Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ali iščete alternativo OTRS?

Če iščete alternativo OTRS, preizkusite LiveAgent še danes. LiveAgent je programska oprema za podporo strankam z inteligentnim upravljanjem storitev in številnimi skupnimi funkcijami, primernimi za upravljanje storitev v podjetju in storitev za stranke.

Bodite efektivni med delovnim časom in s prilagodljivimi rešitvami zagotovite odlične storitve strankam in podporo servisne ekipe. Upravljanje zahtevkov za podporo, časovno sledenje, zgodovina zahtevkov za podporo, klepet v realnem času na mobilnih napravah, in še več nujno potrebnih poslovnih orodij so lahko vaši po zelo dostopni ceni.

Nadaljujte z branjem, če želite izvedeti, kakšne so zmožnosti upravljanja nalog in druge ključne lastnosti storitve LiveAgent.  Ali pa izkoristite naš 14-dnevni brezplačni preizkus.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Enotna platforma za intuitivno upravljanje nalog in podporo uporabnikom

LiveAgent si po najboljših močeh prizadeva izpolniti vaše poslovne zahteve z bogatimi funkcijami. To vključuje upravljanje z zaposlenimi, čas & prisotnost, ter druge vodstvene naloge, hkrati pa zagotavlja najboljše orodje za podporo strankam.

Delo opravite le iz enega nabiralnika vhodne pošte

Upravljanje zahtevkov za podporo je ključno orodje za potek dela, ki v eni dohodni mapi obravnava vsa dohodna  e-poštna sporočila, klepet v živo, družabna omrežja in komunikacijo klicnega centra. Ustvarite lahko tudi portal za stranke, da z ene same platforme zberete bazo znanja podjetja v člankih

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent
Time report in Help desk software - LiveAgent

Lažji potek dela, ki prihrani vaš čas

Prihranite čas svoje ekipe in ustvarite močne procese v podjetju z intuitivnimi poteki dela. Poleg sistema za zahtevke za podporo, LiveAgent ponuja še veliko digitalnih delovnih tokov, kot so oznakefiltriranje, gamifikacija & priponkenadzor omrežja in druge funkcije, ki omogočajo uspešno poslovanje.

Rešitev za podporo strankam z večkanalnim upravljanjem zahtevkov za podporo

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Ustvarite osebno povezavo prek klepeta v realnem času

Različne alternative se odlično odrežejo s svojo programsko opremo za podporo strankam, vendar vam ne morejo vsi zagotoviti pripomočka za klepet v realnem času. LiveAgent ima najhitrejšega s hitrostjo klepeta 2,5 sekunde.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent
Live chat connections

Pripravite se na zadovoljne stranke

Oceno zadovoljstva strank in upravljanje s storitvami za stranke lahko enostavno izboljšate tako, da na svojo spletno stran namestite preprost gumb za klepet v realnem času. Stranke, ki brskajo po vaši spletni strani, lahko kadar koli preprosto kliknejo in poklepetajo z vašimi agenti.

Uživajte v svojem delu s pravimi funkcijami

V kombinaciji s funkcijami, kot so časovno sledenje, pogled tipkanja v realnem času, gamifikacija in druge funkcije doprinosa zaposlenih, vam LiveAgent zagotavlja, da lahko z eno programsko opremo za upravljanje strank storite kar koli.

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Klepet v živo za nudenje odlične storitve strankam

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Funkcije in integracije za učinkovito podporo strankam

Izkoristite nujno potrebna poslovna orodja in naredite več v svojem delovnem času. Vsako orodje v programu LiveAgent je podprto z učinkovitimi skupnimi funkcijami, ki delujejo na različnih platformah in s katerimi uspešna podjetja povečujejo stopnjo zadovoljstva strank.

Odlično upravljanje poteka dela

Poročanje o storitvah, razporejanje zaposlenih, nadzor omrežja in druge vodstvene naloge je mogoče enostavno uporabiti v uporabniku prijaznem vmesniku prek intuitivnega poteka dela. Ta digitalni potek dela lahko obravnava vse zahteve strank in upravljanje vgrajenega samopostrežnega portala.

Agents in Help desk software - LiveAgent
Website visitor tracking feature in Help desk software - LiveAgent

Tu smo, da vam pomagamo kadarkoli

Poleg tega skrbimo tudi za to, da naši uporabniki ostanejo zadovoljni. Zato se lahko obrnete na nas 24 ur na dan 7 dni v tednu, če imate kakršna koli vprašanja, ki jih ne morete razrešiti, mi pa se bomo potrudili, da vam bomo pomagali, kadar koli boste potrebovali našo pomoč. Pokličite nas ali pa nam pišite, ko se pojavi potreba.

Zadovoljni uporabniki obravnavajo zahteve strank s storitvijo LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke za podporo in avtomatizacijo, ki nam omogočajo nudenje izjemne podpore našim strankam.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Ali ste ga pripravljeni preizkusiti brezplačno?

Pričnite z brezplačno 14-dnevno preizkusno različico še danes ali pa si oglejte naš cenovni načrt, da ugotovite, kateri najbolje ustreza vašim poslovnim procesom. Preverite tudi dodatne vire in uporabnost storitve LiveAgent kot tudi inteligentne programske opreme za upravljanje storitev.

Ali smo izpolnili vaše poslovne zahteve? Kliknite spodnji gumb in pričnite uporabljati LiveAgent še danes.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico