• Predloge
  • Predloge e-pošte, ki jo morate prebrati

Predloge e-pošte, ki jo morate prebrati

Včasih se pojavi novica ali obvestilo, ki je tako pomembno, da ga lahko označite kot informacijo, ki jo morate prebrati. To je lahko posodobitev vašega podjetja, trenutna situacija ali izjava o enem od vaših izdelkov ali storitev.

Ker se vam zdijo te informacije tako pomembne, je eden najboljših načinov, da jih delite, pošiljanje e-poštnih sporočil, ki jih morate prebrati. Te bi lahko bodisi poslali na vaš celoten e-poštni seznam ali pa jih usmerili samo na določene ustrezne segmente (upamo, da je vaša uporabniška baza podatkov segmentirana!).

E-pošta je učinkovit način za širjenje novic, ki jih je treba prebrati, saj je še vedno priljubljen način komuniciranja. Večina ljudi uporablja e-pošto vsak dan in pusti svoje nabiralnike odprte, tako da bodo kmalu po tem, ko bo poslano, izpostavljeni vašemu sporočilu. Poleg tega lahko preverite stopnjo odprtosti, da ugotovite, koliko prejemnikov dejansko bere pomembne informacije, ki ste jih želeli deliti z njimi.

S tem znanjem se boste zavedali, kako učinkovita so vaša e-poštna sporočila, ki jih morate prebrati. Na primer, če je stopnja odprtosti nizka, morate povečati učinek svojih sporočil tako, da napišete vrstice z zadevo, ki bolje izstopajo v prenatrpanih nabiralnikih.

Predloge e-pošte, ki jo morate prebrati
Googlova predloga e-pošte, ki jo morate prebrati

Kaj pravzaprav je e-pošta, ki jo morate prebrati?

Vsako e-pošto, ki vsebuje ali usmerja na objavo, za katero menite, da je bistveno branje, se lahko razvrsti kot e-poštno sporočilo, ki ga morate prebrati. Za razliko od drugih vsebinskih e-poštnih sporočil, kot so glasila, e-poštna sporočila, ki jih je treba prebrati, nimajo fiksnega urnika. Pošiljajo se le, kadar je to potrebno.

Če je izjava, ki jo morate podati, kratka, je mogoče takšne podatke vključiti v telo samega e-poštnega sporočila. Če pa je posodobitev daljša ali zaradi oblike ni primerna za branje iz nabiralnikov prejemnikov, je morda bolje, da jo pošljete kot prilogo sporočilu. Pošljete lahko tudi e-poštno sporočilo, ki ga morate prebrati, ki na kratko razloži zadevo in vključuje povezavo do druge spletne lokacije, kjer je mogoče dostopati do celotnega besedila, ki ga morate prebrati.

Prilagajanje e-poštne predloge
Prilagodite e-poštne predloge v LiveAgentu

Obvezne vrstice zadeve e-pošte

  • Pomembna posodobitev [company] znotraj
  • Obvezno branje: izjava o [issue]
  • Priložena je pomembna posodobitev podjetja [company].
  • Novice o [issue] poleg tega sporočila
  • Obiščite naše [website/blog/other sources] za pomembno obvestilo
  • Izjava [company] o [issue]: sledite povezavi znotraj

Predloge e-pošte, ki jo morate prebrati

Predloge e-pošte, ki jo morate prebrati 1 – obvestilo v telesu sporočila


Dear [name],

As one of our valued subscribers, we thought that you would like to be informed about the most recent developments at [company].

We consider the following important [new/updates/changes] to be essential information for all of our existing clients:

Announcement 1
Announcement 2
Announcement 3

Thanks for reading, and don’t hesitate to get in touch if you have any questions regarding this announcement or any other issues.

King regards,
The [company] team

Predloge e-pošte, ki jo morate prebrati 2 – priložena izjava


Hello [name],

Have you heard the important news about [issue]?

We have made a full statement in the document that is attached to this email.

Your understanding at this time is much appreciated, and your business is valued as always.

I’d be happy to provide more information if required, just let me know by replying to this email.

