Stiki in podpora za Moodle: kontaktni podatki za podporo strankam, baza znanja, sporazumi o ravni storitev in brezplačni dostop do demo različice. Moodle nima podpore po e-pošti, vendar je na voljo obrazec za kontaktiranje ekipe za pomoč strankam.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Moodle. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Moodle. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Moodle in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Moodle stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Moodle je robustna in celovita odprtokodna platforma za učenje z nalogo opolnomočenja učiteljev za izboljšanje našega sveta.
Moodle je robustna in celovita odprtokodna platforma za učenje z nalogo opolnomočenja učiteljev za izboljšanje našega sveta.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Moodle ponuja naslednje kanale podpore: podporo za družabne medije, forum in samopostrežno podporo.
Na Moodle se lahko obrnete tako, da jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Moodle nima podpore po e -pošti. Lahko jih kontaktirate tako, da izpolnite obrazec: https://moodle.com/contact/other-enquiries/ .
Ne, Moodle ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Moodle nima telefonske podpore.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih