Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kako zbirati pričevanja

Super je, če redno analizirate svoje ocene, prepoznate svoje prednosti in natančno določite svoje slabosti. Lahko si dostojno ogledate, kaj vaše podjetje dobro počne in kaj bi bilo treba izboljšati. Ko gre za slabe ocene, je rešitev precej očitna. Težave odpravite na podlagi  povratnih informacij strank.

Kaj pa pozitivne povratne informacije? Verjetno tam ni kaj popraviti. Torej, ali bi morali biti srečni in ničesar ne početi? No, ne ravno.

Net Promoter Score je meritev, ki vam omogoča spremljanje strank, ki so pripravljene deliti svoje mnenje o vašem podjetju in se takoj odzvati na njihove pomisleke ali težave. Svojo stranko vprašate, kako verjetno je, da vaše podjetje priporoči prijatelju ali sodelavcu. NPS meri zvestobo, ki obstaja med vašim podjetjem in strankami. Ko prejmete negativne povratne informacije, jih uporabite za izboljšanje. Ko pa dobite pozitivno, ste pravkar prepoznali promotorja svoje blagovne znamke.

Ti ljudje so navdušeni nad vašim izdelkom/storitvijo in predstavljajo odlično priložnost za zbiranje priporočil strank!

Ko kupci v anketi NPS izberejo 9 ali 10, je petkrat večja verjetnost, da bodo vaše podjetje napotili k prijateljem in napisali pozitivne ocene o vaših izdelkih in podjetju.

Obstaja velika verjetnost, da vaše stranke preprosto še niso pomislile, da bi napisale oceno za vaše podjetje. Ne pomislijo vsi “Ta izdelek mi je všeč, bom zdaj napisal oceno o njem! Pogosteje potrebujejo potisk. Ravno zaradi tega bi morali svojim strankam redno pošiljati ankete NPS in spremljati promotorje, da bi nato zbirali pričevanja.

Vedno se bo našla skupina kupcev, ki se ne bodo odzvali. Močan način za spremembo tega je ponujanje spodbud za pisanje kritik in izjav. Odličen način za to je ponuditi kupone za priljubljena spletna mesta, kot je Amazon. Pomembno je, da navedete, da pričakujete, da bodo napisali iskreno oceno ali izjavo, ne nujno pozitivno. Spodbuda prav tako ne bi smela biti povezana s pozitivnim značajem pregleda.

Kako pridobiti pričevanja strank?

Poglejmo, kako to storiti v praksi. V tem primeru bomo uporabili raziskave Nicereply z integracijo LiveAgent. Obstajata dva načina za zbiranje pričevanj prek NPS z Nicereplyom. Najprej bomo razložili, kako pridobiti pričevanja strank z NPS kampanjami.

Pridobite priporočila strank z distribucijsko “Kampanjo”

Začnite z ustvarjanjem računa Nicereply in nadaljevanjem z integracijo LiveAgent integration. Po tem ste pripravljeni poslati svojo prvo kampanjo NPS svojim strankam. V svojem računu odprete zavihek NPS in kliknete razporeditev “Kampanje”.

Zdaj poimenujete svoj seznam stikov in uvozite svoje stike s strankami LiveAgent (bodisi jih prilepite ali naložite datoteko). Nato lahko uredite videz kampanje tako, da ustreza vaši blagovni znamki.

Nato pojdite v nastavitve oglaševalske akcije, kjer lahko uredite ime predmeta ali pošiljatelja in razporedite svojo kampanjo.

Vaša kampanja NPS je zdaj načrtovana in bo poslana na vaš seznam stikov ob določenem datumu in času. Vse zbrane ocene in komentarje si lahko ogledate na nadzorni plošči Nicereply.

Poglej to! Vaše stranke so se odzvale na raziskavo NPS in vam poslale pozitivne povratne informacije. Kot vidite, je zraven imena stranke majhna ikona ovojnice. Ta ikona vam omogoča, da se na oceno odzovete le z enim klikom.

Ko kliknete ovojnico, bo v privzetem odjemalcu e-pošte ustvarjen nov e-poštni naslov. V tem e-poštnem sporočilu bo že definiran e-poštni naslov prejemnika.

Vse, kar morate storiti, je ustvariti sporočilo, ki bo motiviralo vaše stranke, da napišejo izjavo za vaše podjetje. Na primer, lahko zaprosite za pregled svojega podjetja na priljubljenih spletnih mestih za primerjavo programske opreme, kot so; G2Crowd, Capterra ali GetApp. Ali pa prosite stranke, da neposredno napišejo izjavo za vaše spletno mesto.

Predloga kampanjske akcije (primer):

Pridobite priporočila strank z distribucijo “Sprožilec”

Vendar obstaja še en način zbiranja priporočil uporabnikov, ki vam omogoča tudi avtomatizacijo pošiljanja nadaljnjih sporočil. Ustvarite svoj račun Nicereply, ustvarite integracijo z LiveAgent, nato pojdite na zavihek NPS v svojem računu in kliknite distribucijo “Sprožilec”. Sprožilec je avtomatizirano e-poštno sporočilo, ki stranki pošlje anketo po razrešitvi zahtevka.

V spustnem meniju izberite integracijo LiveAgent za upravljanje vedenja sprožilca v nastavitvah sprožilca. Lahko spremenite pošiljatelja in zadevo e-pošte, uredite število ur, po katerih bo poslana anketa, in še več. Pred nadaljevanjem morate shraniti spremembe in aktivirati sprožilec.

Po aktivaciji sprožilca NPS bo Nicereply začel redno pregledovati stanje vaših zahtevkov in pošiljal (določene) ankete NPS ure po rešitvi zahtevka. Ko zberete povratne informacije strank, jih boste lahko videli neposredno znotraj ocenjenega zahtevka.

Nicereply samodejno doda novo oznako zahtevka in komentar, ki določa vrednost ocene in komentar.

Zdaj vse, kar morate storiti, je, da v svojem računu LiveAgent ustvarite novo pravilo, tako da bodo nadaljnja e-poštna sporočila samodejno poslana promotorjem vaše blagovne znamke. V svojem računu LiveAgent pojdite na Konfiguracija in kliknite Avtomatizacija – Pravila – Ustvari. Pridete ime novemu pravilu in določite njegove pogoje. Za ta primer bomo imenovali pravilo Nicereply NPS izjava. Naše novo pravilo bo uporabljeno, ko se spremenijo oznake zahtevkov in je skupina pogojev oznaka zahtevka; Dodan je Nicereply NPS 10. Če želite, lahko dodate še eno skupino pogojev za oznako zahtevka NPS 9.

Zadnja stvar, ki jo moramo storiti, je ustvariti dejanje. Izberite pošiljanje e-pošte kot dejanja, ki ga je treba izvesti. Nato lahko spremenite e-poštno sporočilo pošiljatelja in komu bo e-poštno sporočilo poslano (izberite Zahtevalec). Uporabili bomo isto vsebino in vsebino e-pošte kot v prvem primeru. Ko končate z ustvarjanjem e-pošte, preprosto shranite novo pravilo in že boste lahko pričeli zbirati pričevanja uporabnikov!

Povzetek

Pričevanja so močan način, da na najčistejši in najverjetnejši način razložite vrednost, ki jo vaše podjetje prinaša obstoječim strankam. Vaše stranke so se nekoč obotavljale pri nakupu vaših izdelkov ali storitev, zato lahko nudijo veliko pomoč tistim, ki so zdaj v tej situaciji. Ko potencialni novi kupec sliši od nekoga, s katerim se dejansko lahko poveže – in nekoga, čigar naloga ni pohvaliti vaše podjetje -, je verjetneje, da bo opravil nakup.

Ljudje veliko bolj verjamejo, da vrednost, za katero pravite, da jo zagotavljate, ponuja podjetja, ki se sooča s podobnimi težavami. Pričevanja uporabnikov so tako močna, ker strankam omogočajo, da so namesto vašega podjetja v središču pozornosti. Dejansko je za potrošnike 58% večja verjetnost, da bodo izvedli konverzijo, ko bodo sodelovali z mnenjem, zato jih pričnite zbirati čim prej!

Odkrivajte sami

Znanje je pomembno, vendar le v praksi. Preizkusite vse v naši akademiji v storitvi LiveAgent.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kje lahko dobim pričevanja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Obstaja veliko načinov, kako pridobiti pričevanja. Na primer prek družabnih medijev, e-pošte, spletnih mest s pregledom ali anket strank. Ne pozabite, bodite proaktivni in vprašajte svoje stranke.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako napišete prošnjo za oddajo mnenja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Prepričati stranke, da svoje izkušnje delijo z vašo blagovno znamko, je lahko izziv, saj mnoga podjetja ne vedo, kako naj zaprosijo za pričevanja. Prepričajte se, da ste izbrali ustrezen ton glasu, pravi čas in zagotovili darilo ali spodbudo. Poleg tega ne pozabite izraziti hvaležnosti.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Zakaj bi zbirali pričevanja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Pričevanja so močan način, da na najčistejši in najverjetnejši način razložite vrednost, ki jo vaše podjetje prinaša obstoječim strankam. Ko potencialni novi kupec sliši od nekoga, s katerim se lahko poveže, je večja verjetnost, da bo kupil.” } }] }
Nazaj na Akademijo Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.