Iščete alternativo za CallPage?

Iščete programsko opremo za upravljanje s strankami, ki ima več orodij? LiveAgent je odlična alternativa, če želite imeti več možnosti za komuniciranje s strankami, za pošteno ceno.

Ponujamo več, kot le klicni center. Računi za elektronsko pošto, najhitrejši vmesnik za klepet v živo, podpora družbenim omrežjem in vašo lastno bazo znanja. Vse to po zelo razumnih cenah!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Klici so le en komunikacijski kanal, ki ga uporabljajo vaše stranke.
Z LiveAgent imejte vse pod eno streho

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Zanesljiva alternativa CallPage

LiveAgent ponuja veliko več, kot le klicni center. Z računi elektronske pošte, podporo družbenim omrežjem, bazo znanja in najhitrejšim vmesnikom za klepet v živo, bo vaša služba za pomoč strankam pokrivala največkrat uporabljene komunikacijske kanale. Za vaše stranke to pomeni vse udobje, ki si ga želijo, ko gre za podporo.

Vse je cenovno ugodno. Ponujamo vam tri plačljive pakete, ki pokrivajo vse mogoče funkcije, da boste z njimi vašim strankam lahko ponudili najboljšo pomoč. Vse po ugodnih cenah.

Podpora klicnega sistema

Tako je. Poleg vseh orodij in funkcij vam LiveAgent omogoča tudi možnost postavitve svojega klicnega centra. Za to ne potrebujete dodatne opreme in lahko klicni center postavite v nekaj minutah. Povežete se lahko z brskalnikom, telefonom in katerokoli opremo po vaših željah.

Ne potrebujete tretjih ponudnikov. LiveAgent poskrbi za vse.

Voice and video calls supported

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Podpora klicnega sistema

Poleg množice ostalih funkcij, LiveAgent podpira tudi integracijo klicnega centra. Postavitev je hitra in enostavna.

Bogat nabor funckij

Več kot 180 funkcij, ki vam olajšajo potek dela in ga naredijo prijetnejšega.

Cenovno ugodno

LiveAgent je na voljo po razumnih cenah. Izberite enega od naših treh plačljivih paketov ali pa izberite posamezne funkcije za oblikovanje vaše službe za pomoč strankam.

Ready to switch to LiveAgent

Naredite korak naprej z najhitrejšim klepetom v živo

Podpora za pomoč strankam niso več le telefonski klici. Za večino strank so pomembna elektronska pošta, družbena omrežja in klepet v živo na spletnih straneh.

LiveAgent pokriva vse to in ponuja najhitrejši vmesnik za klepet v živo, ki ima prikazni čas 2.5 sekunde. Nič ni hitrejšega od tega.

Ste pripravljeni dobiti več za manj?

CallPage je dobro orodje ampak razumemo, da si želite nekaj drugega. Pridobite več orodij, funkcij in integracij, za manj denarja. LiveAgent ponuja tri plačljive pakete po ugodnih cenah.

Če želite še kaj več, lahko dokupite posamezne funkcije brez nadgradnje na dražji paket. Spodaj si poglejte naše pakete.

Do more customer support for less money

Poglejte kaj druga podjetja pravijo o LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
Related Articles to Alternativa CallPage
Najboljše alternative klepeta v živo vsebujejo določen nabor funkcij, ki vam bodo zagotovile uspet. Še danes ugotovite, katere so!

Odkrijte najboljšo alternativo za klepet v živo

Intercom, Zendesk, Olark, LiveAgent in LiveChat Inc. so ponudniki proaktivnih vabil za klepet, vendar Intercom ne ponuja souporabe zaslona. Samodejno preusmerjanje in prenašanje klepetov ter integracije s tretjimi ponudniki so na voljo pri vseh ponudnikih. Vpogledi v sporočila so na voljo le pri LiveAgentu in LiveChat Inc., medtem ko je neomejena zgodovina klepeta na voljo pri vseh, razen v najnižji tarifi pri LiveChat Inc.

Preidite na programsko opremo z vrhunskim klepetom v živo in večkanalnim vstopničnim sistemom. Izboljšajte vašo službo za pomoč strankam z elektronsko pošto, družbenimi omrežji in še veliko več.

Iščete uporabniško podobno alternativo?

LiveAgent je najbolje ocenjena rešitev za podporo strankam, ki jo uporablja 150 milijonov ljudi in 40.000 podjetij po vsem svetu. LiveAgent ponuja klepet v živo in funkcije za podporo strankam, s katerimi lahko povečate zadovoljstvo strank, povečate "vrednost" strank, ustvarite več prihodkov in spremenite vaše poslovne cilje v resničnost. LiveAgent je pionirska programska oprema, ki ponuja klepet v živo in funkcije za podporo strankam.

Poglejte zakaj je LiveAgent najboljša alternativa za Desk.com. Spoznajte prednosti in se prijavite za brezplačni 14-dnevni preizkus že danes.

Iščete boljši program za podporo strankam?

Podjetja so prešla na LiveAgent zaradi boljših funkcij, cene in podpore strankam v primerjavi s konkurenčnim Zendeskom. Uporabniki LiveAgenta pohvalijo enostavno uporabo, avtomatizacijo in podporo na različnih platformah. Sistem ima številne funkcije, vključno z klepetom v živo, integracijo s socialnim omrežjem in bazo podatkov ter splošno stabilnost. Uporabniki so prej uporabljali druge podporne sisteme, vendar je LiveAgent osvojil njihovo naklonjenost zaradi dobre vrednosti za denar.

Ugotovite, katere alternativne možnosti za izdelavo zahtevkov so najboljše, in jih primerjajte po ceni, oceni in funkcijah. Vaša nova programska oprema za izdelavo zahtevkov vas že čaka!

Ste pripravljeni na nov sistem za izdelavo zahtevkov?

Podjetja iz različnih panog pohvalijo LiveAgent kot eno izmed najboljših rešitev za podporo strankam. Uporaba tega orodja je pomagala izboljšati komunikacijo, optimizirati odzivne čase, povečati zadovoljstvo strank ter tudi prodajo in stopnje konverzije. Poleg tega ima LiveAgent pregleden portal za podporo strankam ter je cenovno ugoden in enostaven za uporabo.

Raziščite izbor najboljše programske opreme za klepet v živo na trgu. Izberite idealno programsko opremo za klepet v živo za vaše spletno mesto in dvignite svoje storitve za stranke na luno.

Programska oprema za klepetanje v živo

LiveAgent je programska oprema za klepet v živo, ki omogoča odlično izkušnjo strankam s platformo za klepet v živo. Brezplačna preskusna različica je na voljo za 7 ali 30 dni, kreditna kartica ni obvezna. Platforma vam omogoča spreminjanje obiskovalcev spletnega mesta v stranke in s podporo v realnem času rešite poizvedbe strank. Prenos podatkov skozi napravo in politika zasebnosti sta zagotovljena.

Preklopite s Hesk na LiveAgent in si zagotovite večkanalni sistem za zahtevke, ki upravlja s socialnimi mediji in super hiter pripomoček za klepet v živo.

Ali iščete alternativo Hesku?

LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki je zelo priljubljeno med uporabniki in ponuja veliko prednosti. Uporaba LiveAgenta je povzročila povečanje zadovoljstva strank in prodaje, odzivni čas pa se je povečal za 60%. Poleg tega LiveAgent omogoča hitrejšo in natančnejšo podporo ter statistični pregled kategorij vstopnic. Vse to pa dosega tudi s pozitivnimi mnenji uporabnikov, ki so ga ocenili kot odlično rešitev z dodano vrednostjo, ki premaga vse druge na trgu, tudi tiste z višjimi cenovnimi ravni.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico