Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Nintendo. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Nintendo. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Nintendo in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Nintendo stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Nintendo je multinacionalno podjetje za zabavno elektroniko in video igre.
Nintendo je multinacionalno podjetje za zabavno elektroniko in video igre.
Ekipa za podporo strankam Nintendo ponuja naslednje podporne kanale: klrprt v živo, klicni center, podporo na socialnih omrežjih in forumu.
Nintendo lahko kontaktirate preko spletnega klepeta, lahko kličete klicni center za pomoč ali jim pustite sporočilo na eni od socialnih platform. Alternativno lahko uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Nintendo nima email podpore.
Da, Nintendo ima podporo v živo. Pojdite na spletno stran in poiščite gumb "Začni klepet": https://en-americas-support.nintendo.com/app/contact
Če imate raje telefonsko podporo, kličite klicni center za pomoč 1-800-255-3700
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih