Iščete alternativo za OTRS?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa OTRS na trgu.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev    
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Če iščete alternativo OTRS, preizkusite LiveAgent še danes. LiveAgent je programska oprema za podporo strankam z inteligentnim upravljanjem storitev in številnimi skupnimi funkcijami, primernimi za upravljanje storitev v podjetju in storitev za stranke. Bodite efektivni med delovnim časom in s prilagodljivimi rešitvami zagotovite odlične storitve strankam in podporo servisne ekipe. Upravljanje zahtevkov za podporo, časovno sledenje, zgodovina zahtevkov za podporo, klepet v realnem času na mobilnih napravah, in še več nujno potrebnih poslovnih orodij so lahko vaši po zelo dostopni ceni. Nadaljujte z branjem, če želite izvedeti, kakšne so zmožnosti upravljanja nalog in druge ključne lastnosti storitve LiveAgent.  Ali pa izkoristite naš 14-dnevni brezplačni preizkus.
  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022

Primerjava OTRS in LiveAgent na prvi pogled

Funkcije Liveagent OTRS
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice.
OTRS ponuja vstopnice.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
OTRS ponuja klepet v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
OTRS ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
OTRS ponuja samopostrežni portal.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
OTRS ponuja integracijo Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
OTRS ponuja integracijo s Twitterjem.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
OTRS ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
OTRS ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
OTRS ponuja bazo znanja.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
OTRS ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
OTRS ponuja avtomatizacijo in pravila.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
OTRS ponuja funkcije API-ja.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
OTRS ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
OTRS ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
OTRS ne ponuja neomejene zgodovine.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
OTRS ne ponuja neomejenih spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
OTRS ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
OTRS ne ponuja neomejenih vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
OTRS ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
OTRS ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Enotna platforma za intuitivno upravljanje nalog in podporo uporabnikom

LiveAgent si po najboljših močeh prizadeva izpolniti vaše poslovne zahteve z bogatimi funkcijami. To vključuje upravljanje z zaposlenimi, čas & prisotnost, ter druge vodstvene naloge, hkrati pa zagotavlja najboljše orodje za podporo strankam.

Delo opravite le iz enega nabiralnika vhodne pošte

Upravljanje zahtevkov za podporo je ključno orodje za potek dela, ki v eni dohodni mapi obravnava vsa dohodna  e-poštna sporočila, klepet v živo, družabna omrežja in komunikacijo klicnega centra. Ustvarite lahko tudi portal za stranke, da z ene same platforme zberete bazo znanja podjetja v člankih
Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent
Time report in Help desk software - LiveAgent

Lažji potek dela, ki prihrani vaš čas

Prihranite čas svoje ekipe in ustvarite močne procese v podjetju z intuitivnimi poteki dela. Poleg sistema za zahtevke za podporo, LiveAgent ponuja še veliko digitalnih delovnih tokov, kot so oznakefiltriranje, gamifikacija & priponkenadzor omrežja in druge funkcije, ki omogočajo uspešno poslovanje.

Rešitev za podporo strankam z večkanalnim upravljanjem zahtevkov za podporo

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Ustvarite osebno povezavo prek klepeta v realnem času

Različne alternative se odlično odrežejo s svojo programsko opremo za podporo strankam, vendar vam ne morejo vsi zagotoviti pripomočka za klepet v realnem času. LiveAgent ima najhitrejšega s hitrostjo klepeta 2,5 sekunde.
Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent
Live chat connections

Pripravite se na zadovoljne stranke

Oceno zadovoljstva strank in upravljanje s storitvami za stranke lahko enostavno izboljšate tako, da na svojo spletno stran namestite preprost gumb za klepet v realnem času. Stranke, ki brskajo po vaši spletni strani, lahko kadar koli preprosto kliknejo in poklepetajo z vašimi agenti.

Uživajte v svojem delu s pravimi funkcijami

V kombinaciji s funkcijami, kot so časovno sledenje, pogled tipkanja v realnem času, gamifikacija in druge funkcije doprinosa zaposlenih, vam LiveAgent zagotavlja, da lahko z eno programsko opremo za upravljanje strank storite kar koli.
Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Klepet v živo za nudenje odlične storitve strankam

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Funkcije in integracije za učinkovito podporo strankam

Izkoristite nujno potrebna poslovna orodja in naredite več v svojem delovnem času. Vsako orodje v programu LiveAgent je podprto z učinkovitimi skupnimi funkcijami, ki delujejo na različnih platformah in s katerimi uspešna podjetja povečujejo stopnjo zadovoljstva strank.

Odlično upravljanje poteka dela

Poročanje o storitvah, razporejanje zaposlenih, spremljanje omrežja in druga vodstvena opravila je mogoče enostavno izvajati z uporabniku prijaznega vmesnika prek intuitivnih delovnih tokov. Ti digitalni delovni tokovi lahko obravnavajo vse zahteve strank in upravljajo vgrajen samopostrežni portal.

Agents in Help desk software - LiveAgent
Website visitor tracking feature in Help desk software - LiveAgent

Tu smo, da vam pomagamo kadarkoli

Poleg tega skrbimo tudi za to, da naši uporabniki ostanejo zadovoljni. Zato se lahko obrnete na nas 24 ur na dan 7 dni v tednu, če imate kakršna koli vprašanja, ki jih ne morete razrešiti, mi pa se bomo potrudili, da vam bomo pomagali, kadar koli boste potrebovali našo pomoč. Pokličite nas ali pa nam pišite, ko se pojavi potreba.

Prihranite več z LiveAgentom

Zadovoljni uporabniki obravnavajo zahteve strank s storitvijo LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke za podporo in avtomatizacijo, ki nam omogočajo nudenje izjemne podpore našim strankam.

black Slido logo
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Ponudbe WebMaster

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • Skupina TAZAR

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Izdelki CSI

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Ali ste ga pripravljeni preizkusiti brezplačno?

Pričnite z brezplačno 14-dnevno preizkusno različico še danes ali pa si oglejte naš cenovni načrt, da ugotovite, kateri najbolje ustreza vašim poslovnim procesom. Preverite tudi dodatne vire in uporabnost storitve LiveAgent kot tudi inteligentne programske opreme za upravljanje storitev. Ali smo izpolnili vaše poslovne zahteve? Kliknite spodnji gumb in pričnite uporabljati LiveAgent še danes.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
Povezani članki zAlternativa OTRS
Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

To solve button

Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

How to automatically assign a ticket to agent after reply

Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it

Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

How does the chat routing work?

Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

Usposobite svoje ekipe o osnovah komunikacije s strankami. Zgodbe o izkušnjah strank o Le Louvru. Inovacijska in Strategija, ki obkroža uporabniško izkušnjo.

Več o tem

Usposobite svoje ekipe o osnovah komunikacije s strankami. Zgodbe o izkušnjah strank o Le Louvru. Inovacijska in Strategija, ki obkroža uporabniško izkušnjo.

Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

Areto System

Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico