Iščete alternativo za CallPage?

Iščete programsko opremo za upravljanje s strankami, ki ima več orodij? LiveAgent je odlična alternativa, če želite imeti več možnosti za komuniciranje s strankami, za pošteno ceno.

Ponujamo več, kot le klicni center. Računi za elektronsko pošto, najhitrejši vmesnik za klepet v živo, podpora družbenim omrežjem in vašo lastno bazo znanja. Vse to po zelo razumnih cenah!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Klici so le en komunikacijski kanal, ki ga uporabljajo vaše stranke.
Z LiveAgent imejte vse pod eno streho

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Zanesljiva alternativa CallPage

LiveAgent ponuja veliko več, kot le klicni center. Z računi elektronske pošte, podporo družbenim omrežjem, bazo znanja in najhitrejšim vmesnikom za klepet v živo, bo vaša služba za pomoč strankam pokrivala največkrat uporabljene komunikacijske kanale. Za vaše stranke to pomeni vse udobje, ki si ga želijo, ko gre za podporo.

Vse je cenovno ugodno. Ponujamo vam tri plačljive pakete, ki pokrivajo vse mogoče funkcije, da boste z njimi vašim strankam lahko ponudili najboljšo pomoč. Vse po ugodnih cenah.

Podpora klicnega sistema

Tako je. Poleg vseh orodij in funkcij vam LiveAgent omogoča tudi možnost postavitve svojega klicnega centra. Za to ne potrebujete dodatne opreme in lahko klicni center postavite v nekaj minutah. Povežete se lahko z brskalnikom, telefonom in katerokoli opremo po vaših željah.

Ne potrebujete tretjih ponudnikov. LiveAgent poskrbi za vse.

Voice and video calls supported

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Podpora klicnega sistema

Poleg množice ostalih funkcij, LiveAgent podpira tudi integracijo klicnega centra. Postavitev je hitra in enostavna.

Bogat nabor funckij

Več kot 180 funkcij, ki vam olajšajo potek dela in ga naredijo prijetnejšega.

Cenovno ugodno

LiveAgent je na voljo po razumnih cenah. Izberite enega od naših treh plačljivih paketov ali pa izberite posamezne funkcije za oblikovanje vaše službe za pomoč strankam.

Ready to switch to LiveAgent

Naredite korak naprej z najhitrejšim klepetom v živo

Podpora za pomoč strankam niso več le telefonski klici. Za večino strank so pomembna elektronska pošta, družbena omrežja in klepet v živo na spletnih straneh.

LiveAgent pokriva vse to in ponuja najhitrejši vmesnik za klepet v živo, ki ima prikazni čas 2.5 sekunde. Nič ni hitrejšega od tega.

Spoznajte več

Ste pripravljeni dobiti več za manj?

CallPage je dobro orodje ampak razumemo, da si želite nekaj drugega. Pridobite več orodij, funkcij in integracij, za manj denarja. LiveAgent ponuja tri plačljive pakete po ugodnih cenah.

Če želite še kaj več, lahko dokupite posamezne funkcije brez nadgradnje na dražji paket. Spodaj si poglejte naše pakete.

Do more customer support for less money

Poglejte kaj druga podjetja pravijo o LiveAgent

Želite primerjavo LiveAgent z ostalo programsko opremo za klicne centre?

Vas zanima kako se LiveAgent odreže v primerjavi z ostalimi rešitvami za klicni center? Poglejte si naše primerjalne strani in spoznajte, kaj vse ponujamo.

    Povezani članki zAlternativa CallPage
    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x