Iščete programsko opremo za upravljanje s strankami, ki ima več orodij? LiveAgent je odlična alternativa, če želite imeti več možnosti za komuniciranje s strankami, za pošteno ceno.
Ponujamo več, kot le klicni center. Računi za elektronsko pošto, najhitrejši vmesnik za klepet v živo, podpora družbenim omrežjem in vašo lastno bazo znanja. Vse to po zelo razumnih cenah!
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
LiveAgent ponuja veliko več, kot le klicni center. Z računi elektronske pošte, podporo družbenim omrežjem, bazo znanja in najhitrejšim vmesnikom za klepet v živo, bo vaša služba za pomoč strankam pokrivala največkrat uporabljene komunikacijske kanale. Za vaše stranke to pomeni vse udobje, ki si ga želijo, ko gre za podporo.
Vse je cenovno ugodno. Ponujamo vam tri plačljive pakete, ki pokrivajo vse mogoče funkcije, da boste z njimi vašim strankam lahko ponudili najboljšo pomoč. Vse po ugodnih cenah.
Tako je. Poleg vseh orodij in funkcij vam LiveAgent omogoča tudi možnost postavitve svojega klicnega centra. Za to ne potrebujete dodatne opreme in lahko klicni center postavite v nekaj minutah. Povežete se lahko z brskalnikom, telefonom in katerokoli opremo po vaših željah.
Ne potrebujete tretjih ponudnikov. LiveAgent poskrbi za vse.
Poleg množice ostalih funkcij, LiveAgent podpira tudi integracijo klicnega centra. Postavitev je hitra in enostavna.
Več kot 180 funkcij, ki vam olajšajo potek dela in ga naredijo prijetnejšega.
LiveAgent je na voljo po razumnih cenah. Izberite enega od naših treh plačljivih paketov ali pa izberite posamezne funkcije za oblikovanje vaše službe za pomoč strankam.
Podpora za pomoč strankam niso več le telefonski klici. Za večino strank so pomembna elektronska pošta, družbena omrežja in klepet v živo na spletnih straneh.
LiveAgent pokriva vse to in ponuja najhitrejši vmesnik za klepet v živo, ki ima prikazni čas 2.5 sekunde. Nič ni hitrejšega od tega.
CallPage je dobro orodje ampak razumemo, da si želite nekaj drugega. Pridobite več orodij, funkcij in integracij, za manj denarja. LiveAgent ponuja tri plačljive pakete po ugodnih cenah.
Če želite še kaj več, lahko dokupite posamezne funkcije brez nadgradnje na dražji paket. Spodaj si poglejte naše pakete.
“Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert
“Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik
“Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron
“Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam
“Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad
“Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga
“Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal
“Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Vas zanima kako se LiveAgent odreže v primerjavi z ostalimi rešitvami za klicni center? Poglejte si naše primerjalne strani in spoznajte, kaj vse ponujamo.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih