Stiki in kanali za pomoč strankam podjetja Weebly vključujejo e-pošto, klepet v živo, klicni center, forum in bazo znanja.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Weebly. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Weebly. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Weebly in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Weebly stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
https://www.weebly.com/app/help/intg/contact-pages/account-recovery
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
https://get.weebly.com/affiliates/
Weebly je e-trgovina & amp; storitveno podjetje. Brezplačen graditelj spletnih mest Weebly olajša ustvarjanje spletnega mesta, spletnega dnevnika ali spletne trgovine.
Ekipa za podporo strankam podjetja Weebly ponuja naslednje podporne kanale: e-pošto, podporo za družabne medije, podporo za forume in samopostrežno podporo.
Na Weebly se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -poštno sporočilo ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na Weebly se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec: https://www.weebly.com/app/help/intg/contact-pages/account-recovery
Ne, Weebly ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Weebly nima telefonske podpore za stranke.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.