Kontaktne informacije za ekipo za pomoč strankam podjetja Twilio v Sloveniji.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Twilio. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Twilio. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Twilio in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Twilio stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Twilio omogoča razvijalcem programske opreme klicati in sprejemati klice, pošiljati in sprejemati SMS sporočila ter izvajati druge komunikacijske funkcije.
Twilio omogoča razvijalcem programske opreme klicati in sprejemati klice, pošiljati in sprejemati SMS sporočila ter izvajati druge komunikacijske funkcije.
Podporna služba podjetja Twilio ponuja naslednje podporne kanale: klicni center, družbena omrežja in samopostrežno podporo.
Podjetje Twilio lahko kontaktirate s klicem na njihovo številko, ali pa jim pustite sporočilo na enem od družbenih omrežij. Če pa imate raje samopostrežno podporo, pa lahko uporabite njihovo bazo znanja.
Twilio ne ponuja podpore preko elektronske pošte.
Ne, Twilio ne ponuja podpore preko klepeta v živo..
Če imate raje podporo preko telefona, jih lahko pokličete na +1 415-227-9968
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih