težja, kot bi si kdo mislil. Klicni centri so zagotovo prava pot za podjetja. Toda varnostna politika in močna strategija skladnosti sta obvezna za vsakogar, ki se želi na pameten način spopasti z izzivi. Upajmo, da bo ta članek močna referenca za vodstvene delavce, ki iščejo kakovostne informacije.

Odkrijte sami

Znanje je pomembno, vendar le, če se uresniči. Preizkusite vse, kar se naučite na naši akademiji, v storivi LiveAgent.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Zakaj bi morali nenehno izboljševati varnost klicnega centra?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Za delo in izboljšanje varnostnega statusa klicnega centra je več razlogov. Pogosti razlogi so, da se izognete izgubi ugleda, globam/kazni, možnosti, da postanete žrtev na SoMe, ali nezmožnosti obdržati zaposlene ali razširiti podjetje.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kakšne so možne interne grožnje klicnemu centru?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Možne interne grožnje za klicni center so lahko začasni zaposleni, naključni kliki, notranji hekerji ali osnovni čistilci.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Zakaj bi morali biti pozorni na skladnost s PCI?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Če tega ne dosežete, lahko načnete svoj ugled, izgubite podjetje in celo prejmete kazni, ki se začnejo do 5000 USD/mesec.” } }] }
Nazaj na Akademijo Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.