Best wishes,
[Name], [position] at [company]

Predloge e-pošte, ki jo morate prebrati 3 – povezava do zunanjega vira


Hi [name],

We have some important [news/updates/changes] that we thought you would like to be informed about.

The complete announcement can be found on our [website/blog/other sources] here [link].

Here are some of the key pieces of information that you will find in our announcement.

Statement 1
Statement 2
Statement 3…

Please feel free to ask any questions that you might have regarding this matter, or anything else.

Best,
[Name] from [company]

Pogosto zastavljena vprašanja

Kako pogosto lahko pošiljam e-poštna sporočila, ki jih je treba prebrati?

E-poštna sporočila, ki jih morate prebrati, lahko pošljete vsakič, ko imate pomembno posodobitev, za katero menite, da bi jo morale videti vse vaše stranke. Da bi zagotovili, da novice dosežejo čim več oseb in da bi dejansko spremljali odprte tečaje (da bi vedeli, ali prejemniki zares berejo obvestila ali ne), je treba ta sporočila poslati kot ločeno e-pošto od druge vsebine.

Kot taki ne bodo imeli rednega urnika objav, kot običajno imajo različna e-poštna sporočila z vsebino. Namesto tega morate določiti, kdaj je e-poštno sporočilo, ki ga morate prebrati, potrebno, in če ugotovite, da pošiljate preveč, je vaša klasifikacija tega, kar velja za bistvene novice, morda napačna.

Kje je mogoče objaviti izjavo, ki jo je treba prebrati?

Najboljše mesto za skupno rabo pomembne izjave je običajno v samem telesu e-pošte. To omogoča prejemnikom, da preberejo posodobitev na hiter in enostaven način, ne da bi morali klikniti povezave ali gumbe in biti preusmerjeni drugam.

Vendar pa je obvestilo morda preprosto predolgo, da bi ga vključili v besedilo e-poštnega sporočila, ali pa želite zagotoviti dodatne informacije na lokaciji, kjer jih je mogoče trajno najti, namesto da bi se izgubili v nabiralniku. V vsakem od teh primerov bi bilo dobro poslati sporočilo s priloženim dokumentom ali povezavo do novic, ki jih je treba prebrati, objavljenih na vašem spletnem mestu, blogu ali platformah družbenih medijev.

Ali lahko interno pošljem e-pošto, ki jo morate prebrati?

Poudarek tega prispevka je na novicah, ki jih je treba prebrati kot vrsti vsebine, ki jo vaši uporabniki lahko prebavijo. Seveda pa obstajajo poslovne novice, ki jih je treba deliti samo interno. Nekatere e-poštne predloge veljajo za interne in zunanje posodobitve, vendar so nekatera obvestila primerna kot e-poštna kopija ali lokalna intranetna objava samo zato, ker bodo vsebovale zaupne informacije, ki jih ne bi smeli objavljati na svojem spletnem mestu, kjer jih je mogoče najti. javno.

Discover all that LiveAgent has to offer.

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial today. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako pogosto lahko pošiljam e-poštna sporočila, ki jih je treba prebrati?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “E-poštna sporočila, ki jih morate prebrati, lahko pošljete vsakič, ko imate pomembno posodobitev, za katero menite, da bi jo morale videti vse vaše stranke. Vendar pa morate ugotoviti, kdaj je e-poštna sporočila, ki jih morate prebrati, potrebna, in če ugotovite, da pošiljate preveč, je vaša klasifikacija tega, kar velja za bistvene novice, morda napačna.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kje je mogoče objaviti izjavo, ki jo je treba prebrati?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Najboljše mesto za skupno rabo pomembne izjave je običajno v samem telesu e-pošte. Če pa je objava predolga, bi bilo dobro poslati sporočilo s priloženim dokumentom ali povezavo.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Ali lahko interno pošljem e-pošto, ki jo morate prebrati?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Da, vendar preden pošljete e-pošto, ugotovite, ali obvestilo vsebuje zaupne podatke, da boste lahko izbrali ustrezen kanal za širjenje sporočila. Tako se boste izognili morebitnim škodljivim napakam.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico