Kontaktni podatki za potrebe podpore strankam podjetja Trello v Sloveniji
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Trello. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Trello. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Trello in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Trello stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Trello pomaga ekipam po vsem svetu, da bolje sodelujejo.
Trello pomaga ekipam po vsem svetu, da bolje sodelujejo.
Podporna služba podjetja Trello ponuja naslednje podporne kanale: elektronska pošta preko obrazca, družbena omrežja, forum in samopostrežna podpora.
V stik s podporno službo Trello lahko stopite z elektronskim sporočilom preko obrazca ali pa jim pustite sporočilo na družbenih medijih. Lahko pa tudi uporabite njihovo bazo znanja kot samopostrežno podporo.
Trello lahko kontaktirate z izpolnjenim obrazcem. Najprej pa se morate vpisati: https://trello.com/contact#/
Ne, Trello ne ponuja klepeta v živo.
Trello nima telefonske podpore strankam.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih