Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Zillow. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Zillow. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Zillow in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Zillow stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Zillow na novo razmišlja o tem, kako ljudje kupujejo, najemajo in prodajajo domove, ter jim daje moč s podatki in storitvami.
Zillow na novo razmišlja o tem, kako ljudje kupujejo, najemajo in prodajajo domove, ter jim daje moč s podatki in storitvami.
Ekipa za podporo strankam podjetja Zillow ponuja naslednje kanale podpore: e-poštno sporočilo preko obrazca, podporo za družbene medije in samopostrežno podporo.
Na Zillow se lahko obrnete tako, da jim pošljete e-pošto prek obrazca ali pa jim pustite sporočilo na eni od platform družabnih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Z izpolnitvijo obrazca se lahko obrnete na Zillow: https://zillow.zendesk.com/hc/en-us/requests/new
Ne, Zillow nima podpore za klepet v živo.
Zillow nima telefonske podpore za stranke.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih