Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Stiki v službi za pomoč uporabnikom Adobe

Stiki v službi za pomoč uporabnikom Adobe

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Adobe. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Adobe. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Adobe in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Adobe stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

Adobe kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Kontaktirajte podporo za stranke Adobe po e-pošti

Adobe Podpora preko e-pošte

https://www.adobe.com/about-adobe/contact.html

Klepetajte s predtavnikom podjetja Adobe

Adobe Podpora preko klepeta v živo

N/A

Pokličite podporo Adobe

Adobe Podpora preko klicnega centra

N/A

Sodelujte v forumskih razpravah skupnosti Adobe

Adobe Forum

N/A

Kontakti podpore za družbene medije

Adobe Instagram

Adobe Instagram

instagram.com/adobe/

Adobe Facebook Stran

Adobe Facebook Stran

facebook.com/Adobe/

Adobe Twitter

Adobe Twitter

twitter.com/adobe

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

Adobe agenti za podporo običajno odgovorijo na elektronsko pošto v roku 1 dan .

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

Adobe agenti za klepet v živo se običajno odzovejo v roku 15 minut .

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

Adobe prestavniki klicnega centra običajno prevzamejo klice v roku 15 minut .

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

Adobe Pogoji in določila

Adobe Pogoji in določila

N/A

Adobe Politika zasebnosti

Adobe Politika zasebnosti

N/A

Adobe Varnostna politika

Adobe Varnostna politika

N/A

Adobe GDPR

Adobe GDPR

N/A

Adobe Wikipedia stran

Adobe Wikipedia stran

N/A

Adobe Partnerski program

Adobe Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je Adobe?

Adobe je programska oprema kot storitveno podjetje. Adobe je ameriško multinacionalno podjetje za računalniško programsko opremo. V preteklosti se je osredotočalo na ustvarjanje večpredstavnostnih in ustvarjalnih programskih izdelkov, z novejšim napadom na programsko opremo za digitalno trženje.

 

Kakšno podporo ponuja Adobe?

Ekipa za podporo strankam podjetja Adobe ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, podporo za družbene medije in samopostrežno podporo.

Kako stopim v stik z Adobe?

Lahko se obrnete na skupino za podporo Adobe, tako da izpolnite obrazec za pomoč in jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

Kakšen je e-poštni naslov Adobe?

Lahko se obrnete na njihovo podporo, tako da izpolnite obrazec za pomoč - https://www.adobe.com/about-adobe/contact.html

Ali Adobe vsebuje klepet v živo?

No, Adobe ne vsebuje podpore za klepet v živo.

Kako naj govorim z nekom iz Adobe?

Adobe ne vsebuje podpore za klepet v živo.

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico