Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Trello. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Trello. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Trello in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Trello stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Trello pomaga ekipam po vsem svetu, da bolje sodelujejo.
Trello pomaga ekipam po vsem svetu, da bolje sodelujejo.
Podporna služba podjetja Trello ponuja naslednje podporne kanale: elektronska pošta preko obrazca, družbena omrežja, forum in samopostrežna podpora.
V stik s podporno službo Trello lahko stopite z elektronskim sporočilom preko obrazca ali pa jim pustite sporočilo na družbenih medijih. Lahko pa tudi uporabite njihovo bazo znanja kot samopostrežno podporo.
Trello lahko kontaktirate z izpolnjenim obrazcem. Najprej pa se morate vpisati: https://trello.com/contact#/
Ne, Trello ne ponuja klepeta v živo.
Trello nima telefonske podpore strankam.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih