Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zahvalni emaili

Kaj so e-poštna sporočila o hvaležnosti strankam in zakaj jih pošiljate?

Zahvalo strankam z email sporočilom podjetja strateško uporabljajo za krepitev osebnih odnosov s strankami in poosebitev njihove blagovne znamke. Dobro strukturirano, prilagojeno e-poštno sporočilo o hvaležnosti (nadaljnje e-poštno sporočilo), poslano v pravem trenutku, ima skoraj enak učinek kot osebna zahvala stranki. To lahko resnično prispeva k ustvarjanju pozitivne izkušnje strank in zaznave blagovne znamke.

Kdaj poslati e-poštno sporočilo hvaležnosti stranki?

Vsekakor ni slabega trenutka, da se zahvalite strankam in izrazite svojo hvaležnost. Toda nekateri trenutki in priložnosti bi se seveda zdeli primernejši. Zahvalnih e-poštnih sporočil ni treba nujno pošiljati le, ko stranke nekaj kupijo. Če uporabljate platformo za avtomatizacijo e-poštnega trženja, se lahko sporočila o hvaležnosti sprožijo na podlagi različnih dejanj uporabnikov.

To nadaljnje e-poštno sporočilo je mogoče poslati:

  • med sezonskimi počitnicami, kot so; Božič, Valentinovo ali Dan zahvalnosti
  • ob rojstnih dnevih strank
  • ob obletnici sodelovanja s stranko
  • zvestim strankam pri doseganju mejnikov podjetja
  • po prvem nakupu ali ponovnem nakupu
  • po povratnih informacijah, pregledih ali pričevanju
  • ko se zahvalite strankam za napotitve
  • ko se potencialni uporabniki prijavijo/pridružijo/postanejo član
  • naročnikom na glasilo
  • udeležencem dogodka ali spletnega seminarja

Kako napisati zahvalno e-pošto: 10 korakov

Ko pišete zahvalno e-poštno sporočilo, upoštevajte naslednjih 10 korakov, da bo relevantno in učinkovito. Te korake lahko na splošno uporabite tudi za nadaljnjo e-pošto.

1. Izberite dobro temo

Zadevne vrstice veljajo za pomembne, saj lahko pogosto vplivajo na to, ali bo prejemnik dejansko odprl e-poštno sporočilo. Poročilo Retention Science je pokazalo, da vrstice v naslovu s 6 do 10 besedami dobijo največ pozornosti. Ohranite razumno dolžino, pazite, da bo tema privlačna in ustvarjalna, ne pa preprosto “hvala vam”.

2. Začnite s pravilnim pozdravom

Pravi pozdrav določa ton celotnega sporočila. Če poznate prejemnika, lahko začnete sporočilo z “Pozdravljen …” ali “Dragi …”. Če je sporočilo bolj neuradno, se sklicujte na prejemnikovo ime. V nasprotnem primeru prejemnika naslovite kot “g.” ali “gospa“, čemur sledi priimek.

3. Izrazite hvaležnost in navedite podrobnosti

Pojdite k bistvu in natančno povejte, za kaj se jim zahvaljujete. Sporočilo mora vsebovati hvaležnost stranki. Izogibajte se reklamiranju svojega poslovanja, razen če nudite izobraževalne vsebine, posebno ponudbo ali kaj drugega zanimivega.

4. Poosebite sporočilo

Naj bo sporočilo čim bolj osebno. Namesto na splošni in preveč pogost naslov »Ne odgovarjajte« naslavljajte e-poštno sporočilo resnične osebe v vašem podjetju. Drug način humaniziranja sporočila je uporaba emojijev, če je primerno.

5. Dodajte nekaj osebnosti

Prilagojena e-poštna sporočila imajo višje stopnje angažiranosti. Dejansko so študije pokazale, da je za 26% več možnosti odpiranja e -poštnih sporočil s prilagojenimi temami, kot tistih brez. Sporočilo lahko tudi prilagodite tako, da vključite več podrobnosti o tem, za kaj ste hvaležni.

6. Ohranite prijazen, a profesionalen ton

Glede na vaše občinstvo je morda povsem sprejemljivo pisati na nekoliko neuraden način in uporabiti nekaj humorja,pa je kljub temu treba ohraniti v celoti profesionalni ton, kar pomeni, da ni slenga in kolokvijalizmov.

7. Glejte v prihodnost

Preprečite enosmerno sporočilo, tako da strankam omogočite nadaljevanje pogovora in jim sporočite, da je vaša podpora oddaljena le nekaj klikov:

8. Še enkrat se zahvalite

Ko končate z glavnim sporočilom, bi bilo morda smiselno končati e-poštno sporočilo s končno vrstico in se še enkrat zahvaliti stranki:

9. Uporabite ustrezne zaključke

Pri izbiri prave zaključne fraze bo stopnja formalnosti odvisna od prejemnika. Nekateri najpogostejši zaključki, primerni za podjetja, so lahko: “S spoštovanjem …”, “Vse najboljše …”, “Pozdravljeni/Lep pozdrav …”, “Hvala“, “Imejte čudovit dan/vikend … ”.

10. Lektorirajte pred pošiljanjem

Preden pritisnete ‘Pošlji‘, lektorirajte celotno sporočilo in se prepričajte, da se dobro bere, posreduje vaš natančen pomen izražanja hvaležnosti, pri tem pa ni tipkarskih ali sramotnih slovničnih napak, ki bi lahko uničile vtis.

Primeri zahvale po e-pošti

Zahvala stranki za nakup

Zahvala stranki za napotitev

Zahvala strankam za povratne informacije

Odkrijte sami

Znanje je pomembno, vendar le, če se uporablja v praksi. Preizkusite vse v naši akademiji  LiveAgent.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj bi morali uporabljati e-poštna sporočila za spoštovanje strank?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-poštna sporočila za spoštovanje strank podjetja strateško uporabljajo za krepitev osebnih odnosov s strankami in poosebljenje njihove blagovne znamke.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako napišete strokovno zahvalo po e-pošti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ko pišete zahvalno e-poštno sporočilo, začnite z ustrezno vrstico zadeve in pravilnim pozdravom. Po tem izrazite hvaležnost in navedite podrobnosti. Poskrbite, da bo sporočilo osebno, prijazno, a hkrati strokovno. Nadaljevanje z zahvalo in uporabo ustreznega zaključka. Nazadnje, ne pozabite lektorirati, preden ga pošljete.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kdaj poslati e-pošto z zahvalo strankam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vsekakor ni slabega časa, da se zahvalite strankam in izrazite svojo hvaležnost. Toda nekateri trenutki in priložnosti so seveda primernejši. Na primer rojstni dan strank, med sezonskimi počitnicami ali naročnikom na glasila.” } }] }
Nazaj na Akademijo Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.